و همچنین به تجملات علاقه مند هستید

اما شور و شوق مشتری برای غروب آفتاب، ما را متقاعد کرد که صرفه جویی در مصرف انرژی را محدود کند و با ابعاد کمتری مواجه شود.خانه با کاشی های حرارتی ساخته دکوراسیون داخلی ویلا شده است. اگر محوطه فضای سبز ویلا در شمال به صورت یک حیاط خلوت باریک با فضای محدود هم باشد، باز هم میتوان در آنجا استخر طراحی کرد؛ چیزی که محوطه سازی استخر را بیش از پیش، زیباتر میکند. مهم ترین اصل در طرح ریزی یک ویلای دوبلکس یا تریبلکس استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای نما است، چرا که در صورتی که از مواد اولیه بی کیفیت برای نمای ویلا استفاده شود، ویلا ظرف مدت کوتاهی به باز سازی نیاز پیدا می کند. استفاده از تجهیزات زیبایی که کیفیت چندانی ندارند، می تواند باعث ایجاد آسیب به نمای ویلا نیز بشود و علاوه بر هزینه تعمیر این بخش هزینه تعمیر نمای ویلا را نیز به فرد اعمال کند. استفاده از مواد اولیه ی بی کیفیت باعث می شود، نمای ویلا به زودی به تعمیر نیاز پیدا کند و هزینه زیادی را به کارفرما تحمیل کند. سبک طراحی روستایی که از خانه های روستایی برای این سبک از طراحی الگو گرفته شده است، دارای نمای چوبی است و به خوبی با مناظر اطراف ارتباط بر قرار می کند.

علاوه بر این از کیفیت نباید غافل شد، چرا که ترمیم و ایجاد اصلاحات در یک ویلای تریبلکس می تواند هزینه زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشد. طراحی نمای رومی به این علت که به جزئیات پرداخته می شود، هزینه ی زیادی را به دنبال دارد. برای طرح ریزی نمای ویلا می توان از سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال یا ساده، اروپایی، غربی و رومی استفاده کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و از مواد اولیه ی و رنگ خاصی برای آن ها استفاده می شود. در این سبک از طراحی نما ویلا از رنگ های خنثی و روشن بیش تر استفاده می شود. برای مشاوره ی رایگان با گروه تخصصی دکوراسیون و معماری دکوطرح می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید. پس اگر در مورد هزینه ها نگران هستید و نمی خواهید در شرایطی پیش بینی نشده قرار بگیرید خرید ویلا برایتان گزینه ی بهتری خواهد بود. علاوه بر این ، از آنجا که این خانواده دارای دو فرزند خردسال است ، آنها نگران اطمینان از راه پله ای بودند که از وسط اتاق نشیمن عبور می کند.

طراحی فضای سبز و آلاچیق و استخر بسته به این که کار فرما قصد دارد تا چه حد برای نمای ویلا هزینه صرف کند می تواند متغیر باشد، اما معمولا با ایجاد یک فضای سبز زیبایی نمای ویلا دو چندان می شود، اما هزینه زیادی را به همراه نخواهد داشت. برای طراحی یک ویلای تریبلکس باید اصول خاصی را رعایت کرد که این اصول می تواند زیبایی ویلای شما را دو چندان کند. مطلب خانه ویلایی در اصفهان، ویلای بی نظیر “حیاط” شما را جزییات این بنا بیشتر آشنا می کند. رنگ آمیزی دیوارها می تواند شما را به همان مقصد نهایی سنت نزدیک کند.

سایت ایران آرک بهترین طراحان نما و فضای سبز را به شما معرفی می کند. بسته به این که فرد تا چه برای نما هزینه کرده باشد، این ویلا ارزش اقتصادی پیدا می کند. استفاده از متریال هایی مانند سنگ های گران قیمت سبک طراحی نمای ویلا را به سبک های کلاسیک نزدیک می کند و استفاده از مواد اولیه ی مدرن باعث ایجاد یک نمای مدرن در ویلا می شود. در این سبک طراحی از فرش های بافته شده از الیاف طبیعی مانند فرش های کرکی، پشمی، گبه و گلیم استفاده میشود. در دکوراسیون چوبی منازل و ویلاها, اتاق خواب نیز مانند سایر بخش های خانه, با استفاده از چوب طراحی می شود. در این سبک از طراحی می توان حضور تجملات و تزئینات را به خوبی حس کرد. این سبک از طراحی را می توان جزء قدیمی ترین سبک های طراحی ویلا به حساب آورد که جزء سبک های طراحی پر طرفدار است که نماد زندگی اعیانی و اشرافی است و به خوبی می توان این سبک از طراحی را با سبک های دیگر ادغام کرد. ساخت ویلا امروزه به یک موضوع جالب و پر مخاطب تبدیل شده و هر ساله افراد زیادی وجود دارند که با داشتن سرمایه و بودجه ای هرچند اندک تصمیم به طراحی و ساخت ویلای مورد علاقه خود میگیرند.

یکی از پر استفاده ترین مصالح به کار رفته در طراحی ویلا کلاسیک ، سنگ است. مهم ترین بخش در طراحی نمای رومی استفاده از سنگ در این سبک از طراحی است. مهم ترین اصل در نمای رومی حفظ تقارن است. مهم ترین نکته در طراحی نمای یک ویلا این است که نباید تزئینات زیادی را به نمای ویلا اضافه کرد. مهم تر از آن به سبب تجربه و ارتباط مستقیم با تولید کننده های مصالح و متریال در ارتباطند و می توانند آن ها را با قیمت مطلوب و مناسب تری خریداری نماییند. هنگامیکه روز به پایان میرسد و شب فرا میرسد نورهای مصنوعی که برای روشنایی فضای داخلی ویلا تعبیه شده است جلوه و روشنایی خود را بیشتر آشکار میکند و اینجا است که یک نور پردازی مناسب و حرفه ای فضایی زیبا و باشکوه را در تاریکی شب نمایان کرده و زمینه آرامش و آسایش ساکنین را فراهم میکند. بعضی از افرادی که در ساخت و ساز فعالیت دارند، به جای قرار دادن مصالح مناسب برای دیوارهای ساختمان از مصالح پرتی و نامرغوب استفاده می کنند، این نوع ساختمان ها دوام بسیار کمی داشته و نهایتا تا 5 سال عمر کند؛ برای تشخیص این چنین مواردی از متخصص های این زمینه کمک گرفته و حتما با افراد ماهر مشورت کنید.

نمای بیرونی ویلا را می توان با یک نورپردازی مناسب در شب زیبا تر کرد. انتخاب رنگ مناسب و مواد اولیه ی با کیفیت در نمای ویلا از اهمیت زیادی بر خوردار است. استفاده از ترکیب رنگ های متنوع و انواع مختلف مصالح به خوبی با این سبک از طراحی نمای ویلایی سازگار است. انواع سبک های طراحی را می توانید برای یک ویلای دوبلکس اجرا کنید. برای طرح ریزی یک ویلای مدرن از مواد اولیه ی زیادی مانند: چوب، انواع سنگ، شیشه، فلز و ترکیبی از مواد اولیه ی دیگر استفاده کرد که هر کدام زیبایی خاصی را به نمای ویلا می بخشند. برای مراحل طراحی و اجرای نما ویلای باید تمام قوانین و اصول کار رعایت شود و از مواد اولیه و مصالح مرغوب استفاده شود. برای طراحی نمای یک ویلای مدرن باید توجه کرد که کیفیت مواد اولیه استفاده شده در مراحل اجرایی باید بالا باشد. همان طور که قبلا گفته شد مواد اولیه ی استفاده شده در ویلا نقش مهمی در تععین سبک طراحی ویلا دارند. این که از چه مواد اولیه ای برای اجرای نمای ویلا استفاده کنید، نقش مهمی در تعیین سبک نمای ویلا دارد.

بهتر است، برای طراحی نمای یک ویلای تریبلکس از یک نمای یک پارچه استفاده شود و با استفاده از مواد اولیه ی گوناگون این نما را به بهترین شکل ممکن طراحی کرد. لازم است، بدانید نمای رومی در مرحله ی اجرایی هزینه ی زیادی را به دنبال دارد، چرا که از سنگ های گران قیمت برای نمای این سبک از ویلا استفاده می شود. طراحی سنتی و ویژگی های دلپذیر آنها باعث می شود که در بین بسیاری از افراد که به دنبال ساخت ویلاهای جدید هستند، طراحی ویلای کلاسیک محبوب شود.در طراحی ویلای کلاسیک از تزئینات، ابزار ها و مصالح زیادی استفاده می شود. به کار بردن سقف هایی که حالت شیروانی دارند، علاوه بر این که از نظر زیبایی شناسی تاثیر خوبی در نمای ویلا دارد، می تواند سقف ویلا را از بارش برف و باران در مناطق مرطوب و بارانی محافظت کند. از طرف دیگر داشتن پنجره های بزرگ در این سبک از طراحی علاوه بر این که فضای داخلی را از نور کافی بهره مند می کند باعث افزودن زیبایی و جلوه ی خاصی به نمای ویلا می شود. به عنوان مثال : می توان از پنجره هایی که دارای شیشه های رنگی هستند ، استفاده کرد که این امر یاداور گذشته ها و خانه های سنتی ایرانی است و دارای جلوه بسیار زیبا و آرامش بخشی نیز می باشد .

برای کاهش هزینه ی نما کاری به سبک رومی می توان از سیمان نیز استفاده کرد. می توان چنین عنوان کرد که خرید زمین در شمال دارای جایگاه ویژه ای است و روزانه تعداد بسیاری معامله در این حوزه صورت می گیرد. این که در طراحی نمای ویلا از چه سبکی استفاده شود، موضوعی کاملا سلیقه ای است و بسته به این که کارفرما قصد داشته باشد تا چه حد هزینه کند می توان یک سبک خاص را پیشنهاد کرد. در صورتی که ویلا در منطقه ای ساخته شده باشد که منظره ی طبیعی زیادی ندارد، ایجاد فضای سبز برای ویلا اهمیت ویژه ای پیدا می کند. فضای سبز ویلای تریبلکس را می تواند باعث ایجاد فضایی دلپذیر و آرامبخش برای فصل های گرم باشد.

خرید ویلا با توجه به دلایلی که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم انتخاب مناسبی در این شرایط زمانی برای سرمایه گذاری است. 2. ۲ یک دستگاه نظارت از طرف کارفرما معمولا انتخاب می شود که روی عملکرد و کار پیمانکار نظاره شود، اگر چنین دستگاهی و گروهی وجود نداشت، نظارت شخصا به عهده کارفرما به صورت مستقیم است. سنگ ها را با جزئیات زیاد تراش می دهند. جزئیات می تواند زیبایی کلی نمای ویلا مدرن را به حاشیه بکشد. در واقع می توان نمای نئو کلاسیک را نوعی از نمای کلاسیک با ظاهری مدرن دانست. زیبایی فضای سبز و تاثیر آن بر نمای ویلا را نمی توان نادیده گرفت.

طراحی و اجرای نمای ویلای تریبلکس هزینه ی زیادی را به همراه دارد، از این جهت برای طراحی آن باید دقت کافی را به عمل آورد. استفاده از سبک های مدرن برای طراحی ویلاهای دوبلکس می تواند هزینه های اجرای نما را کاهش دهد. این همبستگی می تواند باعث القای حس آرامش و ایجاد فضایی دنج برای ساکنین ویلا شود. گروه مهندسی ورتینا ، اهداف خودرا با تکیه بر دانش بومی ، تجربه و تعهد نیرو های خود جهت نیل به اهداف ارزشمندی از جمله ایجاد فضایی دلنشین، درک لذت بیشتر از محیط پیرامون، برقراری ارتباط با محیط بیرون و … تعادل و توازن ایجاد شده در طراحی نمای کلاسیک به نوعی باعث پیوند ویلا با محیط اطراف می شود.