منبع تغذیه؛ قیمت انواع پاور کامپیوتر پلازا دیجیتال | asusmag

بسیاری از پاور‌های کامپیوتر ۵- و ۱۲- ولت نیز تولید می‌کنند، اما ولتاژهای منفی به ندرت در سیستم‌های مدرن استفاده می‌شوند و برخی از پاورهای جدیدتر حتی ۵- ولت را نیز پشتیبانی نمی‌کنند. وب سایت رهاکو به عنوان یک هلدینگ مهندسی توانسته است بعنوان مرجع مجازی سازی ایران رفرنس و منبع معتبری در زمینه مجازی سازی و همچنین ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی سازی شما را یاری کند. بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید.

  • این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است.
  • قطعات کامپیوتر نیازمند جریان مستقیم هستند اما جریانی که داخل پریز وجود دارد متناوب است.
  • در گذشته پاور کامپیوتر با ظرفیت بالا برای ولتاژهای سبک‌تر کارایی کمتری داشتند، اما در حال حاضر اینطور نیست.
  • این جاست که راندمان یا میزان بهره‌وری منبع تغذیه اهمیت پیدا می‌کند.برای در نظر گرفتن این فاکتور استاندارد 80PLUSبه منبع‌های تغذیه نسبت داده می‌شود.

مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

محصولات مرتبط

با این حال امروزه با وجود سیستم‌های مدرن کابل کشی برق شهری، عملا نیازی بابت هزینه مازاد بابت پاورهای چند ریلی وجود ندارد. و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید.

پاور 1000W سیلور استون مدل GM1000-2UG Gold

پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید. به عنوان مثال کارت گرافیک و کارت صدای شما هر دو به برق اضافی نیاز دارند، اما در فاصله زیادی از یکدیگر روی مادربرد قرار می‌گیرند. اگر فقط یک کابل PCIe داشته باشید، سیستم‌تان با مشکل مواجه می‌شود؛ به‌علاوه، اجرای آن‌ها روی یک کابل اصلا استاندارد نیست.

پاور کامپیوتر غیر ماژولار

در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود. منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل مجله خبری محصولات ایسوس و فن خنک کننده است. پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. این قطعه که در قسمت پشتی کیس نصب می‌شود، جریان برق متناوب ورودی برق شهر را به جریان مستقیم خروجی برای استفاده سایر قطعات رایانه تبدیل کرده و از طریق مادربرد، قطعات را تغذیه می‌کند. اگر هم که پاور انرژی بیشتر از حد نیاز برای قطعه سخت افزاری را به آن بدهد ، ممکن است آن قطعه بسوزد و یا قطعه نیم سوز شده و کارکرد خوب خود را ازدست بدهد. در اینجا کار پاور بسیار مهم می شود چرا که پاور به واسطه اتصال مستقیمی که به سخت افزارهای گوناگون و قسمت های مهم کامپیوتر چون مادربرد و فن و سی پی یو دارد، بی کیفیتی و مشکلات در این قطعه ممکن است اثرات زیانباری به سیستم کامپیوتر شما بزند.

http://738sms.ir