لوازم جانبی گوشی

برای نمونه باید گفت شیائومی با ایجاد دالبی ویژن در کیفیت تصاویر تغییر ایجاد کرده و تصاویر دیدنیتری با این سری جدید ثبت می شود، وجود اسپیکرهایی از شرکت هارمن کاردون کیفیت صدا بهبود داده است، وجود تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 888 نیز در بهبود سرعت گوشی عملکرد خوبی را داشته است و از همه مهمتر این گوشی قابلیت فست شارژ 120 واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام میشود و برای یک گوشی پرچمدار بسیار فوقالعاده به فونر بهترین فروشگاه اینترنتی نظر میرسد.

بررسی گوشی شیائومی

البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگیهایی که برایتان مهمتر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگیها خرید خود را انجام دهید. خرید گوشی موبایل شیائومی در ایران راحت و آسان است زیرا فروشگاههای بسیاری هستند که در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی گوشی موبایل شیائومی را نیز انجام میدهند. اگر بخواهیم بهطورکلی بیان کنیم مدل تمام گوشیهای شیائومی بانام mi وارد بازار میشوند و در طراحی دوربین و سرعت پردازندهها در میان گوشیهای میان رده حرف اول را میزنند، برای نمونه تمام گوشیهای شیائومی در سال جدید میلادی با یک دارای یک پردازنده قوی به نام Qualcomm Snapdragon 888 هستند بهعلاوه تمام گوشیهای نوع mi شیائومی با فناوری اینترنت پرسرعت 5g در بازار عرضهشدهاند، اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید میتوانید از سری mi شیائومی یک خرید مناسب داشته باشید. مهمترین واصلیترین مدل این برند معتبر و پیشرفته سری mi شیائومی است، در این سری با نوع pro، lite و ultra روبهرو هستیم که هرکدام مشخصه خاص خود را دارد.

گوشی سامسونگ سری اس

از زمان معرفی تا دوسال قبل بانام Mi شناخته میشد اما از سال جدید میلادی تنها با اعداد روبهرو هستیم و در تولید این سری شرکت شیائومی بهترین تراشههای کوالکوم را درگوشیهای پرچمدار خود استفاده کرده است تا برای رقابت با گوشی سری S سامسونگ آماده باشد. جالب است بدانید دلیل محبوبیت کمپانی شیائومی و محصولاتشان رابط کاربری بسیار فوقالعاده و چشمنواز این برند که با عنوان MIUI نیز شناخته میشود اما افرادی نیز ممکن است به این نوع رابطه کاربری علاقه زیادی نداشته باشند درنتیجه شیائومی سری A را طراحی کرده است و به نام Android one که یک پلتفرم ساده است در بازار عرضهشده و آخرینمدلی که از این خانواده وارد بازار شده Mi A3 در سال 2019 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. اما شیائومی برای رابط کاربری مخصوص خود که MIUI نام دارد، مرتب بهروزرسانی منتشر میکند.

موبایل شیائومی

گوشی های سامسونگ دارای رابط کاربری شناخته شده هستند. با این حال، هر سه نسخه قبلی به اندازه گوشی سامسونگ گلکسی S4 فروش نداشتند. شیائومی ۱۲ با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد بهتری در مقایسه با گلکسی S22 پلاس یا گلکسی S21 FE دارد. شرکت شیائومی با زیرمجموعههای بزرگی که دارد هرکدام از آنها در تولید و طراحی محصول جدید کمک میکنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید میپردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش میرسد. شما میتوانید مشخصات کامل تمام محصولات شیائومی و لیست قیمت موبایل شیائومی را ببینید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید.

خرید گوشی سامسونگ

در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کردهایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند. گوشی های شیائومی تا دو نسخه بزرگتر از اندروید را دریافت میکنند. به همین دلیل حداقل تا ۳ سال گوشیهای شیائومی به راحتی آپدیت دریافت میکنند. جدیدترین مدل اقتصادی کمپانی شیائومی یعنی Redmi 10 است و با داشتن یک قیمت مناسب، باتری 5000 میلیآمپری و به همراه شارژر 18 واتی از مزیت این گوشی میان رده بهحساب میآید و با وجود دوربین چهارگانه با لنز اصلی 50 مگا پیکسلی و با استفاده از رزولوشن 1080 پیکسلی بهترین عکسها را می توان ثبت کرد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

نسخه گلوبال با نسخه چین در گوشی های شیائومی چه تفاوتی دارد؟ از نقاط قوت این مدل می توان به صفحهنمایش عالی، دوربین 108 مگا پیکسلی، قرار گرفتن یک تراشه کوالکام قدرتمند و دو رم 8 و 12 به اشاره کرد که میتواند کاربران را راضی نگه دارد. یکی از مدل های پرفروش گوشیهای شیائومی میتوان به پرچمدار معروف این گروه یعنی Xiaomi 12 که بهتازگی وارد بازار شده است، اشاره کرد. با توجه به نکات مهمی که دربخش پیشین در زمینه خرید گوشی همراه مناسب به آن اشاره شد در این بخش گذر سریعی به شاخصهای کیفی گوشی سامسونگ سری اس 21 خواهیم زد تا شما ا با این مدل تلفن همراه بیشتر آشنا کنیم.

همچنین اعتبارکالا در تلاش است تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با ارسال سریع، سفارشهای مشتریان خود را به آنها تحویل دهد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد. راه اندازی بخش خدمات تعمیرات موبایل و تبلت به عنوان تحول اساسی در زمینه خدمات اینترنتی و پیشتاز سرویس دهی مطمئن و امن برای متقاضیان محترم می باشد. کیفیت دوربین از دیگر معیارهای مهم گوشی همراه است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، در این زمینه نیز هدف شما از خرید گوشی ملاک تعیین نیاز شما به میزان کیفیت دوربین است، چنانچه هدف خرید شما از گوشی همراه استفاده زیاد از دوربین آن است بنابراین باید کیفیت بالاتر دوربین را در راس سایر ملاکها قرار دهید.

موبایل سامسونگ

گوشیهایی با کیفیت بالاتر مثل POCO X3 و Mi 10T Lite در بازه قیمتی بالاتر و در دسته میانرده قرار میگیرند و پرچمدارانی مانند Mi 10T و Mi 10T Pro با دوربین حرفهایتر و قابلیتهای بیشتر، قیمت بالاتری دارند. پرچمداران این برند به خوبی توان رقابت با سایر برندها را دارند. بهترین گوشی پرچمدار شیائومی با طرفداران زیادی که دارد در مقابل رقبا و برند های معروف بازار جایگاه خوبی پیدا کرده است، دوربین این مدل مانند نسل قبلی خود 108 مگا پیکسلی است و برای بار اول با قرار دادن یک تراشه قدرتمند به نام Dimensity 1200 5g روح تازهای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کردهاند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ میکند و کارایی گوشی را کاهش داده است. با مراجعه به وبسایت اعتبارکالا میتوانید انواع گوشی شیائومی را مشاهده کنید چرا که این مرکز یکی از مراکز بزرگ فروش گوشی شیائومی در سراسر ایران است.

لوازم جانبی گوشی

برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشیهای طراحیشده خود را نمایی میکنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار میکند که دارای مدلهای گوناگون و باقیمت مناسب است. ما محصولات خریداری شده توسط شما را به وسیله پست، تیپاکس و… اعتبار کالا امکان خرید اینترنتی گوشی شیائومی را برای شما فراهم کرده و قابلیتهایی ارائه کرده تا خرید شما آسانتر شود. بررسی شیائومی 11T از نمایشگری فوقالعاده، دوربین اصلی با کیفیت و سرعت شارژ کم نظیر حکایت دارد.