ما OLED سه بعدی بدون عینک جدید ایسوس را امتحان کردیم و بسیار شگفت انگیز است

ما این شانس را داشتیم که آن را برای خودمان در یک جلسه توجیهی قبل از CES چند هفته پیش امتحان کنیم، و این تاثیرگذارتر از آن چیزی است که می توانستیم تصور کنیم.

ایسوس با Dimenco همکاری کرده است تا توسعه دهندگان را به ابزارها و دستورالعمل هایی برای محتوای واقعیت شبیه سازی شده از جمله کنترل حرکات و یادگیری تعاملی مجهز کند.

زمان مشخص خواهد کرد که آیا از این کار زیاد می شود یا نه، اما در حال حاضر، این یک نمایش بسیار چشمگیر از جهتی است که فناوری سه بعدی در حال حرکت است.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/164018-asus-spatial-vision-3d-oled-laptop/

ما همچنین باید تماشا کنیم آواتار: راه آب تریلر، که به طور خاص برای این فناوری توسعه نیافته بود، اما از سه بعدی استاندارد با نتایج بسیار عالی اقتباس شده بود.

البته یک محدودیت بزرگ در حال حاضر میزان محتوایی است که می تواند از این مزیت استفاده کند.

عمق واقعی افکت سه بعدی وجود دارد که باعث می شود اشیا تا فاصله 4 تا 5 اینچی از صفحه نمایش شناور به نظر برسند.

همچنین می توان آن را به صورت معکوس اعمال کرد و باعث می شود تصویر به سمت داخل شیرجه بزند تا به نظر برسد که می توانید مستقیماً به صفحه نمایش برسید.

امیدوار است که اکوسیستمی پیرامون این فناوری سه بعدی جدید بسازد و به همین دلیل است که Spatial Vision را به جای مدل های مصرف کننده، روی نوت بوک های کلاس سازنده خود راه اندازی کرده است.

ما OLED سه بعدی بدون عینک جدید ایسوس را امتحان کردیم و عکس 1 بسیار شگفت انگیز است

با استفاده از وب‌کم برای ردیابی هر چشم کار می‌کند و بدون نیاز به عینک، یک جلوه سه بعدی چشمگیر ایجاد می‌کند.


با استفاده از وب کم برای ردیابی هر چشم و اعمال یک فیلتر عدسی شکل بر روی صفحه نمایش کار می کند و بدون نیاز به عینک یک جلوه سه بعدی چشمگیر ایجاد می کند.

ویدیوی روز جیبی

به عنوان بخشی از رویداد راه اندازی CES، ایسوس از فناوری جدید OLED سه بعدی بدون عینک خود به نام Asus Spatial Vision رونمایی کرد.


فناوری جدید حداقل در مورد پنل‌های OLED منحصر به ایسوس است – به این معنی که ممکن است شاهد انواع IPS از تولیدکنندگان دیگر باشیم.

به ما نمایشی از استفاده از آن با مدل های سه بعدی نشان داده شد، ایده این بود که این فناوری می تواند به فرآیند طراحی برای مدل سازی CAD و چاپ سه بعدی کمک کند.

این نسخه برای اولین بار در ProArt Studiobook 16 و Asus Vivobook Pro 16 که قرار است در سه ماهه سوم سال 2023 وارد بازار شوند، عرضه خواهد شد.