نتایج مقایسه دوربین کور در سال 2021: آیفون 12 در مقابل گلکسی S21 در مقابل ZenFone 8 در مقابل پیکسل 5



نتایج مقایسه دوربین کور در سال 2021: آیفون 12 در مقابل گلکسی S21 در مقابل ZenFone 8 در مقابل پیکسل 5

به روز رسانی: وقت افشای بزرگ است، بچه ها! صندوق های رای بسته شده و رقبای ما – افشا شده اند! نتایج بسیار جالب هستند، اما همانطور که بسیاری از شما اشاره کردید – هر چهار گوشی عکس های مناسبی می گیرند. عکس‌های نور روز مجموعه‌ای ترکیبی با یک مزیت جزئی برای Galaxy S21 هستند، اگرچه پیکسل 5 در موارد متعددی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. جایی برای بحث در رده فوق عریض وجود ندارد – گلکسی S21 برنده است. همه چیز در عکس های زوم کم و بیش یکسان به نظر می رسد – Galaxy S21 با اختلاف برنده می شود.

عکس‌های شبانه نیز بسیار جالب هستند – هر مدلی در یک فریم می‌درخشد، به استثنای آیفون 12 که در شرایط کم نور عقب است. گلکسی اس 21 برنده مسابقه عکس سلفی است، اگرچه من شخصاً سایه های طبیعی آیفون 12 را ترجیح می دهم. خب! حالا شما مالک آن هستید! غافلگیر شدن؟

امتیاز کلی نهایی:

1. Samsung Galaxy S21 – 40.9٪

2. Google Pixel 5 – 25.3٪

3. ایسوس ZenFone 8 – 19.0٪

4. اپل آیفون 12 – 14.7٪

به دنبال معاملات عالی آیفون 12 هستید؟ خوب، جمعه سیاه بزرگترین رویداد خرید سال خارج از کریسمس است، پس ادامه دهید و ما را ذخیره کنید بهترین صفحه معاملات جمعه سیاه آیفون 12 از قبل.

###

آه، دوربین گوشی های هوشمند. چنین چیزی قدرتمند. برخی استدلال می کنند که حتی می تواند یک DSLR اختصاصی را جایگزین کنید. با رسیدن گوشی‌های هوشمند به سطح بالایی در طراحی و نوآوری، دوربین‌های گوشی یکی از آخرین میدان‌های نبرد فعال برای تولیدکنندگان برای نشان دادن عضلات، الگوریتم‌های نرم‌افزاری هوشمندانه، راه‌حل‌های سخت‌افزاری هوشمندانه و غیره باقی می‌مانند.

سال گذشته ما انجام دادیم تست کور، مقایسه تلفن های پرچمدار 2020 و دیدن اینکه شما بچه ها عکس های مورد علاقه خود را انتخاب می کنید بسیار سرگرم کننده بود. برگه های مشخصات یک چیز هستند، اما هیچ چیز مانند یک مطالعه کور خوب، همانطور که هر فرد علمی به شما می گوید، وجود ندارد. این بار ما چهار گوشی با برچسب قیمت و پیکربندی دوربین بسیار مشابه را در برابر یکدیگر قرار می دهیم. بیایید ببینیم آیا می توانید بگویید کدام کدام است.

در گوشه اپل ما داریم آیفون 12. نمایندگی سامسونگ در گوشه بنفش فانتوم – گلکسی اس 21. را پیکسل 5 برای آن مبارزه خواهد کرد گوگل در این نبرد وحشتناک و در نهایت – ضعیف – ایسوس را به عرصه فرستاده است ZenFone 8. ما این کار را با استفاده از حالت تمام خودکار انجام می‌دهیم، فقط اشاره کنید و عکس بگیرید. عکس مورد علاقه خود را از بین چهار گزینه انتخاب کنید و در نظرسنجی زیر هر دسته از عکس ها رای دهید. ما می‌خواهیم اجازه دهیم این یکی برای مدتی اجرا شود و سپس افشاگری بزرگ را انجام دهیم.

بیا بریم! ما با چند عکس زیبا از دوربین اصلی در شرایط نوری روشن شروع می کنیم.

عکس نور روز شماره 1

عکس نور روز شماره 2

عکس شماره 3 نور روز

عکس شماره 4 نور روز

عکس شماره 5 در روز

عکس شماره 6 نور روز

اکنون بیایید اسنپرهای فوق عریض رقبای خود را بررسی کنیم. به خاطر داشته باشید که زاویه باز در هر مدل کمی متفاوت است، بنابراین تصاویر کاملاً قاب نیستند.

دوربین فوق عریض شماره 1

دوربین فوق عریض شماره 2

دوربین فوق عریض شماره 3

در مرحله بعد با چهار رقیب خود بزرگنمایی می کنیم و از نزدیک عکس می گیریم. درست مانند عکس های فوق عریض، زوم واقعی بین تلفن ها متفاوت است، حتی اگر از اعداد زوم دقیقاً یکسان استفاده می کنیم.

بزرگنمایی عکس شماره 1

بزرگنمایی عکس شماره 2

بیایید با نمونه های زوم دیوانه نشویم. حرکت به سمت ماکرو – همه چیز در اینجا حتی پیچیده‌تر است، اما ما یک عکس ماکرو انجام می‌دهیم، فقط برای اینکه مقداری چاشنی به ترکیب اضافه کنیم و شاید شما را غافلگیر کند.

عکس ماکرو شماره 1

زمان عکس های شبانه است. ما به طور خاص هیچ حالتی را روشن (یا خاموش) نمی کنیم. ما به تلفن‌ها اجازه می‌دهیم این موضوع را خودشان مدیریت کنند. همه چیز در حالت خودکار است – درست همانطور که در صورت نیاز به گرفتن سریع عکس از آن استفاده می کنید. نه آماده سازی، نه سه پایه، نه هیچ چیز.

عکس شب شماره 1

عکس شب شماره 2

عکس شب شماره 3

عکس سلفی شماره 1





منبع: https://www.phonearena.com/news/Blind-Camera-Comparison-2021-results-iPhone-12-vs-Galaxy-S21-vs-ZenFone-8-vs-Pixel-5_id133640