ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

تمام عملکردهای معمول ماوس را به طرحی که دست شما را در موقعیت طبیعی قرار می دهد قرار داده است. طراحی شده استرسهای ایجاد شده در تونل کارپال و آسیب های استرس مکرر را کاهش می دهد و ممکن است عادت کند ، اما برخی از مشکلات بسیار مهم را کاهش می دهد. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

ورودایجاد حساب کاربری

خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید. با خرید موس وایرلس می توانید آزادانه با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کنید و نگران فاصله با دستگاه نباشید. برندهایی مانند تسکو، بیسوس فراسو مهارت زیادی در تولید موس بیسیم ارزان قیمت دارند، اما اگر طرفدار خرید Mouse های اصل و گران قیمت هستید محصولات شیائومی، اپل، مایکروسافت و لاجیتک گزینه های بهتری خواهند بود. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است.

  • یکی از نکات مهمی که در خرید یک موس کامپیوتر باید در نظر داشت مقدار DPI آن موس است؛ این مقدار نشان دهنده‌ی دقت و حساسیت آن ماوس است و نشانگر تعداد نقاطی است که یک موس می تواند در یک اینچ پوشش دهد، این مقدار هر چقدر بالاتر باشد بهتر است.
  • از ماوس‌های گیمینگ می‌توانید برای کارهای معمول روزمره نیز استفاده کنید.
  • آنها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جیب کوله پشتی یا کیف لپ تاپ قرار بگیرند.
  • همینطور این ماوس دارای دکمه ای است که قابلیت تنظیم DPI را به شما می دهد.
  • همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود.
  • ماوس‌های سیم‌دار ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری نسبت به موس های بیسیم دارند و وزن کمتری داشته و نیازی به شارژ شدن ندارند.
ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند.

موس بی سیم تسکو TM 686W ا TSCO TM 686W Wireless Mouse

موش های پریمیوم بازی معمولاً از سنسورهای لیزری استفاده می کنند ، اما برای استفاده با سطوح موسپد که مخصوص بازی ساخته شده اند ، توصیه می شود. برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود. DPI بیشتر برای صفحه نمایش‌‌هایی مناسب‌تر است که رزولوشن بالاتری دارند یا اینکه چندین مانیتور در کنار هم قرار گرفته و صفحات نمایش آن‌ها با هم یکی شده باشد. در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.

http://738sms.ir

از کار افتادن ماوس که علل و ریشه‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد را در صورتی که نتوانستید برطرف کنید، باید از طریق بوت کردن کامپیوتر حل کنید. این مشکل فقط در موس‌های اپتیکال رخ می‌دهد و دلیل آن نیز کثیف شدن و خش افتادن پلاستیک رفلکتور است. یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است. هر چند که این از مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد. در صورتی که ماوس شما به‌کمک پورت USB به کامپیوترتان متصل شده‌است، قبل از هر کاری از فعال بودن این پورت مطمئن شوید. گاهی اوقات از کار افتادن یک پورت به‌صورت نرم افزاری می‌تواند وسیله‌ای که به آن متصل می‌شود را به‌طور کامل قطع کند و از کار بیاندازد.

ماوس جنیوس مدل DX-125