قیمت پکیج هوشمند سازی خانه ۱۴۰۱ ، هزینه هوشمندسازی خانه

خیلی از شرکت ها قیمتای عجیب غریبی بهم گفته بودن ولی مشاور شما یه قطعه رو بهم معرفی کرد که نیازی به اون همه هزینه نبود. اطلاعات نیز بلافاصله به ایستگاه پلیس هدایت می شود و اگر دوربین هوشمند داشته باشید ، شما موقعیت مهاجم را مشاهده می کنید . برد pcb چیست و انواع آن کدامند؟ هر آنچه که باید در مورد برد مدار چاپی بدانید…اینترنت اشیا انقلاب بزرگ دنیای فناوری | اینترنت اشیا چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارد؟… سیستم اطفا حریق نیز به منظور خاموش کردن کردن آتش وارد عمل می شود که این کار را به صورت اتوماتیک و با توجه به نوع آتش سوزی انجام می دهد. پرده ها تنوع زیادی در جنس و ظاهر دارند که بر اساس موقعیت مکانی طراحی می شوند. کنار کشیدن برخی از این پرده ها به دلیل طول و اندازه عریضی که دارند کاری سخت و دشوار است و همین امر سبب می شود گاهی از نور خورشید بی بهره شویم.

تمام حقوق اين وب‌سايت برای شرکت آداک نیرو صنعت آیسا (خانه هوشمند آیسا) می باشد. ما در عصر طلایی توسعه فناوری زندگی می کنیم و در آن هیچ شکی وجود ندارد. در چند دهه گذشته، ما از تکیه بر تلفن های سیمی برای بخش عمده ای از ارتباطات خود به تلفن های هوشمند کوچکی که در جیب ما هستند و قادر به انجام ده ها عملکرد ارتباطی همزمان بوده، تبدیل شده ایم. ساخت خانه با دستگاه های مجهز به تشخیص لوله های نشتی می تواند تعداد ادعاهای مورد استفاده برای کاهش آسیب های آب به طور قابل توجهی را کاهش دهد . می‌توانید برای هر رویداد یک سناریو طراحی کنید تا فقط با لمس یک کلید یا آیکن تمام خانه به یکباره آماده شود. امکان ورود به خانه را به افراد می دهد و بدین صورت مانع ورود افراد متفرقه به منزل می شود.

کنترل کننده مرکزی – تاچ پنل می تواند متناسب با نیاز کاربر هماهنگ کننده اجزای مختلف سیستم ، پردازش کننده اطلاعات و همچنین رابط سیستم با کاربر باشد. در واقع تاچ پنل اطلاعات مورد نیاز را از سنسورها دریافت و پردازش می کند. این در حالی است که در انواع خاصی از آن تاچ پنل تنها برای نمایش تجهیزات و نه کنترل آن ها کاربرد دارد.

هیچ کس حتی تصورش را هم نمی کرد که روزی بشر بتواند به تکنولوژی پیشرفته ای برای هوشمند سازی خانه دست پیدا کند. در یک خانه هوشمند خبری از نا امنی، مصرف بی رویه انرژی و عدم نظارت نیست. شما می توانید لحظه به لحظه بر سیستم های هوشمند خانه نظارت داشته باشید. حتی گاهی اوقات بدون نظارت شما نیز همه چیز طبق روال و به صورت بهینه پیش خواهد رفت.

هک کردن خانه هوشمند

از نکات مثبت این فناوری می توان به مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه ها اشاره کرد. در خانه هوشمند یک سری عملیات به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند که به واسطه آن ها لذت و آرامش برای ساکنین خانه فراهم می شود. محل زندگی بیل گیتس در واشنگتن، درست طبق انتظار، مجهز به پیشرفته‌ترین نوع تکنولوژی است. ساخت این خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که با نام زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید.

یکی از بزرگ ترین مشکلات پارک به ویژه در پارکینگ های شهرهای شلوغ، عدم اطلاع رانندگان از خالی بودن فضا برای پارک خودرو است و این مساله سبب می شود که زمان زیادی برای گشتن به دنبال جای پارک به هدر رود. اما به لطف سیستم هوشمند سازی پارکینگ دیگر چنین مساله ای اتفاق نخواهد افتاد. زیرا سنسورهایی که در این سیستم تعبیه می شوند، رانندگان را از فضایی دور، از وجود یا عدم وجود فضای پارک مطلع می سازند.

سنسورهای PIR یا Passive Infra-Red برای تشخیص حرکت بر مبنای نور مادون قرمز ناشی از گرمای موجود در محیط کاربرد دارند. از همین رو استفاده از این سنسور ها در سیستم های امنیتی برای تشخیص حرکت انسان و یا ورود های غیر مجاز بسیار رایج می باشد. با چندکلیک ساده هرکدام از تجهیزات صوتی و تصویری منزل هوشمند خودرا روشن، خاموش یا دستورات دلخواه راصادر نمایید!

۲- پروتکل های هوشمندسازی ساختمان به روش با سیم

با پیشرفت دانش و با هوشمندسازی ساختمان این قابلیت به خانه هوشمند افزوده شده که به کمک پرده های هوشمند به صورت خودکار و بدون دخالت دست فرد، پرده ها به کنار بروند. با دادن سناریو نیز در بازه های زمانی بخصوصی می توان پرده ها را باز و یا بسته کرد. خانه هوشمند سیمی به خانه ای گفته می شود که بستر ارتباطی تجهیزات بکار رفته در آن به صورت سیمی صورت می گیرد. در این نوع سیستم از یک تابلوی مرکزی واحد استفاده می شود که به عنوان مغز سیستم خانه هوشمند عمل می کند و تمام ماژول ها و اطلاعات ورودی و خروجی دستگاه ها در این تابلو قرار می گیرند. خانه هوشمند در نهایت به بالاترین درجه ادراک خواهد رسید و در محیطی کاملا شهودی و غریزی، تمام نیازهای ساکنان خانه را خانه هوشمند مدیریت خواهد کرد.

  • برای تشخیص حریق از اثرات سه گانه آن یعنی دود و حرارت و شعله استفاده می شود.
  • تا در عین بهره وری از مزایای آن، هزینه مربوط به خرید کنترل کننده مرکزی سیستم خانه هوشمند حذف گردد.
  • سیستم خانه هوشمند قابلیت تعریف سناریوهای مختلف را به کاربر ارائه می کند.
  • بسیار مهم است که وسایل هوشمند سازی خانه همگی تحت یک پروتکل خاص کار کنند تا بتوانند به صورت یکپارچه با هم فعالیت داشته باشند.
  • هزاران گزینه در اینجا وجود دارد، فقط چندین مورد را برای شما ذکر خواهیم کرد.
  • از دیگر فعالیت های شرکت راه اندازی سیستم اطفا حریق، دزدگیر منزل، دزدگیر اماکن و خرید و فروش تجهیزات اعلام حریق و دوربین مداربسته میباشد.
قیمت پکیج هوشمند سازی خانه ۱۴۰۱ ، هزینه هوشمندسازی خانه به جهت افزایش ایمنی امکان باز کردن شیر برقی از راه دور وجود ندارد و برای این کار باید در منزل حضور پیدا کرده و بصورت دستی این کار را انجام دهید. قیمت نودهای مشابه در سیستم های مبتنی بر کنترل کننده مرکزی ارزانتر از نودهای مستقل است. در عوض هزینه خرید کنترل کننده مرکزی نیز به هزینه خانه هوشمند افزوده می شود. گروهی دیگر اقدام به استفاده از عملگر برقی شیر اهرمی و رله هوشمند می نمایند.