مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم

هم قاب رویی و هم قاب پشتی از شیشه ساخته شده که روی افزایش وزن تا 201 گرم، تاثیر زیادی دارد. بنابراین از خرید شیائومی ردمی K50، انتظار یک گوشی سبک را نداشته باشید. برای محافظت از سطح لک‌‌پذیر این گوشی، از پوشش ضد اثر انگشت استفادده شده و حفاظت کلی آن نیز از طریق استاندارد IP53 تامین می‌شود. هرچند در برابر غوطه‌ور شدن در آب هیچ استقامتی ندارد و درجا خراب می‌شود اما پاشش آب و مجاورت با رطوبت یا گرد و غبار، خطری برای این گوشی ردمی نخواهد داشت. ردمی K50 اولترا در بخش دوربین از یک ماژول سه‌گانه در پشت برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 مجهز به OIS، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

کشف قبرستان 5 هزار ساله غول ها در چین

تصاویر گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. شیائومی از طراحی ساده و لوکسی برای این مدل استفاده کرده و گوشی ردمی کی 50 پرو پلاس را از شیشه و آلومینیوم ساخته تا حس پرمیوم بودن، کاملاً به کاربران القاء شود. همچنین با گرفتن گواهی IP53 تا حد زیادی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است. متأسفانه از پوشش گوریلاگلس برای قاب پشتی استفاده نمی‌شود و بهترست حتماً از کاور استفاده کنید، زیرا ممکنست در اثر ضربه‌ی شدید، آسیب‌های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود.

این پنل رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و از HDR10 پلاس، Dolby Vision، DCI-P3 و Adaptive HDR پشتیبانی می‌کند. برای مدتی می‌شود که گزارش‌هایی از محصولات جدید ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی به گوش می‌رسد. گویا شرکت چینی به دنبال آن است که طی ماه‌های آینده، سری گوشی ردمی K50 را معرفی کند که از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه برخوردار هستند.

پیش از رونمایی از ردمی K50 پرو و ردمی K50، ردمی K50 گیمینگ ادیشن را داشتیم که علاوه بر طراحی ظاهری هیجان‌انگیز، از لحاظ قدرت سخت افزاری نیز یک موبایل گیمینگ تمام عیار با رکورد فروش 44 میلیون دلار در یک دقیقه بود. در ادامه، به بررسی گوشی ردمی K50 می‌پردازیم که جانشین ردمی K40 شده و با مشخصاتی همچون نمایشگر 120 هرتزی، تراشه Dimensity 8100، استاندارد مقاومتی IP53 و دوربین سه گانه نسبت به برچسب قیمت خود، ارزش خرید بالایی دارد. با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد. دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین بزرگی قرار دارد و سه لنز درون این ماژول دیده می‌شوند.

علاوه بر کیفیت نمایش، برای گیمرها معیاری به نام رفرش ریت اهمیت ویژه دارد. رفرش ریت تاثیر مستقیم روی اجرای روان محتوای گرافیکی داشته و برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی جزو ضروریات است. البته در حالتی که به رفرش ریت بالا نیازی نباشد، دستگاه به صورت خودکار نرخ نوسازی را پایین می‌آورد تا در بهینه‌سازی مصرف باتری، نقش داشته باشد. گوشی جدید با نام ردمی کی 50 اولترا شباهت زیادی به شیائومی 12 دارد. باتری گوشی ردمی K50 اولترا از نوع لیتیوم پلیمری و غیرقابل تعویض است. شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند.

بر همین اساس انتظار می‌رود شاهد قیمتی بسیار خوب برای این مدل باشیم که حجم فروش مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد. به هرحال برای مشخص شدن قیمت شیائومی k50 pro plus باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم. شیائومی کا ۵۰ گیمینگ احتمالا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و در آن زمان بطور دقیق‌تر می‌توانیم به بررسی ردمی کی 50 بپردازیم.

در قسمت بدنه از آلومینیوم استفاده شده است که مقاومت خوبی دارد.در جلو گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ هم از شیشه استفاده شده است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. شیائومی k50 pro plus به یک نمایشگر بزرگ AMOLED مجهز شده که قابلیت نشان دادن یک میلیارد رنگ و پیک روشنایی 1100 نیتی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر دنیا می‌کند و درخور یک پرچمدارست. ناگفته نماند رزولوشن این نمایشگر Full HD بوده و از پوشش گوریلاگلس ویکتس برای محافظت بیشتر آن استفاده شده است. طبق شنیده‌هایی که به گوش می‌رسد، ردمی k50 pro plus در دو نسخه با رم 8 و 12 گیگاباتی عرضه خواهد شد و حداقل حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن 128 گیگابایتی بوده و متأسفانه خبری از درگاه کارت حافظه خارجی در آن نیست.

سبد خرید

این محصول در سه پیکربندی 128GB/8GB و 128GB/12GB و 256GB/12GB در دسترس قرار دارد. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود.

در قاب پشتی این گوشی، اولین امضای اختصاصی این مدل در ماژول دوربین دیده می‌شود. یک ماژول مستطیلی که سه سنسور را داخل ساختاری دایره‌ای شکل جای داده است. برآمدگی ماژول دوربین زیاد نیست، اما اگر آن را روی سطح صاف قرار دهید، به صورت تراز باقی نخواهد ماند. سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است.

مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم ما در این ویدئو بازگشایی جعبه، بررسی استایل و ظاهر، ویژگی ها، تست دوربین، تست بازی، امتیاز بنچمارک آنتوتو و بررسی کامل گوشی جدید ردمی K50 اکستریم ادیشن را مشاهده خواهیم کرد. این گوش تازه معرفی شده ردمی کا 50 اکستریم ادیشن شیائومی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED خوش کیفیت بانرخ تازه سازی فریم 120 هرتزی است. این گوشی همچنین از یک پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگ فضای ذخیره سازی بهره می برد. ردمی کا 50 اکستریم ادیشن همینطور دوربین های عقب 64، 8 و 2 مگاپیکسلی عقب و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را به همراه دارد. با تماشای این ویدئو گوشی جدید ردمی کا 50 اکستریم ادیشن شیائومی را بهتر ردمی کی ۵۰ گیمینگ خواهید شناخت.

  • یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه.
  • همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.
  • از طرفی سرعت شارژ نشان می‌دهد یک گوشی در چه مدت زمانی شارژ می‌شود.