ویژگی‌های Galaxy AI برای ساعت گلکسی ممکن است با همه تلفن‌های اندرویدی سازگار باشد، اما برای مدت طولانی رایگان نمی‌مانند

Galaxy AI Coming to Galaxy Watch

سامسونگ خط تولید گوشی های هوشمند خود را با گسترش تلاش های هوش مصنوعی خود به سری Galaxy S24 متحول کرد. این شرکت با امیدوار کردن آنها به اینکه این قابلیت به ابزارهای پوشیدنی نیز گسترش خواهد یافت، کاربران را درگیر کرد. اکنون، با تایید سامسونگ برنامه خود برای آوردن Galaxy AI به ساعت های هوشمند، به گفته های خود وفادار ماند. این شرکت به انتخاب ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی پولی در آینده اشاره کرد، اما با اطلاعات محدود در مورد اینکه آیا به‌روزرسانی‌ها در سایر دستگاه‌های اندرویدی در دسترس خواهند بود یا خیر.

سامسونگ بعداً برای ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه شده برای گلکسی واچ هزینه پرداخت می‌کند و شما می‌توانید تا زمان ماندگاری از قابلیت‌های رایگان بهره ببرید.

سامسونگ این هفته اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی واچ بخشی از به‌روزرسانی Wear OS 5 خواهد بود. ما می دانستیم که تمرکز اصلی ابزارهای پوشیدنی با هوش مصنوعی بهبود ویژگی های سلامت سری ساعت های هوشمند است. در توسعه اخیر، با بینش های جالبی در مورد برنامه های آینده سامسونگ برای قابلیت های Galaxy AI مواجه شدیم. ابزارهای هوش مصنوعی به صورت رایگان در دسترس خواهند بود، اما نه برای مدت طولانی. سامسونگ به طور ماهرانه برنامه خود را برای شارژ ویژگی های یکپارچه هوش مصنوعی کنار گذاشت. این چیزی است که این شرکت در پست وبلاگ خود می گوید.

در دسترس بودن ویژگی‌های Galaxy AI ممکن است بسته به مدل دستگاه متفاوت باشد. ویژگی های Galaxy AI تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در دستگاه های تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی پشتیبانی می شود. ممکن است شرایط متفاوتی برای ویژگی های هوش مصنوعی ارائه شده توسط اشخاص ثالث اعمال شود.

هنوز مشخص نیست که آیا ویژگی‌های گلکسی هوش مصنوعی در گلکسی واچ تنها در صورت اتصال به گوشی هوشمند سامسونگ قابل استفاده هستند یا اینکه می‌توانند برای سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز در دسترس باشند. آخرین به‌روزرسانی نشان می‌دهد که ممکن است برای همه تلفن‌های اندرویدی در دسترس باشد. پاورقی‌ها در بیانیه سامسونگ به «سایر دستگاه‌های اندرویدی» اشاره کرده‌اند که جای گمانه‌زنی و انتظار را باقی می‌گذارد که ممکن است سامسونگ از الگوی قبلی خود برای محدود کردن آن به گوشی‌های سامسونگ پیروی نکند.

در گوشی های اندروید (سیستم عامل اندروید 10 یا بالاتر) موجود است و به برنامه Samsung Health (نسخه 6.27 یا بالاتر) نیاز دارد. ورود به حساب کاربری سامسونگ الزامی است. برای بررسی امتیاز انرژی، داده های سلامتی ردیابی شده از Galaxy Watch (Galaxy Watch4 یا سری Galaxy Watch منتشر شده جدیدتر) باید با برنامه Samsung Health همگام شوند.

برخی از پیشرفت‌های بهداشتی موجود برای پوشیدنی‌ها شامل امتیاز انرژی برای پیگیری سوابق سلامتی با مشاهده الگوهای خواب، ضربان قلب و فعالیت‌ها است. از طریق گزینه نکات سلامتی، می توانید یادآوری هایی برای کار بر روی اهداف سلامتی خود و پیشنهاداتی که با آنها همسو هستند دریافت کنید. برای تجربه‌های پیشرفته سلامت، می‌توانید خواب خود را با استفاده از هوش مصنوعی پیگیری کنید تا جزئیات گسترده‌ای در مورد الگوی خواب خود و نحوه بهبود عادات خود به دست آورید.

در حال حاضر، کاربران محدود Galaxy Watch در ایالات متحده و کره می توانند از طریق برنامه One UI 6 Watch بتا به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند و به روز رسانی نهایی در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

منبع: https://wccftech.com/galaxy-ai-features-not-free/