معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

دقت کنید در هر بار انجام عملیات برداشت و واریز به صرافی کوینکس، کارمزدی از حساب شما کسر میشود. به همین صورت برای هر ارز دیجیتالی از قبل کارمزد مشخصی در نظر گرفته شده است که در زمان برداشت از حساب کاربری باید پرداخت شود. از این پس هر گاه ایمیلی از طریق کوینکس برای شما ارسال شود حاوی این کد به رنگ طلایی خواهد بود، هر ایمیلی این کد را نداشته باشد از طرف کوینکس ارسال نشده و فیشینگ است.

این مقدار برای کوکوین ۱۲۴۴ جفت ارز است.

برای برداشت ریپل باید ۰.۰۰۸ یا ۱ ریپل کارمزد بپردازید. به آدرس ایمیل خود سری بزنید، زیرا سایت کوینکس عبارتی با عنوان (Coinex confirm) فرستاده که باید آدرس برداشت و مقدار برداشت خود را مرور کنید و در نهایت گزینه (Reconfirm) یا (تائید مجدد) را بزنید. این مقدار برای کوکوین ۱۲۴۴ جفت ارز است. کارمزدهای دریافت شده توسط صرافی کوینکس برای تراکنشهای مختلف را میتوان کمتر از میانگین بازار در نظر گرفت. فقط داراییهای رمزنگاری شده را میتوان از پلتفرم برداشت کرد. به همین ترتیب جفت ارزهای دیگر را نیز میتوان برای یک صرافی تعریف نمود. برای بررسی دقیق کارمزد معاملاتی ابتدا باید یک تعریف از این هزینه در معاملات ارز دیجیتال داشته باشیم. در صورتی که نیاز به بررسی کارمزد رمز ارز مورد نظر خود هستید میتوانید به آدرس اینترنتی در این لینک رفته و این مقدار را برای سایر رمز ارزها نیز مشاهده کنید.

در بازار مارجین کوینکس شما میتوانید بر اساس میزان دارایی خود در حساب کاربری صرافی، مقدار مشخصی وام دریافت کرده و با استفاده از این وام با نسبت ۳ تا ۱۰ برابر در بازار معامله کنید. تعداد واحدهای در گردش توکن کوینکس ۷۰۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. صفحه اینستاگرام رسمی صرافی کوینکس در حال حاضر ۷۷۳۶ فالوور دارد. در حال حاضر ، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال ، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود.

این عمل وریفای کردن کوینکس معرفی کامل صرافی کوینکس coinex نامیده می شود. به طور مثال، شما تعیین می کنید که اگر قیمت بیت کوین به 33 هزار دلار رسید، 0.5 واحد بیت کوین برای شما خریداری شود و یا به فروش برسد. در کوینکس، هزینه های معاملاتی در حال حاضر نسبت به برخی از رقبای خود نسبتا پایین است، به طور پیش فرض حدود 0.2 درصد. با این شرایط، زمانی که یک صرافی خارجی بدون هیچ محدودیتی و به طور متمرکز خدمات خود را به ایرانیان ارائه میدهد، باید کمی در اینباره تامل کنیم تا بدانیم در پشت پرده چه چیزهایی وجود دارد؟ دقت کنید که کارمزدها در صرافی های متمرکز که کوینکس نیز یکی از آنها محسوب میشود، به موارد مختلفی تقسیم میگردد. دقت کنید که وقتی در حال معامله در صرافی های متمرکز هستید، کارمزد معاملاتی اهمیت بسیار بیشتری پیدا مینماید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید کامل تمامی قسمت هارو واستون درباره اوردر گذاری در صرافی کوینکس توضیح دادم رو متوجه بشید.

این هزینه که به کارمزد شبکه نیز معروف است، ربطی به صرافی کوینکس نداشته و شبکه ارز دیجیتال مربوطه آن را کسر مینماید. این هزینه کاملا قابل توجه بوده و می توان به عنوان یک چالش به آن نگاه کرد. در این معاملات پتانسیل یک صعود بزرگ اما همچنین یک نزول بزرگ وجود دارد به همین دلیل توصیه می شود که اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید از این سبک معاملات اجتناب کنید. در غیر اینصورت اگر کار را به موقع تائید نکنید، باید دوباره رمزتان را عوض کنید.