هیناتا ارزان مال ماوس سیم دار کامپیوتر | asusmag

در تولید ماوس در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. فروشگاه اینترنتی تیا آی تی طیف وسیعی از موس‌های حرفه ای، ماوس بی سیم ارزان، ماوس بلوتوث ارزان، موس گیمینگ (موس مخصوص بازی) و معمولی را با توجه به نیاز مشتریان عرضه کرده است. بنابراین با توجه به نیاز می‌توانید خرید ماوس ارزان از انواع موس بازی، موس بی سیم ارزان و موس بلوتوث ارزان را انجام دهید. موس گیمینگ رپو مدل V16 برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد. طراحی این موس گیمینگ به گونه ای است که از فشار غیرضروری روی دست شما جلوگیری می کند.

موس لاجیتک به عنوان یکی از بهترین موس های موجود در بازار می باشد. شرکت لاجیتک در سال 1981 در سوییس بنا نهاده شده است و به تولید محصولاتی از قبیل ماوس، کیبورد، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر پرداخته است. موس های لاجیتک دارای دو نوع موس بی سیم لاجیتک و موس با سیم لاجیتک می باشد.

  • رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند.
  • این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش از یک دستگاه را دارند.
  • ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند.
  • نوع دیگر موس کامپیوتر، موس ارگونومیک است که ویژگی اساسی و اصلی موس های ارگونومیک در طراحی آن هاست، این موس ها به صورتی طراحی می شوند که دست شما در حالت طبیعی تری قرار بگیرد و همین امر باعث می شود که دست کمتر خسته شود.
برندهای مختلفی در سراسر دنیا انواع این وسیله را تولید می کنند و اتفاقا در ایران نیز عرضه می شوند. می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم. دیپ کول، ریزر، اپل، مایکروسافت، ایسوس، ام اس آی، ردراگون، شارکن، تسکو، فکس ایکس ری، ای فورتک، مجله خبری محصولات ایسوس گرین، تی دگر، فن تک، ال جی، شیائومی، ریو و جنیوس از بهترین و مطرح ترین دستگاه ها هستند. این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند. سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند.

ماوس بی سیم رپو مدل RAPOO MT750S

شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و … فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.

ماوس گیمینگ تسکو GM 2023

سنسور لیزر به روش مشابهی عمل می کنند ، اما از یک دیود لیزر مادون قرمز به جای LED استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا حساسیت بیشتری (در نقاط در هر اینچ یا DPI اندازه گیری شود) و سرعت نظرسنجی سریعتر انجام شود. نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.

http://738sms.ir