پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

یک منبع تغذیه خوب باید دارای قابلیت محافظت باشد، نه فقط برای محافظت از خود پاور پی سی، بلکه برای ایمن نگه داشتن سیستم شما در صورت بروز اتفاقی غیرمنتظره، مانند افزایش جریان ناگهانی برق. هنگام انتخاب و خرید منبع تغذیه جدید، یکی از رایج ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که “چند وات کافی است؟” همانطور که اغلب در دنیای سخت افزار رایانه شخصی اتفاق می افتد، پاسخ بسته به نیازهای منحصر به فرد سیستم شما بسیار متفاوت است. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند. طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند. پس جای تعجب نیست که اکثر سیستم ها پس از خرید دارای منبع تغذیه هستند. در نتیجه تعداد ریل بیشتر به معنی سیستم محافظتی بیشتر و احتمالا ایمنی بیشتر کامپیوتر.

  • پاور و منبع تغذیه کامپیوتر، از قطعات بسیار مهم و حیاتی ای است که در ساخت آن باید از متریال با کیفیت و مبدل انرژی مناسب استفاده کنند.
  • درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم.
  • یک منبع تغذیه خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و می تواند تأثیر زیادی بر کارایی رایانه شما داشته باشد، بنابراین برای انتخاب عاقلانه وقت بگذارید.

اگر فکر می‌کنید که نیاز دارید راندمان بهتری از سیستم خود دریافت کنید و یا در آینده شرایط به‌گونه‌ای است که سیستم خود را ارتقا می‌دهید پس پاوری با دو برابر قدرت سیستم خود تهیه نمایید. با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید. واحد اندازه‌گیری پاورها وات است که برحسب توان آن‌ها باهمدیگر متفاوت است.

برند و سازنده

در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند. به طور معمول کامپیوترهای گیمینگ به دلیل پردازش بالا نیازمند پاور مناسب و قدرتمند هستند تا توانایی تامین ولتاژ مورد نیاز هر قطعه را داشته باشد. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر، از قطعات بسیار مهم و حیاتی ای است که در ساخت آن باید از متریال با کیفیت و مبدل انرژی مناسب استفاده کنند. بنا براین پاور کامپیوتر قطعه ارزان قیمتی به حساب نمی آید، با این حال برند ها و تولید کننده های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند و به همین علت است که شما می توانید پاور کامپیوتر مورد نظر خود را از هر رنج قیمتی انتخاب کنید. با بالا رفتن قیمت در پاور کامپیوتر، کیفیت قطعات استفاده شده و قدرت انتقال یا خروجی برق آن بر حسب وات افزایش می یابد.

GREEN GP350-IPC

مجله خبری محصولات ایسوس یا منبع تغذیه کامپیوتر، قطعه ای از یک کامپیوتر است که جریان برق AC را دریافت نموده و آن را به جریان DC با ولتاژهای مورد نیاز مادربرد و دیگر قطعات داخلی کامپیوتر تبدیل می کند.. منبع تغذیه کامپیوتر درون کیس کامپیوتر تعبیه شده و دارای فن خنک کننده است که توسط آن، دمای قطعه کنترل می گردد. از میان پاورهای کامپیوتر شناخته شده در میان کاربران می توان به مواردی مانند پاور گرین، کولر مستر، تسکو، پاور ایسوس، ترمالتیک، انتک، ریدمکس و پاور گیگابایت اشاره نمود. در سایت آتی بازار که معرفی کننده بزرگ فروشندگان فعال در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای دیجیتال می باشد، می توانید قیمت روز انواع منبع تغذیه کامپیوتر و اطلاعات فنی آنها را مشاهده نمایید. طراحی خاص و جذاب به همراه قابلیت نورپردازی زیبای ARGB، ثبات بسیار بالا ولتاژهای خروجی، کیفیت بالای ساخت و قطعات به‌کار‌رفته و گارانتی طولانی‌مدت و معتبر از مهم‌ترین ویژگی‌های سری پاورهای گیمینگ HP EVO شرکت می‌باشند.

پاور اوست Awest GT-AV500-BW White 500W

در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم. وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. باید بدانید که پاور می‌تواند هم در قسمت بالای کیس و هم در قسمت پایین کیس قرار بگیرد.

http://738sms.ir