مشکلات و ایراداتی که برای DVD Writer پیش می آید | asusmag

دی وی دی رایترها یک وسیله خوبی برای تهیه نسخه های پشتیبان از فایل های مختلف می باشد.دی وی دی ها سبک و نازک هستند که جا به جایی آنها راحت می باشد. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. و علاوه بر این موارد اطلاعات پردازش شده نیز توسط این بخش یعنی برد مرکزی به مادر برد لپ تاپ و یا مادر برد کامپیوتر انتقال داده می شود که در بیشتر موارد توسط رابط SATA است البته می تواند از نوع IDE و یا SAS نیز باشد .

  • با اتصال رایتر به سیستم ، با گذشت تنها چند ثانیه ، ویندوز آن را شناسایی می کند و اطلاعات آن از قبیل اتوران یا فایل را بارگذاری می کند.
  • اما نوع نرم افزاری آن بیشتر مربوط به ویندوز و درایور ها است که با آپدیت مشکل بیشتر اوقات رفع یمی شود برای آپدیت می توانیداز بخش تنظیمات به قسمت آپدیت ها و امنیت (Update & Security) و سپس به Check for Update بروید .
  • شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین مشاهده و خرید کنید وهمچنین خیلی سریع تحویل بگیرید.
  • External dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد.
  • این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند.

دی وی دی رایتر ایسوس، دی وی دی رایتر لایت آن،و دی وی دی رایتر پایونیر. همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته مجله خبری محصولات ایسوس میشه و یه سری مشکلات دیگه . درایو CD و DVD داخلی SOGEAR قادر به خواندن و نوشتن داده ها بر روی فرمت های DVD±R/±RW، DVDRAM است. این یک درایو صرفه جویی در مصرف انرژی است و به شما امکان می دهد تا داده های موجود در دیسک های قابل نوشتن مجدد را به طور دائم حذف کنید.

http://738sms.irمی‌توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-R و DVD-R) فقط یک بار، اطلاعات را ضبط کنند. فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند. ممکن است که قطع شده باشد و یا این که کابل آن دچار خرابی شده و نیاز باشد که از یک کابل جدیدتر استفاده کنید. تسمه چون از جنس پلاستیک می باشد بعد از مدتی خاصیت خودش را از دست می دهد و نمی تواند به خوبی بین موتور درب و چرخ دنده ها ارتباط برقرار کند. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود.

باکس تبدیل DVD رایتر 9.5mm اینترنال Sata به اکسترنال USB3.0 ا Sata internal 9.5mm to external DVD converter box

راه کار آخر نیز مربوط به بایوس لپ تاپ می شود و بایستی شما وارد تنظیمات بایوس لپ تاپ شوید و در لیست دستگاه های متصل دی وی دی رایتر را پیدا کنید و ببینید که دی وی دی رایتر لیست شده و شناسایی شده است یا نه . اینفناوری از روش‌های بهینه‌ی رایت و مصرف انرژی استفاده می‌کند و اطلاعات را با بالاترین کیفیت روی دیسک‌ کپی می‌کند. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.

قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال (18 بهمن)

در ادامه مطلب برخی از مهمترین ایرادات دی وی دی رام و شیوه های رفع آنها را بررسی می کنیم. برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. خب بحث را با بررسی خود دی وی دی رایتر لپ تاپ شروع می کنیم داخل دی وی دی رایتر از سه بخش کلی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه مخصوص به خود را دارند که هر کدام را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد . در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را بر روی دیسک‌ها ذخیره کنند و یا آن‌ها را از روی دیسک‌ها بخوانند، به دستگاهی به نام دی وی دی رایتر نیاز دارند.

دی وی دی رایتر اکسترنال ASUS