نشت جدید Asus Zenfone 7 نمایشگر LCD با سوراخ دوگانه و راه اندازی دوربین سه گانه را نشان می دهد ~ اخبار وبلاگ Asus Zenfone، نکات، آموزش، دانلود و رام


نشت جدید Asus Zenfone 7 نمایشگر LCD با سوراخ دوگانه و راه اندازی دوربین سه گانه را نشان می دهد ~ اخبار وبلاگ Asus Zenfone، نکات، آموزش، دانلود و رام

یک فاش جدید اولین نگاه ما را به Asus Zenfone 7 به ما داده است. به نظر می رسد Zenfone 7 دارای یک دوربین سه گانه قرار گرفته در یک ماژول مربع و دوربین سلفی دوگانه با سبک سوراخ پانچ است.

برای اولین بار، بالاخره اطلاعاتی در مورد چیزی که به نظر می رسد Zenfone 7 باشد، به بیرون درز کرد. این گوشی را با تنظیمات دوربین سه گانه، در یک ماژول مستطیلی نشان می دهد. Zenfone 6 فقط دو دوربین داشت: یک دوربین اصلی و یک لنز فوق عریض، اما وجود دوربین سوم در این رندرها به سمت یک لنز تله فوتو در Zenfone 7 است. جلوی دستگاه دارای چیزی است که به نظر می رسد طراحی دو سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا. این بدان معناست که ایسوس از مکانیسم چرخشی دوربین که در Zenfone 6 استفاده کرده بود دست برداشته است.

اسمارت‌فون‌های لیست شده کوالکام که از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می‌برند، یکی از آنها ZenFone 7 است. گمان می‌رود که ZenFone 7 به عنوان جانشین Asus 6Z که سال گذشته با دوربین چرخان موتوری عرضه شد، عرضه شود.

در پایین ماژول دوربین یک حسگر اثر انگشت خازنی قرار دارد. این معمولاً سرنخ خوبی از نوع نمایشگر مورد استفاده این روزها است، زیرا اکثر تلفن های AMOLED دارای سنسورهای درون نمایشگر هستند. ایسوس با استفاده از ال سی دی به جای AMOLED هزینه های این گوشی ها را کاهش می دهد و به نظر می رسد که این امر در Zenfone 7 نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر:





منبع: http://www.asus-zenfone.com/2020/04/new-asus-zenfone-7-leak-shows-dual-hol.-punch-LCDe.html