پاور کامپیوتر قیمت و خرید انواع منبع تغذیه پاور کامپیوتر با گارانتی گروه ام آی تی شاپ ام آی تی فروشگاه اینترنتی Shop MIT | asusmag

برخی از رایانه های جدید، به ویژه آنهایی که برای استفاده به عنوان سرور طراحی شده اند، منابع تغذیه اضافی را ارائه می دهند. این بدان معنی است که دو یا چند پاور در سیستم وجود دارد که یکی از آنها برق را تامین می کند و دیگری به عنوان پشتیبان عمل می کند. سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، تعویض کرد. برای هر مشکلی که گمان می‌کنید تقصیر منبع تغذیه باشد، می توانید منبع تغذیه را تغییر دهید. ابتدا مطمئن شوید که سیم برق را جدا کرده اید، زیرا ولتاژ وجود دارد حتی اگر کامپیوتر شما خاموش باشد. اکثر پاور ها دارای حالت سوئیچ هستند که هم کارایی سودمندی دارد و هم ورودی های ولتاژ چندگانه را آسان می کند.

  • در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم.
  • اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند.
  • با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود.
  • اما این مدل های نیمه ماژولار و ماژولار هستند که به شما اجازه می دهند شما تعداد کابل ها را مدیریت کنید و با توجه به نیازتان تعداد آنها را مشخص کنید.

برای خرید پاور گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید؛ همچنین در این صفحه می‌توانید قیمت پاور گیمینگ را نیز ببینید. در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید.

Green GP430A-EUD Semi Modular Computer Power Supply

بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. پاور کیس یا منبع تغذیه یک کامپیوتر از چندین جزء داخلی مانند سیم پیچ‌ها، خازن‌ها و بردهای مدار الکترونیکی، برای تنظیم جریان تشکیل شده است. پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. برند ایسوس، از معتبر ترین و مشهور ترین برند های تولید قطعات کامپیوتری و گیمینگ می باشد که امروزه تجهیزات خود به سراسر جهان عرضه و خود را به میان 5 تولید کننده قطعات کامپیوتری برتر جهان رسانده است.

ساعت خرید حضوری از فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی 18:30 و پنجشنبه الی 13:30

شما باید فاکتور فرم، کارایی، آمپر، حفاظت و کابل هایی را که به آن نیاز دارید، همراه با هر ویژگی دیگری که به دنبال آن هستید را در هنگام خرید مجله خبری محصولات ایسوس در نظر بگیرید. یک منبع تغذیه خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و می تواند تأثیر زیادی بر کارایی رایانه شما داشته باشد، بنابراین برای انتخاب عاقلانه وقت بگذارید. پس از خوشنامی گارانتی MIT GROUP از سال 1389؛ SHOPM.I.T به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی مولتی برند ایران با حذف واسطه ها، مناسب ترین قیمت نسبت به قیمت جهانی محصولات و بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی، از اسفندماه ۱۳۹۶ خورشیدی شروع به فعالیت کرد. یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است.

در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد. در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود. کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند. بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و… یک پاور گیمینگ خوب می‌تواند مدت زیادی برای سیستم شما دوام بیاورد، بنابراین خرید پاور گیمینگ مناسب هر چند با قیمت بالا منطقی است.

http://738sms.ir