مدل های ROG Strix SCAR و Strix G 2022 برای علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی ساخته شده اند.

Asus ROG Strix Scar مخصوصاً برای بازی با نرخ تازه سازی سریع ساخته شده است و از سوئیچ MUX و پردازنده گرافیکی پیشرفته Nvidia برای ارائه بهترین عملکرد گرافیکی استفاده می کند. می‌تواند تا 64 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز و 2 ترابایت PCIe Gen 4 NVMe SSD با اسلات یدکی برای ارتقا در آینده داشته باشد.

ویدیوی روز جیبی

برای راحتی، همچنین دارای یک ترک پد بزرگتر برای کنترل دقیق بازی در زمانی که از ماوس مستقل استفاده نمی کنید. یک طراحی جدید و زیبا همچنین شامل صفحه‌کلید شفاف است که به شما امکان می‌دهد داخل دستگاه را ببینید، یک افزودنی فانتزی در کنار استایل ماتریس نقطه‌ای اسپرت.

ایسوس با جدیدترین لپ‌تاپ‌های Strix خود به دنبال علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی با اجزای پیشرفته و گزینه‌های پنل به‌روزرسانی سریع است.


هر دو گزینه دارای قابلیت‌های Dolby Vision HDR و Adaptive Sync، زمان پاسخ 3 میلی‌ثانیه و جلوه‌های بصری بازی چشم نواز هستند. موارد متعددی هم در داخل و هم در خارج بهبود یافته اند. Scar از خنک کننده Thermal Grizzly Conductonaut Extreme Liquid Metal استفاده می کند که آن را تا 15 درجه خنک تر برای عملکرد عالی می کند.

مدل های ROG Strix SCAR و Strix G 2022 برای علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی ساخته شده اند عکس 1

ایسوس


برای بازی های موبایلی در سال 2022 چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/159551-the-rog-strix-scar-and-strix-g-2022-models-are-built-for-esports-enthusiasts/

Strix Scar 2022 با دو مدل 15 اینچی و 17 آنچی عرضه می شود. مدل 15 اینچی دارای سه گزینه مختلف پنل IPS است که دارای وضوح QHD با 240 هرتز، Full HD با 300 هرتز یا QHD در 165 هرتز است. Scar 17 اینچی QHD 240Hz یا Full HD 360Hz را ارائه می دهد.

همه مدل‌های ۲۰۲۲ لپ‌تاپ‌های Strix دارای تنظیمات چهار بلندگو با قابلیت Dolby Atmos Surround مجازی، حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه هستند، بنابراین هنگام گپ زدن با دوستان و موارد دیگر صدای شما شنیده می‌شود. آنها همچنین یک باتری 90 وات ساعتی، به علاوه 100 وات شارژ نوع C برای شارژ راحت در هنگام بیرون رفتن دارند.

در همین حال، ROG Strix G15 و G17 جدید دارای صفحه نمایش 360 هرتز فول اچ دی با زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه، Dolby Vision HDR و Adaptive Sync برای بوت شدن هستند.

ایسوس با جدیدترین لپ‌تاپ‌های Strix خود به دنبال علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی با اجزای پیشرفته و گزینه‌های پنل به‌روزرسانی سریع است.