مشخصات کامل ایسوس زنفون 8 مینی پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد



مشخصات کامل ایسوس زنفون 8 مینی پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

پرچمدار بعدی ایسوس حداقل روی کاغذ دستگاهی عالی است. با وجود داشتن Mini در نام خود، موارد بسیار کمی در ZenFone 8 ایسوس وجود دارد که “mini” وجود دارد. جدیدترین نشت برخی از اطلاعات را تایید می کند ماه گذشته به صورت آنلاین ظاهر شد، مانند چیپست قدرتمند کوالکام.

جدای از اسنپدراگون 888 در ZenFone 8 Mini، چشمگیرترین جنبه در مورد پرچمدار بعدی ایسوس این است که دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

ناگفته نماند که صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز ساخت سامسونگ است و همه می دانیم که این شرکت کره جنوبی برخی از بهترین پنل های گوشی های هوشمند را تولید می کند. همچنین لازم به ذکر است که این پرچمدار دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع (30 وات) است.

در مورد دوربین، ZenFone 8 Mini ناامید کننده نیست. این گوشی باید دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (سنسور IMX686)، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین ماکرو کوچکتر باشد. همچنین این گوشی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو برای علاقه مندان به گرفتن عکس های سلفی است.

هر دو دوربین از EIS (تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر) بهره می‌برند که گوشی سخت‌افزار OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) را ندارد، با این حال همچنان قادر به تشخیص حرکت و تنظیم سیستم دوربین از طریق شتاب‌سنج و نرم‌افزار دوربین گوشی است.

از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به صدای OZO، جک 3.5 میلی متری صدا، دو بلندگو، پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و 3 میکروفون. حداقل بر اساس این گزارش، ZenFone 8 Mini دارای ابعاد 148 x 68.5 x 8.9 میلی‌متر است و وزن آن دقیقاً 169 گرم است.

ایسوس تایید کرد که ZenFone 8 Mini به طور رسمی در 12 می معرفی خواهد شد، بنابراین برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن با ما همراه باشید.





منبع: https://www.phonearena.com/news/Asus-Zenfone-8-Mini-full-specs-leaked-ahead-of-official-reveal_id132017