ویدئویی در یوتیوب از طراحی و مشخصات ایسوس زنفون 9 فاش می‌کند



ویدئویی در یوتیوب از طراحی و مشخصات ایسوس زنفون 9 فاش می‌کند

دوستداران ایسوس، خبرهای خوبی برای شما داریم. یک گوشی جدید از OEM به تازگی فاش شده است. و این بار، نشت مستقیماً از خود شرکت (از طریق TechGoing) منتشر می شود. در یک ویدیوی بازاریابی که اخیراً در یوتیوب آپلود شده است [via TechGoing] – که بعدا حذف شد – ایسوس افزوده جدید به تلفن های کامپکت خود، Zenfone 9 را به نمایش گذاشت. با این حال، جدا از اینکه به ما نشان می دهد که این گوشی چگونه خواهد بود، این کلیپ یک دقیقه ای همچنین نشان دهنده برخی از مشخصاتی است که می توانیم از Zenfone انتظار داشته باشیم. 9 داشتن.

درست مثل سلف خود، Zenfone 9 دارای طراحی جمع و جور 5.9 اینچی خواهد بود و دارای عملکردی درجه یک است. در زیر کاپوت محصول جدید خانواده زنفون، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 قرار خواهد گرفت. این جدیدترین سیلیکون کوالکام است که نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 اوایل سال 2022 10 درصد افزایش عملکرد دارد. Snapdragon 8+ Gen 1 همچنین SoC موجود در جدیدترین تلفن های بازی ایسوس، ROG Phone 6 و Phone 6 Pro. ظاهراً Zenfone 9 باتری کمی بزرگتر از نسل قبلی خود خواهد داشت. از ویدیو، می‌توانیم ببینیم که یک سلول 4300 میلی‌آمپر ساعتی دارد که یک ارتقاء جزئی نسبت به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. زنفون 8.

در جلوی دوربین، Zenfone 9 دارای تنظیمات دوربین دوگانه خواهد بود و دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 خواهد بود – همان حسی که در ROG Phone 6 یافت شد که ما نسبتاً تحت تأثیر آن قرار گرفتیم. همچنین دارای یک تثبیت کننده هیبریدی 6 محوره گیمبال است که باید هر گونه لرزش دست شما را خنثی کند. Zenfone جدید همچنین دارای یک “حالت جدید مسیر نور” است که احتمالاً از سرعت شاتر پایین برای جلوه های “نقاشی نور” استفاده می کند.

Zenfone 9 با صفحه نمایش AMOLED ساخت سامسونگ عرضه می شود که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای یک ویژگی بسیار خوب به نام دکمه ZenTouch است که با کشیدن انگشت خود بر روی آن، به شما امکان می دهد راحت تر در صفحه اسکرول کنید.

در این ویدیو همچنین می بینیم که Zenfone 9 دارای اسکنر اثر انگشت در سمت راست، استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب و جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود. بله، یک جک صدا. امروزه، زمانی که یک OEM این “ویژگی” را در گوشی خود قرار می دهد، باید از آن قدردانی کنیم، بنابراین از شما، ایسوس که همچنان این کار را انجام می دهید، متشکرم.

با قضاوت بر اساس این ویدیو، می‌توانید Zenfone 9 را در چهار رنگ قرمز، سفید، مشکی یا آبی خریداری کنید. همچنین به نظر می رسد که ایسوس حداقل دو لوازم جانبی برای زنفون جدید خود ارائه خواهد کرد. یک پایه کوله پشتی با احتمالاً یک تثبیت کننده گیمبال اختیاری و یک قاب تلفن Connex با پایه داخلی یا نگهدارنده کارت.

در مورد قیمت Zenfone 9 و اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ایسوس آن را اعلام کند، ویدیو چیزی نمی‌گوید. با این حال، از آنجایی که این شرکت قبلاً یک کلیپ تبلیغاتی ساخته است، تاریخ اعلام ممکن است خیلی زود فرا برسد.





منبع