قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | asusmag

دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و … در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت. در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مدل از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد. همانطور که از هر قطعه ای که با مقادیر زیادی نیرو سر و کار دارد انتظار می رود، ایمنی سیستم یک موضوع مهم است.

  • برخی از وسایل الکترونیکی مانند لب تاپ های امروزی می توانند از هر دو این روش ها استفاده کنند.
  • برخی CPU ها نیاز به یک کانکتور 4 پین و برخی دیگر که توان مصرفی بالاتری دارند به یک کانکتور 8 پین احتیاج دارند.
  • هر قابلیت دیگری که در آینده کاربر نیاز به افزودن آن داشته باشد می تواند با کابل، از بخش ماژولار پاور کامپیوتر اتصال دهد.
  • در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مدل از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد.
  • در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید.

بنابراین عملکرد یا بهره وری منبع تغذیه به نحوه تبدیل این جریان و مقدار انرژی که از بین می رود اشاره دارد. این جاست که راندمان یا میزان بهره‌وری منبع تغذیه اهمیت پیدا مجله خبری محصولات ایسوس می‌کند.برای در نظر گرفتن این فاکتور استاندارد 80PLUS به منبع‌های تغذیه نسبت داده می‌شود. نوع و تعداد کانکتورهای یک پاور به نوع و تعداد قطعات داخل کیس بستگی دارد.

پاور کامپیوتر انتک مدل Antec VP650 Plus Power Supply

مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

GREEN GP430A-HED

اهمیت این قطعه برای سیستم به حدی زیاد است که اگر مشکلی در تامین برق از سوی این قطعه پیش آید احتمال سوختن قطعات داخل کیس وجود دارد. در حال حاضر بهترین برند‌های پاور که در بازار ایران حضور دارند، گرین، کورسیر، ایسوس و کولر مستر هستند. فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند.

پاور ماژولار گرین Green GP1350B-OCDG Platinum 1350W

پاور های کامپیوتر به طور کلی به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند، این تقسیم بندی از لحاظ قدرت یا قیمت پاور ها نیست و به فاکتوری بسیار مهم به نام کابل کشی در پاور ها بستگی دارد. اما کابل کشی چیست و چه تاثیری در تقسیم بندی انواع پاور کامپیوتر دارد؟ بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید. یک پیشرفت جالب توجه در بازار فروش پاور کامپیوتر، پوشش سفارشی کابل منبع تغذیه است. این کابل های سفارشی به کاربر این امکان را می دهد که رنگ و جنس کابل های برق خود را تعیین کند، که سطح بیشتری از سفارشی سازی را به سیستم شما اضافه می کند.

http://738sms.ir