مشخصات، قیمت و خرید انواع هدفون، هدست و هندزفری گیمینگ

سونی محصولات مختلفی را تولید میکند. هدفون سونی انواع مختلفی را شامل میشود. به این ترتیب با تمام شدن شارژ باتری هدفون خودتان میتوانید آن را بهصورت سیمی به موبایل خود متصل کنید. مخصوصاً اگر هدفون سیمی باشد، نیاز به هیچ کار اضافی نیست. زمانی که این هدفون را در گوش خود قرار میدهید، اصلاً مشخص نیست که در حال استفاده از هندزفری هستید. از این رو شما لازم نیست که نگران له کردن آنها باشید یا مجبور نباشید سیمهای به هم گره خورده را باز کنید.

بهتر است بدانید که این شرکت از زیرمجموعههای کمپانی شیائومی بوده که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و در عینحال ارزان قیمت، رقابت جدی خود را با کمپانیهای مشهور جهان بیشتر از گذشته نمایان کند؛ اما آیا تاکنون نام هندزفری های هایلو را شنیدهاید یا محصولات تولیدشده آن را خریداری کردهاید؟ همانطور که میدانید هر کدام از هدفونهای بی سیم و سیمی دردسرهای خاص خود را دارند، اما بسیاری از افراد هدفون بی سیم را ترجیح میدهند تا از دردسر خرابی سیم و باز کردن سیمهای گره خورده دور بمانند. اگر به هندزفریهای سیمی بازار دقت کنید، خواهید دید که این محصولات با دو نوع سیم متفاوت به بازار عرضه شدهاند. امروزه بازار انواع هدفون آنقدر گسترده است که میتوانید هدفون دلخواه خود را از میان طیف وسیعی از رنگها و مدلهای گوناگون انتخاب و خریداری کنید.

هدفون های استودیویی معمولا پشت بسته و دور گوش هستند؛ این هدفون ها به میکسرها، موزیسین ها و صدابرداران بهترین کیفیت صدا همراه با بالاترین حد ایزولاسیون نسبت به محیط خارج را ارائه می دهند. هدفون و هدست گیمینگ و هندزفری های گیمینگ، همواره از بهترین متریال و طراحی ها بهره میبردند و تمایز اونها نسبت به محصولات عادی و غیر گیمینگ در بازار، حتی کاربرهای معمولی رو هم جذب خودشون میکنه. هدفون سامسونگ buds plus با وجود قیمت کمتر در مقایسه با سایر مدلهای گلکسی بادز سامسونگ، دارای باتری 85 میلیآمپری است. قیمت هدفون ها همیشه کمتر از هدست های مشابه است چون هدست ها یک میکروفون جهت دریافت صدا نیز دارند که قیمت را افزایش می دهد. اگر قصد خرید هدفون گیمینگ ارزان را دارید، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و به جای برندهای متفرقه، از برندهای داخلی همانند تسکو خرید خود را انجام دهید. خرید هندزفری های بی سیم در بین کاربران گوشیهای هوشمند در چند ساله اخیر بسیار پرطرفدار شده است.

بلکه وضوح و تفکیک صدای بیشتری را میتوانید در انواع هدفون گیمینگ داشته باشید. در فهرست بهترین هندزفریهای سال 2021 قطعا هدفون جدید سامسونگ جایگاه ویژهای دارد. در قسمت بالا تعدادی از هندزفریهای بی سیم هایلو معرفی شدند که در میان آنها، هندزفری هایلو GT3 هم مشاهده میشود؛ این هندزفری بی سیم هم در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم بوده و میتواند با احتساب ظرفیت باتری محفظه شارژ، 28 ساعت تداوم پخش موسیقی را برای آن متصور شد. هرچند مدلهای بیسیم در حال تسخیر سنگرهای حریف هستند اما مدلهای با سیم به خاطر قیمت پایینتر و کیفیت بیشتر هنوز مشتریان خودشان را دارند.

MDR-E9LP طراحی زیبا و رنگبندی بسیار متنوعی دارد. یکی از معتبرترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی و گجتهای پوشیدنی را میتوان هایلو (Haylou) معرفی کرد. یکی از مهمترین مشکلات این هدفونها این است که شما را از محیط جدا میکنند. بیشتر هدفونها دارای فرکانس پاسخگویی معادل 20 الی 20 هزار هرتز هستند که با شنوایی انسان مطابقت دارد. هم به دلیل متریالهای استفاده شده در آن و هم به خاطر کیفیت صدایی که در مقایسه با هندزفریها دارد.

این قابلیت نیز در هدفونهای معمولی وجود ندارد.

بهترین هندزفری های گیمینگ ، دوام و مقاومت بسیاری هم دارند. این نوع هندزفری کیفیت صدایی بسیار عالی دارند و برای بازیهای مخصوص بازی بهترین گزینه محسوب میشوند. البته برندهای معروف همانند هندزفری گیمینگ ریزر دارای انواع هندزفری مخصوص بازی بسیار گرانقیمت هستند. البته در مقالهای که پیش رویتان وجود دارد به ویژگی بهترین ایرپاد، هندزفری و هدفون های شیائومی پرداخته شده است تا انتخابی با توجه به سلیقهتان داشته باشید. برای مثال هندزفری گیمینگ شیائومی بهخوبی از این سیستم پشتیبانی میکند. بد نیست بدانید که این هدفون شیائومی مجهز به میکروفون داخلی بوده و همین مسئله امکان مکالمه تلفنی را برای کاربران فراهم میکند.

کاربران متخصص در حوزه گیمینگ میدانند که مهمترین نکته پایینترین میزان تاخیر است و کاربران باید مدلی را انتخاب کنند که صدا را از دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به گوش کاربر منتقل سازد. در زمان نصب، کافی است تا کد عبوری را که معمولا میتوانید در بروشور هدفون بیابید وارد کنید. بد نیست بدانید هندزفری هایلو W1 موفق به کسب تاییدیه IPX4 شده که نشاندهنده مقاومت در برابر پاشش آب است. در صورتی که هدفونهای حرفهای و امپدانس بالا را به گوشیهای هوشمند متصل کنید یا از هدفونهای رده پایین با امپدانس کم و اتصال آنها به امپلیفایر بهره ببرید، با نویز یا عدم توانایی پخش مناسب و باکیفیت صدا مواجه خواهید شد. به همین خاطر شما میتوانید آن را حتی با لباس خودتان نیز ست کنید. انواع هدفون مخصوص بازی نیز دارای میکروفون داخلی یا جلوی دهانی هستند. در صنعت مخابرات به مجموع هدفون و میکروفون که در ارتباطات تلفنی برای یک ارتباط دوطرفه استفاده میشوند ، اصطلاحاً هدست هم گفته میشود .

در ساخت این هدفون از آهنربای Neodymium استفاده شده است که نوعی کمیاب از آهنربا محسوب میشود. این هدفون می تواند جایگزین ایربادز ها شود، زیرا هم بی سیم است و هم قابلیت نویز کنسلینگ دارد که برای مکالمه عالی است، از طرفی نه گم می شود و نه آسیبی می بیند. از آنجایی که ناحیه پشت این هدفون ها باز است، به آن ها هدفون های پشت باز گفته می شود. هِدسِت (به انگلیسی: Headset) یک نوع هدفون است، که یک میکروفن هم دارد؛ این نوع در اصل برای کارهای ارتباطی نظیر مراکز مخابراتی، منشیها، مشاورین تلفنی و … هر چند در گلکسی بادز و اپل ایرپاد پرو سیستم پردازش صوتی تا حد زیادی پیشرفت کرده است و کیفیت صدای آنها به سطح مطلوبی رسیده است. تفاوت اصلی این نوع هندزفری، قابلیت جواب دادن به تماسهای صوتی هم دارند.

سپس سفارشتان را درب منزل بهراحتی با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، تحویل بگیرید. هدفونها نیز بهراحتی شکسته نمیشوند و پوسیده نیز نخواهند شد. با وجود آنکه حتی قیمت هدفون گیمینگ ارزان نیز در مقایسه با هدفونهای معمولی بیشتر است؛ اما باید بدانید که تا سالیان سال میتوانید از این هدفونها استفاده کنید و لذت ببرید. این هدفون هم بیس بسیار خوبی دارد و هم صدای تریبل را به خوبی پخش می کند که می توانید ساعت ها از موسیقی لذت ببرید. این مدل در لیست هدفون سونی مقام ارزانترین را به خود اختصاص میدهد.

قبل از شروع به خرید هدفون جدید؛ باید متوجه شوید که چه نوع هدفونی برای شما مناسب است و بعد در مورد قیمت هدفون و کیفیت صدا به تحقیق بپردازید. در خرید هدفون علاوه بر برند باید نکاتی مثل فرم فاکتور، نوع اتصال، منبع صدا، قابلیت جابجایی، توانایی حذف نویز و غیره را هم مد نظر قرار بدهید. اگر مشکلی ندارید که مجبور شوید هر بارآنها را شارژ کنید و مسئلهای با هزیتههای آن نداشته باشید، مدل های بلوتوث برای رهایی شما ازسیمها مزاحم بسیار مناسب هستند! سریهای این هدفون بهصورت کامل درون گوش قرار میگیرند و به این ترتیب دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. هدفون سیم دار MDR-E9LP با وجود قیمت نسبتاً ارزان و ظاهری ساده و سبک، دارای باس بسیار قدرتمند و عالی است. این نوع هدفون جزء هدفونهای سیمدار توگوشی به حساب میآید و ظاهری اسپرت دارد. انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع هدفون یک تصمیم بسیار شخصی است.

همچنین باتری 800 میلیآمپر ساعتی این هندزفری که توانایی 26 ساعت پخش موسیقی را دارد هم در نوع خود بینظیر است. حتی اگر یک هدفون گیمینگ برای موبایل هم بخرید، صدای خش خش پای یک بازیکن دیگر که از چند متری به شما نزدیک میشوید را https://bamzit.com/ خواهید شنید. اگر شما هم در یک سفر طولانی با کودکان بوده اید حتما مایل بودید که هدفون هایی مناسب کودکان طراحی و ساخته شده باشند. یعنی عملا نویزی را احساس نخواهید کرد یا اگر در محیط شلوغی هستید صدای محیط را نخواهید شنید. در ادامه شما را با انواع هندزفری، هدفون و هدست سونی بیشتر آشنا خواهیم کرد. نمیتوان منکر این شد که برند نقشی در تعیین قیمت مصرف کننده ندارد. یکی از مهمترین نکته های مهم برای خرید هدست مناسب کیفیت و همچنین طول عمر آن می باشد.بزرگترین شرکت های تولید کننده هدست و لوازم الکترونیکی ضمانت های تعویض و تعمیر را به صورت 18ماهه بر روی تولیدات خود می گذارند اما این بدان معنی نیست که طول عمر یک هدست 18 ماه باشد، ولی می توان حدس زد که تقریباً یک هدست خوب باید بین 3 تا 5 سال کارکرد مطلوب داشته باشد.

هدفون روگوشی: این مدل روی گوش قرار می گیرد اما تمام گوش را نمیپوشاند. اگر هم محدودیت بودجه ندارید، میتوانید انواع مدلهای ریزر یا لاجیک را بررسی نمایید. در ادامه شما را با انواع هدفون سونی اصل آشنا خواهیم کرد. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این هندزفری بی سیم را میتوان وزن 35 گرمی آن عنوان کرد؛ بدون تردید گوشیهای این هندزفری را میتوان به عنوان سبکترین هدفونهایی معرفی کرد که برای خرید در دسترس قرار دارد. بدون تردید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1 را میتوان یکی از برترین و کارآمدترین هندزفری های هایلو دانست که برای خرید در دسترس قرار دارد.

قدرت باس این مدل در مقایسه با سایر مدلهای بهمراتب بیشتر است. بهصورت کلی، محصولاتی که با لیبل گیمینگ به بازار ارائه میشوند، دارای مقاومتی بهمراتب بهتر از محصولات معمولی هستند. همچنین سه نوع کلی هدست، هدفون و هندزفری سونی نیز در بازار وجود دارد. تکنولایف به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی کشور توانسته محصولات باکیفیت این کمپانی را تهیه و برای فروش در دسترس عموم کاربران قرار دهد. به این ترتیب این نوع هدفون را بر اساس فرم سر افراد به وجود آوردهاند.

هندزفری هایلو را میتوان یکی از بهترین هدفونهایی دانست که با قیمت مناسب در دسترس قرار دارند، علیالخصوص مدلهای محبوب آن که میتوان به هندزفری بی سیم W1 یا GT6 و سایر موارد اشاره کرد. در واقع راحتی موردنظر را برای استفاده طولانیمدت ندارد. هدست در واقع همان هدفونی است که دارای میکروفون بوده و می توان از آن برای مکالمه و گیمینگ استفاده کرد. برای مثال میتوانید از روی هدفون، صدای آن را کم و زیاد کنید، صدا را ساکت کرده و یا حتی میکروفون را قطع و وصل نمایید. در کنار انواع هدفون گیمینگ همانند هدفون گیمینگ تسکو که قابلیت اتصال به گوشی را دارند، میتوانید اقدام به خرید هندزفری گیمینگ موبایل کنید. اگر قصد خرید هدفون بی سیم رو گوشی داردید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. بهصورت کلی میتوان انواع هدفون Sony را به دو دسته بدون سیم و سیمدار تقسیم کرد. هدفون سونی مدل Sony XB550AP یکی از بهترین هدفون های سونی محسوب میشود.

تکنولایف یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاههای اینترنتی در ایران است که بهصورت اختصاصی در زمینه ارائه انواع تجهیزات دیجیتال فعالیت میکند. این شرکت که در شرکت چین بنا نهاده شده در زمینه تولیدات گوشی موبایل، هدفون، پاوربانک موفق عمل کرده است. حتی در برخی مواقع امکان قطع یا وصل سیستم حذف نویز نیز در اختیار کاربر قرار میگیرد. این قابلیت نیز در هدفونهای معمولی وجود ندارد. در صورتی که قصد خرید هندزفری هایلو اصل را دارید، هم اکنون وارد فروشگاه اینترنتی تکنولایف نمایندگی هندزفری هایلو شوید. Earbuds به راحتی می تواند توجه افراد اطراف شما را جلب کند. درواقع دلیل اصلی اینکه گوشی هدست نسبت به گوشی هدفون کوچکتر است، این می باشد که این وسیله اغلب در مراکز تماس مورد استفاده قرار می گیرد که مرکز تماس ها معمولا محیط های شلوغی بوده و هرچه گوش با بلندگوی بزرگتری پوشیده شود، فرد نیز با صدای بلندتری صحبت خواهد کرد که همین امر باعث شلوغ تر شدن مرکز تماس و ایجاد مزاحمت برای سایر کارکنان مرکز تماس می شود.

در ادامه شما را با انواع هدفون سونی اصل آشنا خواهیم کرد.