لپ تاپ با نمایشگر دو طرفه

یک صفحه نمایش هرگز کافی نیست؟ این باید تفکری باشد که در پشت تایچی جدید ایسوس وجود دارد – لپ تاپ جدیدی از ایسوس که با صفحه نمایش IPS دو طرفه عرضه می شود تا بتوانید در حالی که درب آن بسته است از رایانه استفاده کنید.


مدل جدید که در روز دوشنبه 4 ژوئن در کامپیوتکس در تایپه معرفی شد، در دو اندازه مختلف – مدل های 11.6 اینچی و 13.3 اینچی – عرضه می شود و دارای چیزی است که قبلاً روی لپ تاپ ندیده بودیم: دو صفحه نمایش.

ایسوس در مورد این ایده دیوانه‌وار می‌گوید: «با یک صفحه نمایش لمسی در قسمت بیرونی درب، Taichi امکانات جدیدی را برای موبایل باز می‌کند، زیرا نقش نوت‌بوک و تبلت را بازی می‌کند.


با درب باز، Taichi مانند هر رایانه نوت‌بوکی است و با صفحه کلید Qwerty با نور پس‌زمینه کامل و صفحه نمایش همراه است. اما با بسته شدن درب، Taichi فوراً تبدیل به یک رایانه لوحی چند لمسی با پشتیبانی از قلم می‌شود. ، درجه ای از انعطاف پذیری را به ارمغان می آورد که قبلاً هرگز در یک نوت بوک معمولی تجربه نشده بود.”

ایده این است که یک صفحه رو به شما باشد، در حالی که صفحه دیگر رو به همکاران یا افراد تصادفی قطار باشد.

ویدیوی روز جیبی
لذت مضاعف یا دردسر دو چندان؟ نظر شما در مورد آخرین نسخه ایسوس چیست؟ در کادر زیر نظر دهید



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/115736-asus-taichi-two-screen-ultrabook-computex/

در مورد خود دستگاه، Taichi به سبک و نازکی Asus Zenbook است و با پردازنده‌های نسل سوم Intel Core، حافظه SSD سریع و Wi-Fi دو باند 802.11n عرضه می‌شود.

اگر ناگهان وحشت کردید که صفحه نمایش فقط یک نسخه رو به عقب از چیزی که به آن نگاه می کنید نشان می دهد، این کار را نکنید. ایسوس می گوید که این دو صفحه نمایش کاملاً مستقل از یکدیگر هستند و همچنین می توانند به طور همزمان استفاده شوند، به این معنی که Taichi را می توان با دو کاربر برای مجموعه ای از برنامه های نوآورانه جدید به اشتراک گذاشت.

تصاویر تایچی ایسوس و عملی