لیست قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال DVD RW پورومیکس | asusmag

جهت متصل کردن دی وی دی رایتراکسترنال به سیستم خود احتیاجی به آداپتور و یا چیز دیگری نیست. برند های محبوب دی وی دی رایتر به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,لایتئون,پی نت,اوريکو, … شرکت پايونير مجله خبری محصولات ایسوس که از سال 1938 شروع به کار کرده، محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌های جي پی اس، آمپلی فاير،اسپيکر،ضبط‌های حرفه‌ای و نيمه حرفه‌ای ماشين، دی وی دی رايتر، بلو-ری، سيستم‌های صوتی و تصويری و …

http://738sms.ir

به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت. برای رفع این مشکلات، اجزای مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. لنز، موتور و درب دی وی دی رام را می توان اجزای اصلی به شمار آورد که اختلال در عملکرد هریک از این اجزا، باعث اختلال در عملکرد کل DVD ROM خواهد شد. حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست. همانطور که می‌دانید این وسیله یک درایو خارجی است که با استفاده از فناوری پرتوی لیزر، داده‌های دیسک‌های نوری را خوانده و اجرا می‌کند. کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است.

درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-221CHV…

اگر کابل‌ها هیچ گونه مشکل و قطعی نداشتند، مطمئن شوید که برق به داخل دستگاه DVD PLAYER می‌رسد و سپس منبع خروجی DVD PLAYER را یک مرتبه خارج و مجدد وصل کنید. گاهی مشکل کابل‌های ورودی و خروجی با یک مرتبه قطع و وصل کردن به دستگاه کاملا حل شد و دستگاه به خوبی کار خواهد کرد. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد.

درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124

جهت مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در انواع برند موجود در بازار رایتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. به دلیل وجود تسمه متحرک که باعث باز و بسته شدن درب دی وی دی رایتر می شود، امکان خرابی این قطعه نسبت به سایر سخت افزارهای کامپیوتر بیشتر است، پس گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید دی وی دی رایتر ضروری است. درایو ثانویه را به لپ تاپ خود اضافه نمایید , کابل تبدیل dvd-rw به usb به شما کمک بسیاری میکند.”

فلاپی درایو اکسترنال

با اتصال رایتر به سیستم ، با گذشت تنها چند ثانیه ، ویندوز آن را شناسایی می کند و اطلاعات آن از قبیل اتوران یا فایل را بارگذاری می کند. میزان عمر بالای آنها می باشد ، به این صورت که برای اتصال آن به سیستم توسط اتصالات سخت افزاری یو اس بی استفاده می شود و این امر موجب می شود که هیچ آلودگی و گرد و غباری وارد دی وی دی پلیر نمی شود ، مگر اینکه دچار یک ضربه فیزیکی شود. DVD Writer اینترنال به دلیل اتصال مستقیم به مادربرد از سرعت بالاتری برای خواندن یا رایت DVD برخوردار است. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید.

  • بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند .
  • نوع کابل استفاده شده به نوع درایو بستگی دارد اما تقریباً همیشه هنگام خرید درایو نوری کابل آن هم همراهش است.
  • پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.
  • راه کار آخر نیز مربوط به بایوس لپ تاپ می شود و بایستی شما وارد تنظیمات بایوس لپ تاپ شوید و در لیست دستگاه های متصل دی وی دی رایتر را پیدا کنید و ببینید که دی وی دی رایتر لیست شده و شناسایی شده است یا نه .
  • یک دی‌وی‌دی پلیرو دی‌وی‌دی رایتر اکسترنال با کیفیتشرکتمعروف لایت آن،مدل eBAU108 این برند است.