نسل بعدی هیولای بازی ایسوس ROG Phone 7 خیلی زودتر از حد انتظار رسما معرفی می شود

اگر به این فکر می کنید که خودتان را با یکی از این موارد رفتار کنید بهترین تلفن های بازی موجود در بهار امسال، ممکن است ایده خوبی باشد که چند هفته دیگر صبر کنید تا بین گوشی هایی مانند این گوشی تصمیم بگیرید. ROG Phone 6 Pro و سونی اکسپریا 1 IV.

این به این دلیل است که ایسوس در حال آماده شدن برای پایان دادن به نیروگاه موبایل بعدی خود است… به طور قابل توجهی زودتر از سال گذشته. اگر به یک تجدید کننده نیاز دارید، کاملاً پیشرفته و کاملاً چشم نواز ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro در جولای 2022 رونمایی شد (و به صورت تجاری در مناطق منتخب در سراسر جهان منتشر شد).
اما در سال 2021، ROG Phone 5، ROG Phone 5 Pro، و ROG Phone 5 Pro در اوایل ماه مارس و بر خلاف تعدادی از موارد، پوشش خود را از دست دادند. شایعات اخیر، ظاهراً ایسوس به دنبال نزدیک‌تر شدن به زمان‌بندی عرضه در سال جاری است.
(جاسازی)https://www.youtube.com/watch?v=GHlEUcTL42Q(/embed)

MediaTek Dimensity-powered ROG Phone 6D که تنها در سپتامبر معرفی شد و در اکتبر 2022 منتشر شد، احتمالاً دنباله‌ای مستقیم در کنار معرفی ROG Phone 7 “معمولی” دریافت خواهد کرد و البته انتظار می‌رود که یک مدل حرفه‌ای وجود داشته باشد که تمام مراحل را کنار بگذارد. بهار امسال هم
به اندازه کافی عجیب، ROG Phone 7 و ROG Phone 7D به جای ادامه دادن در مسیر متفاوت Qualcomm/MediaTek، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 را به اشتراک می گذارند، و اگر تاریخچه نشانه ای باشد، ROG Phone 7 Pro باید فضای ذخیره سازی و حافظه بیشتری نسبت به هاردکور خود ارائه دهد. خواهر و برادرهای دوستدار بازی در حالی که اساساً از بیرون یکسان به نظر می رسند و یک سری اجزای داخلی دیگر را به اشتراک می گذارند.
بسیاری از مشخصات کلیدی سری ROG Phone 7 هنوز در دست نیست یک باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی در سراسر صفحه، بنابراین شما دلایل زیادی برای هماهنگ کردن رویداد 13 آوریل به صورت زنده در YouTube دارید که از ساعت 8 صبح به وقت نیویورک، ساعت 2 بعد از ظهر در برلین، و 8 بعد از ظهر در تایپه شروع می‌شود. مانند گوشی های اندرویدی غیر متعارف با زیاد قدرت خام و ابزارهای مختلف بازی محور.



منبع: https://www.phonearena.com/news/asus-rog-phone-7-gaming-beast-official-launch-event-april-13_id146442