مجموعه اتاق فرار دررو بزرگترین مجموعه اتاق فرار در کرج-آل اسکیپ

محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد. برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد.

اتاق فرار ظلم آباد

دکوراسیون اتاق فرار رویا به گونه ویژه ای است و دیوارها شکل متفاوتی دارند. همین طور در طول این بازی، یک کلاه روی سر شما قرار خواهد گرفت. نحوه این بازی به این صورت است که در هر اتاقی که دوست داشته باشید می توانید بازی را انجام دهید. در این بازی شما به همراه کسی که قرار است مهمانی غافلگیر کننده برای آن تدارک ببینید، وارد یک بازی معمایی خواهید شد. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند.

مجموعه فاینال اسکیپ (شعبه نارمک)

مجموعه اتاق فرار دررو بزرگترین مجموعه اتاق فرار در کرج-آل اسکیپ اما اگر گاهی دلتان کمی هیجان بیشتری خواست، پیشنهاد پینورست به شما اتاق فرار است. ممکن است تا به حال اسم این بازی جذاب را نشنیده باشید؛ یا حتی آن را تجربه کرده اسکیپ روم آل اسکیپ باشید. این بازی‌ها معمولا از نظر تعداد افراد شرکت‌کننده انعطاف‌پذیر هستند. اولین طراحان اتاق فرار در شرق آسیا این سبک بازی راه اندازی کرده و تا به امروز در اکثر نقاط دنیا مورد توجه مخاطبان خاص خود قرار گرفته است . مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است.

  • از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید.
  • همانطور که اشاره شد سوژه و موضوع داستان در اسکیپ روم زیاد است و فرار کردن تنها یکی از موضوعات اتاق فرار ، اما شاید اولین موضوع آن باشد.
  • سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد.
  • معمولا تعداد افراد برای این بازی جذاب، باید حداقل ۴ نفر باشد.
  • داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد.
تنها این راهنمایی‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا زودتر از مهلکه خارج شوید. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند. اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست مراجعه کنید.

برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند. چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید.