نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

ما خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم و برای راهنمایی بیشتر در رابطه با خرید دوربین هایک ویژن یاپکیج دوربین هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید . هایک ویژن یکی از معروف ترین برند های فعال در صنعت سیستم های حفاظت تصویری و دوربین های مداربسته است که از سال ۲۰۰۱ در کشور چین تاسیس شده است. این شرکت با اتکا به نیروی انسانی متخصص و همچنین توسعه کارخانجات تولیدی خود در سرتاسر چین در زمان اندکی توانست جایگاه مناسبی در بازار جهانی را از آن خود کند. تولید طیف وسیعی از محصولات مرتبط با صنعت امنیت تصویری مانند دوربین های مداربسته در انواع مختلف، تجهیزات گسترده در زمینه هوش مصنوعی و همچنین ایجاد راهکارهای یکپارچه امنیتی برند هایک ویژن را به یک بازیگر بزرگ در این صنعت تبدیل کرده است. هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی متخصص و ایجاد واحد تحقیق و توسعه ۴۰۰۰ نفری باعث شده است که در زمینه تولید فناوری های نوین نیز پیشگام باشد.

  • دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد.
  • ضمانت اصالت کالا , گارانتی های معتبر و ضمانت بازگشت کالا از امکانات دیگری است که خریداران این اطمینان را داشته باشند علاوه بر قیمت مناسب کالای با کیفیت را دریافت می کنند.
  • در انبوه محصولات متنوعی که شرکت هایک ویژن تولید می کند، دوربین های مدار بسته این شرکت بیش از دیگر محصولات مورد توجه قرار گرفته است.
  • فروشگاه تخصصی دیاکالا با رویکرد ایجاد بستری شفاف برای خرید آگاهانه سیستم های الکترونیکی و حفاظتی تاسیس شد.
  • در صنعت امنیت و نظارت تصویر برندهای مختلفی هم به صورت رسمی و هم غیر رسمی در بازار ایران فعالیت دارند.
  • انتقال دیتا در دوربین تحت شبکه هایک ویژن از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد و برای این کار احتیاج به کابل ندارد.
نصب دوربین حرارتی هایک ویژن در مکان هایی مانند انبار ها، ساختمان های تجاری، هایک ویژن مدارس و … که احتمال آتش سوزی در آن ها زیاد است، به منظور کاهش صدمات بسیار مفید است. هایک ویژن تلاش می کند محصولاتی به بازار عرضه کند که به سادگی قابل استفاده باشند. علاوه بر آن به علت گستردگی استفاده از محصولات شرکت؛ کاربران می توانند به راحتی با جستجو در اینترنت آموزشهای کاربری را دریافت کنند. همچنین این شرکت با دریافت گواهینامه CMMI در سال 2009 نشان داد که می تواند به عنوان یک سیستم امنیتی، بسیار کاربردی و البته ارزان قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت هایی چون دید در شب به کمک نورهای مادون قرمز و فناوری هایی مانند قابلیت عکس برداری لحظه ای و زوم کردن تصاویر بدون افت کیفیت، برخی از ویژگی های ارائه شده با این نوع دوربین ها می باشد. هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا سیستم بخش توسعه خود را بهبود ببخشد و این موضوع سبب شده است تا این شرکت اکنون در 100 کشور مختلف فعالیت داشته باشد.

این تجهیزات برای افرادی که به دنبال یک سیستم حفاظتی اقتصادی و در عین حال موثر هستند ایده آل است. در سه سال اخیر با تغییر رویه تولید محصولات آنالوگ و به کارگیری تکنولوژی HDTVI در محصولات آنالوگ خود توانسته بازار خود را در این بخش به شدت گسترش دهد. در نمایندگی هایک ویژن امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت به همراه دو سال گارانتی خرید فرآهم شده است. در لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن انواع دوربین IP موجود در بازار ایران همراه با دیتاشیت وجود دارد. شما می توانید به سادگی و بر حسب نیاز و کاربری خود، دوربین ها را با هم مقایسه و انتخاب نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی دوربین مداربسته هایک ویژن منتخب، می توانید با مشاوران مجموعه تارتن دژ آریانا تماس بگیرید.

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم. خیر ،این قابلیت در سایت وجود دارد که شما برای خرید نیاز است که حتما عضو سایت شوید تا علاوه بر خرید از آخرین تخفیف ها نیز با خبر شوید. برای چت در WhatsApp با پرسنل فروش و پشتیبانی دیجی حفاظ اپراتور مورد نظر خود را انتخاب و صحبت کنید. © تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت دیجی حفاظ است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.

شرکت هایک ویژن یک شرکت خصوصی و عمومی متشکل از سهامداران گوناگون خصوصی و دولتی است. سرمایه گذاران خارجی می توانند سهام هایک ویژن را از طریق QFII، SZ-HIK Stock Connect و غیره خریداری نمایند. هیئت مدیره این شرکت، متشکل از 9 عضو که 4 نفر از آن ها مدیران بخش خصوصی هستند، راهنمایی های کمک کننده ای به مدیریت ارائه می دهند. بعلاوه توصیه می شود که دستگاه و دوربین هایک را حتما از نمایندگی هایک ویژن خریداری کرده تا ضمن اطمینان از اصل بودن کالا از پشتیبانی فنی هایک ویژن نیز بهره مند شوید.

این دوربین ها با دستگاه NVR شبکه می‌شوند و کیفیت تصویر باورنکردنی به شما ارائه می دهند. برای پروژه‌های بزرگ و مراکز خرید بیشتر از این نوع دروبین در حال حاضر استفاده می شود. همچنین توجه داشته باشید که دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در مدل های دو ، ۵ و ۸ مگاپیکسلی تولید شده اند. این دوربین ها هر کدام برای ضبط تصاویر نیازمند دستگاه های دی وی آر هستند و هیچکدام از این مدل ها به صورت جداگانه قابلیت پردازش و ذخیره تصاویر خود را ندارند.

به همین علت لازم است تا برای این دوربین ها دستگاه ضبط کننده ی تصاویر دیجیتالی هایک ویژن یا همان دی وی ار تهیه شود . این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند. همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید . معمولا این دوربین ها که هر کدام اندازه های متفاوتی دارند در میزان دید در شب نیز متفاوت هستند.

نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

البته با پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم ها در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده اند. دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی هایک ویژن همچنان توانسته سهم بزرگی در بازار تجهیزات حفاظتی داشته باشند. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار برند هایک ویژن دوربین های تحت شبکه هستند که با تنوع ۱ ، ۲ ، ۴ ،۶ و ۸ مگاپیکسل و در مدل های متعددی طراحی شده اند . همچنین این دوربین ها قابلیت های مختلفی مانند دید در شب و یا قابلیت پلاک خوان (در ایران این قابلیت با توجه به پلاک های با زبان فارسی فعال نیست) از مهمترین آن به حساب می آید.

تازه ترین اخبار دوربین مداربستهنمایش همه نوشته‌ها

قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و خرید دوربین هایک ویژن قطعا به صرفه خواهد بود زیرا دوربین هایک ویژن کاملا با کیفیت است و قابلیت های زیادی دارد و قطعا برای مصرف کننده ، به صرفه خواهد بود . پکیج دوربین هایک ویژن با قیمتی کاملا ارزان ، مناسب خریداران گرامی است که نیاز به تعدادی دوربین دارند اما خرید تک تک این محصولات جداگانه برای آن ها به صرفه نیست . قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار به صرفه و رطرفدار است و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود . پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن در قسمت قبل برای شما عزیزان توضیح داده شده و کاملا در جریان اجزای این پک هستید . همانطور که گفته شد نگران قیمت دوربین هایک ویژن نباشید زیرا قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن در جریان خرید دوربین هایک وژن کاملا به صرفه است شما می توانید با مشاهده لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن به صورت دقیق از قیمت های بروز با خبر شوید. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن به دلیل قابلیت و کاربرد زیادی که دارد کاملا به صرفه است و خرید دوربین دورین مدار بسته هایک ویژن به نفع شما مصرف کننده عزیز خواهد بود .

محصولات