نحوه اجرای سقف کاذب بررسی و هزینه نصب سقف کاذب رویا هوس

نصب سقف کاذب امکان اجرای نورپردازی های بسیار زیبایی را فراهم نموده و از این رو موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب غالبا به صورت مترمربع ارائه می گردد. به طور مثال قیمت سقف کاذب کشسان با نورپردازی ویژه تقریبا دو برابر قیمت اجرای هر مترمربع از این سقف با نورپردازی ساده می باشد. قیمت سقف کاذب اتاق خواب رابیتس با طرح ساده کمتر از قیمت رابیتس کاری طرح دار می باشد. قیمت سقف کاذب پذیرایی همانند سایر سقف ها به نوع و جنس مصالح به کار رفته در ساخت آن وابسته می باشد. به طور مثال از بین انواع سقف کاذب سالن پذیرایی ، نوع چوبی آن از گرانترین انواع سقف كاذب محسوب می گردد.

ساخت سقف کاذب مدرن

سقف دکوراتیو شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهد بنابراین از این سقف معمولا در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به نور گیری بیشتری دارند. این سقف دکوراتیو به شکل خانه های تو خالی مربع یا مستطیل ساخته می شود و به شکل سلول های فلزی کنار هم به ترتیب قرار می گیرند. سقف آکوستیک با تایل معدنی amf نیز از جنس پرلیت به همراه پشم سنگ است که تمامی این موارد الیاف معدنی هستند. این سقف یک عایق حرارتی و ضد حریق است که مناسب برای بیمارستان ها و مکان های تجاری، اداری، آموزشی و … می باشد.

کدوم سقف کاذب ها بصورت تایل اجرا میشن؟

زیرا هرچه وزن سقف کمتر باشد بار ساختمان کمتر می شود و ایمنی آن بالاتر می رود. همچنین بخاطر وزن کم و اتصالات استاندارد استفاده شده در سقف، در برابر زلزله و تحرکات زمین و ضربه ها بسیار مقاوم است. این طرح و نقش در سقف های کاذب کاملا با سلیقه ی ایرانیان هماهنگ است.

برای همین شیارهای قائمی بر روی جان سازه فرعی T1200 تعبیه شده است که سازه های T600 از شیارهایی که وجود دارد به سازه های فرعی T1200 وصل شده و به دو قسمت تقسیم می اجرای سقف کاذب کند. پس از آنکه سازه ای اصلی T3600 اجرا شد، این سازه ها با سازه های فرعی T1200 که بر سازه های اصلی عمود است، به یکدیگر وصل می شوند. پس در صورت اجرای لبه غیر باربر، اولین آويز بايد در فاصله حداکثر ۱۰ سانتیمتر از ديوار مورد اجرا واقع شود.

  • دکوراسیون و طراحی اتاق خواب به دلیل اینکه باید موجب القای حس آرامش و راحتی به فرد گردد، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • اگر سقف کاذب از پنل‌های ساده ساخته شده باشد، در اینمورد هم امکان تعمیر و ترمیم سقف امکان‌پذیر است.
  • به‌علاوه به شما پیشنهاد می‌کنیم نصب سقف کاذب را به افراد حرفه‌ای بسپارید.
  • نصب سقف کاذب طلقی در رنگ های مختلف امکان پذیر بوده و از این رو می تواند سلیقه های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد.
  • در مقایسه با سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) می توان به این نکته اشاره کرد که نمی توان از سقف گریلیوم در واحد های مسکونی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و پذیرایی و ….

نحوه اجرای سقف کاذب بررسی و هزینه نصب سقف کاذب رویا هوس از نظر نحوه اجرای سقف کاذب کناف می توان آنها را به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی نمود. سرعت اجرای بالا ، وزن کمتر ، قابلیت ترمیم آسان و در عین حال قیمت بالاتر و نیاز به اکیپ اجرایی متخصص و آموزش دیده از جمله ویژگی های نصب سقف کاذب کناف در مقایسه با سقف کاذب رابیتس و گچ و خاک می باشد. از دلایل دیگر استفاده از سقف کاذب می‌توان به سهولت و تنوع نورپردازی آن اشاره کرد.

قیمت خدمات مشابه در بازار سنجاق