لیست قیمت مادربورد، ۱۸ بهمن ترب | asusmag

روی این نوع مادربرد 370 پین پردازنده وجود داره و از پردازنده‌های Celeron، Intel Pentium II، Via Cyrix III و Via C3 پشتیبانی می‌کنه. این مادربردها در پکیج PGA وجود دارن و سرعت باس اون‌ها بین 66 تا 133 مگاهرتز هستش. این نوع مادربرد معمولا هدرهای فن زیادی داره مجله خبری محصولات ایسوس که از اون‌ها برای اتصال فن‌های بدنه، رادیاتورها و خنک‌کننده‌های مایع استفاده میشه. همچنین پورت‌های ساتای اون‌ها زیاده و با استفاده از اون‌ها میشه ظرفیت حافظه‌ی سیستم رو بیشتر کرد. این مادربرد ها، تعداد 478 پین دارند و به نام پنتیوم 4 شناخته می شود.

تقریباْ همه‌ی اجزای آن در تمام مادربردهای دیگر وجود دارد و تنها از نظر شکل و شمایل متفاوت هستند. یکی از اجزای مهم و تاثیرگذاری که اسلات اختصاصي آن بر روی مادربرد نصب است باتری کوچکی به نام سیماس است. وظیفه این باتری تغذیه مادربرد برای نگه‌داری اطلاعات است.نگهداری و محاسبه زمان و تاریخ سیستم، در مدتی که سیستم خاموش است بر عهده این باتری ست. سخت‌افزارهایی که عملکرد سیستم رو بالا میبرن روی مادربردی سوار میشن که از اون قطعه‌ها پشتیبانی کنه. 478 پین دارن و برای پردازنده‌های Pentium 4 طراحی شدن، مادربردهای سوکت 478 با اسم سوکت N هم شناخته میشن.

مادربرد

باسلام.ممنون از اطلاعات وتصاویر واضح ومفیدتون.مستدام وپایدار باشید.. سلام، ممکنه پاور یا یکی از سخت‌افزارهای دیگر سوخته باشه، باید توسط یک متخصص بررسی بشه. سلام، ممنون از پیشهادتون، تلاش‌مون اینه که در آینده محتوای ویدئویی هم به مقالات اضافه کنیم. سلام، خیلی خوشحالم که این آموزش برای شما مفید بوده و ممنون که نظرتون رو باهامون به اشتراک گذاشتید.

http://738sms.irمعمولا امکانات موجود در این بخش، پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران است و نیازی به خرید کارت شبکۀ مجزا نخواهد بود. انجام فرآیند اورکلاک یکی از مهیج‌ترین و البته تخصصی‌ترین فعالیت‌های رایانه‌ای است که علاوه بر دانش تخصصی بالا، نیازمند سخت‌افزار مناسب و قدرتمند است و وجود یک مادربرد حرفه‌ای می‌تواند نتایج کاملا متفاوتی را به ارمغان بیاورد. به طور کلی مادربردهای رده بالا مانند محصولات سری Z اینتل یا سری X کمپانی AMD به عنوان انتخاب‌ اول کاربران برای استفاده در عملیات اورکلاک محسوب می‌شوند.

علت کشش کم موتور در خودروهای با کارکرد بالا

امکان استفادۀ همزمان از دو یا چند کارت گرافیک را فراهم می‌کند که استفاده از این قابلیت به مدل مادربرد و کارت گرافیک بستگی دارد. مادربردها در ابعاد مختلف و با استانداردهای گوناگونی مانند mini-ITX / micro-ATX / ATX / E-ATX تولید می‌شوند که اکثر مدل‌ها در دو دسته micro-ATX و ATX قرار می‌گیرند؛ خوشبختانه اکثر کیس‌های کامپیوتری از این دو استاندارد به شکل همزمان پشتیبانی می‌کنند. با این اطلاعات میتوانید رم مورد نیازخود را انتخاب کنید البته از شش مورد بالا سه مورد آخر زیاد اهمیتی در زمان خرید انواع مادربرد ندارند و در اینجا جهت آشنایی شما عزیزان بیان شد. پیغام NEW CPU Installer، زمانی که باتری انرژی لازم برای BIOS را فراهم نمی‌کند نمایش داده می‌شود.

  • یک درگاه ارتباطی بسیار سریع است که برای اتصال تجهیزات با پهنای باند بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است.
  • همه و همه با پورت USB به سیستم ها متصل می‌شوند.البته امروزه اسلاتی برای اجزای خارجی به صورت جداگانه در روی مادربرد ها تعبیه کرده‌اند.
  • قبل از اینکه بررسی آناتومی مادربرد را پایان دهیم، بیایید به‌طور خلاصه در مورد نحوه‌ی سیم کشی همه این دستگاه‌ها و کانکتورها کمی صحبت کنیم؛ در این مقاله به نوع اتصال و اثر الکتریکی آن‌ها اشاره کردیم.
  • برند ازراک یکی دیگر از برندهای شناخته شده در عرصه تولید و ساخت کامپیوتر و تجهیزات آن به شمار می آید که در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی تولید مادربرد، سینماهای خانگی و کامپیوترهای صنعتی گذاشته است.
  • البته این نامی است که اینتل برای سوکت نگهدارنده‌های خود بکار می‌برد.