مشکلات و ایراداتی که برای DVD Writer پیش می آید | asusmag

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند . بنابراین برای کاهش وزن لپ تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد.

دی وی دی رایتر اسلیم لپ تاپ DELL مدل Latitude E4210

و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد. برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود. دیویدی رایتر لپ تاپ باریک ، یا دیویدی رایتر لپ تاپ Super Slim قابل استفاده در لپ تاپ های DELL , SONY , LENOVO , ASUS , … این فناوری به درایو نوری امکان اجرای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، عکس و ویدیو را می‌دهد.

http://738sms.ir

اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند. درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود.

  • یکی از مشکلات استفاده از اس اس دی به همراه کدی در جای دی وی دی رایتر ، حذف دی وی دی رایتر از سیستم شما است,کابل تبدیل دی وی دی رام به usb کار را برای شما راحت کرده است!
  • کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است.
  • اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد.
  • ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند.
  • همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.
  • تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد.
برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید. این مدل از درایو نوری اکسترنال پایونربا وزنی بسیار سبک و طراحی باریک ، مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی و تولید شده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابلUSB تامینمی‌کند و نیازی به کابل برق اضافه برای تغذیه ندارد. به این معنی که بعد از متصل کردن مجله خبری محصولات ایسوس کابلUSB، لپ‌تاپ یا کامپیوتربه‌طور اتوماتیکآن را شناساییمی‌کند و برای استفاده از آننیازی به نصب درایور و یا نرم افزاری خاص نخواهید داشت. این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است.

دی وی دی رایتر ایسوس اکسترنال مدل ASUS DVDRW EXTERNAL 08D2S-U Lite

است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند. برای درک آسان و سریع مفهوم ” درایو نوری اکسترنال ” نیاز است که ابتدا دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” را به صورت جداگانه توضیح دهیم. ، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند. زمانی که به درستی از دی وی دی رایتراکسترنال محافظت کنید و آن را داخل محفظه ای پلاستیکی یا درون جعبه ای و .. نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی ازآن استفاده کنید.

درایو DVD اینترنال 9.5 میلی متری…