نمونه سوالات آیین نامه پایه ۲ دوم سال ۱۴۰۱

برای آن که بتوانید در کمترین مدت زمان ممکن، گواهینامه رانندگی را دریافت کنید، به آمادگی کامل برای شرکت در سه آزمون مقدماتی و اصلی آیین نامه رانندگی و نیز آزمون عملی شهر نیاز خواهید داشت. عجیب نیست که متقاضیان دریافت گواهینامه، با استرس شرکت در آزمون های آیین نامه رانندگی و عملی شهر روبرو باشند. در طی 10 جلسه مربی به شما نحوه رانندگی ایمن در سطح شهر را آموزش میدهد. ☑️ بازدید ارتفاع سطح روغن موتور هر از چه مدت باید انجام شود ؟ این آزمون، شامل 30 سوال راهنمایی و رانندگی است که متقاضیان برای موفقیت، باید حداقل 26 سوال را درست پاسخ دهند. چرا نزدیکترین محل برای تشکیل پرونده گرفتن گواهینامه : چون برای گرفتن گواهینامه حداقل بین 20 تا یک ماه شما باید در کلاس ها و ازمون ایین نامه شرکت کنید و مسلما اگر این اموزشگاه در محل زندگی شما نباشد اذیت خواهید شد. همه ۳۰ سوال ازمون ایین نامه اصلی تستی می باشند و از بخش های مختلف کتاب آیین نامه نیز این سوالات است . برای مطالعه صحیح این کتاب، لازم است که تمامی سرفصل های آن را به صورت مفهومی خوانده و به هیچ وجه به مطالعه روزنامه وار این کتاب اکتفا نکنید.

اگر مجموعه کامل و خوبی از سوالات را دانلود کنید می توان گفت به احتمال بسیار زیاد می توانید به راحتی در امتحان ایین نامه اصلی قبول شوید . به امید اینکه با حل نمونه سوالات آیین نامه بتوانید به راحتی در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی قبول شوید . به همین دلیل لازم است که کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به خوبی خوانده و قوانین را فراگیرید تا بتوانید به سوالات آزمون پاسخ صحیح دهید. این به شما کمک می کند که بسیاری از قوانین و کدهای تخلف راهنمایی و رانندگی را در ذهن خود مرور کرده و آن ها را ملکه مغز خود سازید. فرقی نمی کند که میزان سواد شما چقدر است، فرقی نمی کند که تا به حال چند بار در آزمون آیین نامه مردود شده اید. منادی سفیدان در خاتمه روند جریان رتبهبندی را موفقیتآمیز دانست و تصریح کرد: رتبهبندی با همان آییننامهایی که دولت ابلاغ کرده در حال پیگیری است و مشکل خاصی هم در روند آن دیده نمیشود. به این نکته توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد، افراد قائم به اطلاعات لازم جهت پاسخگویی صحیح به سوالات آزمون آیین نامه هستند، اما به دلیل ضعف در پاسخگویی و استفاده از اطلاعات خود، نمی توانند نمره لازم در این آزمون چهار گزینه ای را کسب کرده و در آن مردود می شوند.

مزیت دیگر یادگیری تصویری آیین نامه این است که مطالب برای سال ها در ذهن و حافظه شما ازمون ایین نامه ۱۴۰۱ باقی می ماند. یعنی وقتی آیین نامه رانندگی را بصورت تصویری یاد می گیرید دیگر سر جلسه آزمون آیین نامه مطالب کتاب را فراموش نخواهید کرد. علاوه بر اینکه با مشاهده این آموزش کل کتاب آیین نامه را بصورت ویدیویی یاد می گیری همچنین با جدیدترین و مهمترین نمونه سوالات آیین نامه هم آشنا می شوید. اگر شما قبلا در آزمون رانندگی آیین نامه سایت درایوینگ که شبیه سازی شده امتحان اصلی هست آشنا باشید مطمئنا بسیار راحت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با اعتماد به نفس بیشتری شرکت خواهید کرد. بدون تردید بدون دانستن قوانین راهنمایی و رانندگی نمی توانید به راننده خوبی تبدیل شوید. ۴- راننده سمت خط مقطع باید با سرعت بالا عبور نماید. پدال های مقابل پای راننده به ترتیب از راست به چپ عبارتند از …

برنامه آموزش عملی رانندگی صرفا فقط برای مبتدیان نبوده و افرادی که از تجربه کافی نیز بهره مند هستند نیز می توانند آن را مطالعه و به ایرادات و اشکالات خود در رانندگی پی برده و آن ها را بر طرف نمایند. در نهایت و به عنوان آخرین گام، اشکالات خود را برطرف سازید. برای این که قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی و عبور شما در آزمون مقدماتی و اصلی گواهینامه هر چه زودتر اتفاق افتاده و پشت این آزمون ها درجا نزنید، تمرین تست های آیین نامه رانندگی بسیار کمک خواهد کرد. با پاسخ دادن به آزمون های آزمایشی آیین نامه، درک درستی از نقاط ضعف خود پیدا خواهید کرد. یکی از نقاط ضعف اساسی هنرجویان، بخش سوالات فنی است که به دلیل عدم مطالعه دقیق کتاب اتفاق میافتد. در این آموزش تمام مطالب کتاب آیین نامه بصورت تصویری توسط مدرس آموزش داده می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فیلم های این آموزش را چند بار نگاه کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد با مشاهده آموزش تصویری آیین نامه به همراه نمونه سوالات آیین نامه دیگر نیازی به خواندن کتاب آیین نامه نیست. برای به دست آوردن قبولی حداکثری در آزمون مقدماتی و اصلی آیین نامه، خوب است که پیشتر نمونه سوالات آیین نامه را پس از مطالعه جزوات و کتاب آیین نامه، مطالعه نمایید.

در خلال این که در کلاس های آیین نامه شرکت داشته و کتابچه راهنمای آیین نامه راهنمایی و رانندگی را نیز مطالعه می کنید، خوب است که حین رفت و آمد خود در شهر، به تابلوهای راهنمایی و رانندگی که گوشزد کننده قوانین هستند، توجه داشته باشید. حالا میخواهیم توصیه هایی که طبق تجربه از دیگران داشته ایم برای قبولی آسان تر در امتحان آیین نامه راهنمایی رانندگی برای شما عزیزان داشته باشیم . آزمون آیین نامه اصلی با آزمون آیین نامه مقدماتی چه تفاوت هایی دارد ؟ شدن« نیاز به تمرین و گذشت زمان دارد. در صورتی که نمره نهایی شما، از نمره کامل فاصله بیش از سه پاسخ ناصحیح داشت، لازم است که مطالعه و تمرین بیشتری داشته باشید. در حقیقت آزمون عملی شهر علاوه بر تست میزان مهارت رانندگی شما، اندازه پایبندی به کد تخلفات رانندگی را نیز مورد بررسی قرار می دهد. به همین ترتیب برای پشت سر گذاشتن توأم با موفقیت آزمون عملی شهر نیز لازم است که دقت زیادی به موارد خلافی خودرو داشته باشید و کد تخلفاتی چون کد تخلف 2160 را مد نظر قرار دهید.

در آزمون عملی شهر، باید کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی و جریمه خودرو را در نظر داشته باشید. هدف از این امتحان این است که اطمینان کافی حاصل شود از اینکه متقاضیان برای دریافت گواهینامه ی پایه سوم، اطلاعات کافی در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و بخش فنی خودرو کسب کرده اند. این سوالات در زمینه های مختلفی مطرح می شوند و عموم متقاضیان دریافت گواهینامه در بخش سوالات فنی مشکل دارند. گذشته از این ممکن است در آزمون های جدید بسیاری از سوالات به شکل سوالات مطرح شده در آزمون های قبلی بوده و برای شما به این شکل تکراری و آشنا باشند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با ترفندهای موفقیت در آزمون آیین نامه رانندگی آشنا شوید. مطلب دیگر استرسی است که در ذات آزمون نهفته است.

دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در تیرماه ۱۴۰۱ انجام میشود. دانلود رایگان سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب و آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) pdf تضمین قبولی به راحتی در امتحان و تست آیین نامه قبول شوید. ازمون اصلی ایین نامه راهنمایی و رانندگی ۱۴۰۱ 💯 درصد تضمینی و تست شده است و همراه مجموعهی کاملی از سوالات کارتکس اصلی ایین نامه رانندگی برای متقاضیان ماشین و موتور و برای قبولی شما آماده شده است. این در حالی است که معمولا سوالات آیین نامه مقدماتی از بخش فنی کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیست . اما با استفاده از آموزش آیین نامه رانندگی به همراه نمونه سوالات آیین نامه دیگر نیازی به خواندن کتاب نیست. فقط یا دیدن فیلم ها براحتی می توانید تمام فصل های کتاب آیین نامه را یاد بگیرید. همانطور که می دانید در حال حاضر یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش های یادگیری در دنیا یادگیری تصویری و ویدیویی است. از این جهت لازم است که اطلاعات دقیق و قطعی در خصوص آزمون آیین نامه رانندگی، کد تخلفات رانندگی و هر آن چیزی که مصداق خلافی و جریمه خودرو است را به خوبی آموخته و در ضمن روش صحیح پاسخگویی به سوالات آزمون آیین نامه را نیز بیاموزید و در آن مهارت کسب کنید.

اولین قدم مشخص کردن پاسخ نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با محوریت حق تقدم برای تعیین وضعیت خیابان می باشد. برای گردش به چپ باید با توجه به سرعت و جهت و موقعیت وسایل نقلیه ایی که در جلو و عقب حرکت میکنند از فاصله کافی و مناسب چراغ راهنما استفاده نموده و یا با دادن علامت وارد مسیر مجاز سمت چپ شده به طوری که پس از ورود به تقاطع ، وسیله ی نقلیه در حدود مرکز تقاطع قرار گیرد و سپس با رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه ایی که مستقیم و در مسیر و محل مجاز در حرکتند با حداقل سرعت به چپ گردش نمایند به نحوی که پس از ورود به خیابان مورد نظر در مجاورت محور وسط ان خیابان قرار گیرد . شما حداقل از ۳ الی ۴ روز قبل از آزمون باید شروع کنید به تمرین و خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی و نباید خواندن نمونه سوالات آیین نامه را بسپارید به شب آخر . همه هنر آموزان و متقاضیان گواهینامه پایه ۳ میبایست حداقل نمره قبولی ۲۶ را از آزمون آیین نامه خود بگیرند.

یعنی فقط با مشاهده کردن فیلم ها براحتی می توانید آیین نامه رانندگی را یاد بگیرید و با خیالی آسوده در آزمون آیین نامه پایه سوم شرکت کنید. جهت شرکت در آزمون آیین نامه داوطلبان باید شش جلسه کلاس تئوری را پشت سر گذارند، سپس قادر خواهند بود در آزمون آیین نامه شرکت نمایند. نخستین امتحان پس از پایان جلسات آموزشی در آموزشگاه توسط اساتیدی آن آموزشگاه از داوطلبان گرفته میشد. پس از قبولی در امتحان اولیه داوطلبان قادر به شرکت در امتحان اصلی آیین نامه رانندگی بودند. یکی از مسائلی که بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه با آن رو به رو هستند قدیمی بودن نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی نسبت به تغییراتی است که در کتاب آیین نامه اتفاق افتاده است. افرادی که اجازه رانندگی با وسایل نیمه سنگین که امکان انتقال حدود ۱۵ نفر را خواهد داشت بگیرند به معنای آن است که میتوانند ایمنی خود و مسافر را تضمین کنند و به مسائل فنی خودرو احاطه دارند. بسیاری از افراد استفاده از کلاه ایمنی را کسر شان خود می دانند. در راههای مسطح که دو طرف راه منتهی به کوه و پرتگاه می باشد، …

درحالی که این تصور اشتباه است و متقاضیان گواهینامه رانندگی برای گرفتن گواهینامه نیاز است فقط در دو آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی نمره قبولی را بیاورند . همچنین با خواندن نمونه سوالات قطعا در آزمون آیین نامه نیز عملکرد بهتری خواهید داشت. «شرکتکنندگان آزمون با سبک سؤالات آزمون آییننامه آشنا نیستند» همین امر باعث افزایش استرس آنها در سر جلسه آزمون خواهد شد. بنابراین حتما توصیه می شود نمونه سوال حل کنید و سعی کنید با انواع تست های ایین نامه رانندگی آشنا شوید . البته اپلیکیشن استعلام خلافی نیز این آزمون های آزمایشی و مجموعه سوالات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.