لیست قیمت و خرید موس گیمینگ و اداری ماوس بی سیم لاجی لوک | asusmag

اما اگر از یک ماوس گیمینگ برند اصلی برای بازی استفاده کنید و بهبود عملکرد خود را با ماوس گیمینگ مشاهده و تجربه کنید و تفاوت ماوس گیمینگ و عادی را متوجه شوید دیگر نخواهید خواست تا از ماوس عادی برای بازی استفاده کنید. هیچ‌کدام از انواع موس نیست که نسبت به بقیه برتری داشته باشد و بهترین نوع ماوس مجله خبری محصولات ایسوس برای شما به نوع استفاده‌ای که از ماوس خود خواهید داشت برخواهد گشت. ماوس‌های عادی معمولاً دارای 3 دکمه هستند، در حالی که ماوس‌های گیمینگ اکثراً دارای تعداد بیشتری دکمه هستند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند تا به فردی که بازی می‌کند سرعت واکنش‌پذیری بالاتری بدهد.

  • این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند.
  • یکی از مشخصات اصلی که در هنگام خرید ماوس باید به آن دقت داشته باشید، DPI یا نقطه بر اینچ است.
  • ماوس‌های گیمینگ معمولاً مجموعه وسیع‌تری از کنترل‌ها و دکمه‌ها را به کار می‌گیرند و دارای طرحی متفاوت از ماوس‌های معمولی هستند.

یکی دیگر از مشکلات ماوس کامپیوتر، از کار افتادن نشانگر و کار نکردن ماوس است. اگر دچار این چنین مشکلی شدید، باید به‌دنبال دلایل آن باشید. همیشه از یک پد مناسب برای ماوس خود استفاده کنید، چرا که ممکن است ماوس سالم و بی‌عیب باشد، ولی به‌دلیل جنس نامرغوب و شکل ظاهری نامناسبی که پد ماوس دارد، ماوس عملکرد خوبی ارائه ندهد.

ماوس لاجیتک مدل M90

موس پد های گیمینگ نیز در طرح های مختلفی وجود دارند و سطح بیشتری از میز را می پوشانند تا در هنگام کارکرد آزادی عمل زیادی داشته باشید. خرید موس بلوتوث می تواند راحتی بسیار بیشتری به وجود بیاورد و تمام نیاز های تان را برطرف کند. ماوس بلوتوثی بدون نیاز به اتصال دانگل و اشغال کردن پورت USB یا اتصال تبدیل OTG در اکثر سیستم ها قابل استفاده می باشد. اول این که توپ این ماوس ها در بالای آنها قرار گرفته و کنترل آنها با دست انجام می شود.

موس گیمینگ Eleven GM2

واژه mouse (مَوس maʊs) که برخی مواقع موس یا ماوس نیز تلفظ می‌شود. علت نامگذاری مَوس این است که این دستگاه بسیار شبیه به موش است. در جواب باید گفت شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص عملکرد آن دکمه های اضافی را تغییر دهید و با توجه به نیاز خود در کارهای متفاوت مثل طراحی و یا کارهای گرافیکی از آن دکمه ها استفاده کرده و کار خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهید. توپ این نوع ماوس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند. این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد.

http://738sms.irاز پر فروش ترین محصول شرکت Logitech می توان به موس گیمینگ لاجیتک اشاره کرد که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس، مجموعه ای از بهترین موس های لاجیتک را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس لاجیتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند.

بهترین برند های موس