مشخصات، رندرهای ASUS ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip آینده درز کرد


به گزارش 91mobiles، تنها یک هفته تا رونمایی مورد انتظار از جدیدترین مدل های ZenFone ایسوس فاصله داریم. انتظار داریم که سازنده گوشی های ZenFone 8 و ZenFone 8 Flip را معرفی کند. نه، این گوشی تاشو نیست و نام خود را از آرایه دوربینی می‌گیرد که صاف در پشت گوشی قرار دارد و سپس 180 درجه باز می‌شود تا لنزها به سمت جلوی گوشی برگردند.
مکانیسم تلنگر همان است که توسط سازنده بر روی آن استفاده شده است ZenFone 7 و ZenFone 6Z. به لطف این ویژگی، ایسوس به خریداران ZenFone 8 Flip یک صفحه نمایش لبه به لبه بدون استفاده از بریدگی یا دوربین سلفی سوراخ‌دار می‌دهد. مشخصات شایعه شده برای ZenFone 8 Flip شامل صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تجدید 90 هرتز است که به این معنی است که صفحه نمایش 90 بار در ثانیه برای اسکرول نرم تر و انیمیشن های بهبود یافته به روز می شود.

این گوشی مجهز به پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 888 است که توسط سامسونگ با استفاده از گره پردازش 5 نانومتری آن ساخته شده است. این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک ماکرو 12 مگاپیکسلی برای آن دسته از نمای نزدیک واقعی است. گزارش شده است که فیلمبرداری 8K پشتیبانی می شود و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی چراغ ها را روشن نگه می دارد.

به نظر می رسد ASUS ZenFone 8 مدل “کامپکت” یا “مینی” در این خط باشد زیرا دارای صفحه نمایش 5.92 اینچی با وضوح +FHD است. به نظر می‌رسد این مدل با مدل‌های اکسپریا کامپکت که گوشی‌های کوچک‌تری با ویژگی‌های پرچم‌دار ارائه می‌کنند، همخوانی بیشتری دارد، زیرا از تراشه اسنپدراگون 888 نیز بهره می‌برد و به 8 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. دو دوربین در پشت وجود خواهد داشت، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک ماکرو 12 مگاپیکسلی.

نگه داشتن چراغ ها در ZenFone 8 یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی خواهد بود. و حدس بزنید چه! این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. ZenFone 8 یک ایده آل خواهد بود گزینه جایگزین آیفون 12 مینی.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن هر دو مدل باید در تاریخ 12 مه منتشر شود.





منبع