لیست Geekbench تعداد رم گیج کننده ایسوس ROG Phone 5 را نشان می دهد


در لیست Geekbench نشان می دهد که Asus ROG Phone 5 می تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که 18 گیگابایت رم ارائه می کند (از طریق MySmartPrice).

اگر تا به حال ادامه نداده اید، ROG Phone 5 نام سال گذشته است جانشین ROG Phone 3، زیرا رقم 4 در برخی بازارها نامطلوب تلقی می شود.

ظاهراً دو نسخه از تلفن وجود خواهد داشت – DA (نسخه Tencent Games) و DB. مدل 18 گیگابایتی ظاهرا در داخل با نام I005DB شناخته می شود.

همچنین انتظار می رود این نوع دارای یک صفحه نمایش ثانویه در پشت برای اعلان ها و جلوه های ویژه بازی. نسخه DA ظاهراً در دو نوع حافظه عرضه خواهد شد: یک مدل 8 گیگابایتی که قبلاً Geekbench را زیبا کرده است و یک نسخه 16 گیگابایتی.

ROG Phone 5 احتمالاً از کوالکام اسنپدراگون 888 و اندروید 11 بهره می برد. شایعات همچنین حاکی از آن است که صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ و مدل پایه آن 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار می رود این دستگاه دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 65 واتی باشد.

این گوشی در 10 مارس معرفی خواهد شد و در حال حاضر برای پیش خرید در JD چین آماده شده است.

جزئیات قیمت همچنان یک راز باقی مانده است، اما با توجه به اینکه ROG Phone 3 16 گیگابایتی در ایالات متحده قیمت 1100 دلاری دارد، احتمالاً هزار دلار هزینه خواهد داشت.

سوال اصلی این است که آیا کاربران گوشی های هوشمند واقعا به 18 گیگابایت رم نیاز دارند؟ در حالی که سازندگان اندروید همچنان درگیر جنگ رم هستند، اپل از 6 گیگابایت فراتر نرفته است. آیفون 12 پرو امتیاز Geekbench به طور قابل توجهی بالاتر از ROG Phone 5 است، در صورتی که تعجب کنید.





منبع