ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | asusmag

در بیشتر وسایل برقی و یا الکترونیکی یک کابل یا سیم وجود دارد که از طریق یک پورت، به وسیله دیگری متصل می‌شود. کمتر پیش می‌آید که مشکلات مجله خبری محصولات ایسوس مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد. اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند.

ماوس جنیوس مدل DX-125

این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.

ماوس هترون HM408SL

موس های با سیم هم در گذشته از طریق پورت PS/2 به سیستم ها متصل می شدند اما امروزه همانند موس های وایرلس از طریق پورت USB اکثرا به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل می شوند. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موس های بی سیم به این شکل عمل نمی کنند و بعضی از این موس ها قابلیت این را دارند که به کمک Bluetooth به کامپیوتر متصل شوند. بعضی از موس ها نیز از استاندارد بی سیم 2.4GHz و بعضی از موس ها مثل ماوس‌های حرفه‌ای تر یا ماوس و کیبورد کمبو لاجیتک از گیرنده مخصوص به خود یا گیرنده یونیفای لاجیتک استفاده می‌کنند تا در ارتباط خود بتوانند از امکانات بیشتری استفاده کنند. ماوس به کمک کابلی به رایانه متصل می‌شود و اشاره‌گر یا پوینتر را در صفحهٔ نمایشگر حرکت داده و هدایت می‌کند. ماوس در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد.

http://738sms.ir

این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است.

ماوس – بهترین قیمت خرید موس – تیا آی تی

کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابج… شرکت شارکون فعالیت خود را از سال 2003 در شهر لیندن آلمان آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را در آلمان و تایوان تولید می کند و از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات خود بهره می برد. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به موس شارکون ، کیبورد شارکون ، هدست شارکون ، صندلی های گیمینگ ، پاورو کیس شارکوناشاره کرد.

  • زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده، عرضه مستقیم کالا است.
  • بنابراین می‌توانید با یک بروزرسانی، این مشکل را به‌راحتی برطرف کنید.
  • هر کدام از انواع موس کامپیوتر ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند و بهترین دسته موس برای شما را شما معین می‌کنید.
  • در این مطلب می‌خواهیم تا با انواع موس کامپیوتر و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم تا برای انتخاب و تهیه ماوس برای خود، بهترین مورد را تهیه کنیم.
  • نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد.