پاور کامپیوتر گرین GP600B-HP EVO بیدار آی‌تی | asusmag

اگر تقاضای ناگهانی برای برق بیشتر وجود دارد، پاور سیستم شما باید بتواند با خروجی بالاتر کار کند، اما نباید انتظار داشت که به طور مداوم در آن وات های بالاتر کار کند. همیشه مطمئن شوید که منبع تغذیه ای که خریداری می کنید دارای توان خروجی مداوم به اندازه کافی بالا باشد و صرفاً با قابلیت های اوج قدرت و براساس اینکه پاور کامپیوتر قیمت مناسبی دارد انتخاب نکنید. یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود این است که چگونه منبع تغذیه مناسبی را برای خود تهیه کنیم؟ باید بدانید به چند وات نیاز دارید. شما می توانید با جمع کردن این توان ها، توان مصرفی سیستم خودتان را به دست بیاورید.

  • در واقع تفاوت زیادی میان پاور معمولی و پاور گیمینگ وجود ندارد؛ اما بهتر است بدانید پاور گیمینگ به گونه ای طراحی شده تا برق بیشتری دریافت و به جریان بیاندازد و جریان برق را بیشتر به سمت سخت افزار هایی مانند کارت گرافیک یا مادربرد انتقال دهد.
  • به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند.
  • مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است.
  • در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد.
  • اگر شما در ایران هستید می دانید که ولتاژ برق در ایران عدد 250 ولت است؛ پس پاوری که شما باید خریداری کنید باید توانایی دریافت این ولتاژ ورودی را داشته باشد.

دکمه فشاری روی کیس یک سیگنال 5 ولتی به منبع تغذیه می فرستد تا به آن بگوید چه زمانی روشن شود. منبع تغذیه همچنین دارای مداری به نام VSB است که 5 ولت را تامین می کند. VSB یا “ولتاژ آماده به کار” حتی زمانی که رسما سیستم “خاموش” است، طراحی شده است تا دکمه کار کند. قطعات کامپیوتری که به شکل مستقیم و بدون با واسطه از سایر قطعات برق دریافت می‌کنند باید به وسیله اتصالات سوکت‌ها به منبع تغذیه متصل شوند. از آن جایی که برخی از پاورهای قدیمی از سوکت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند، یا از یک نوع سوکت خاص به تعداد مورد نیاز شما ارائه ندهند باید هنگام خرید به کانکتورهای منبع تغذیه نیز توجه کنید. واقعیت آن است که ملاک قرار دادن توان حرارتی برای خرید منبع تغذیه لزوما اشتباه نیست؛ اما این شیوه روی کاغذ موفق‌تر است و در عمل تفاوت‌هایی وجود دارد.

GREEN GP330A-ESD

پاورها برای انتقال برق از یک یا چند ریل 12V+ استفاده می کنند که در مشخصات آنها از طرف شرکت سازنده تعداد آنها اعلام می شود. در پاورهای تک ریلی همه توان منبع تغذیه روی همه خروجی ها در دسترس است، در حالی که در پاورهای چند ریلی این قدرت روی چند ریل 12V+ تقسیم می شود. به این صورت که هرچه توان خروجی یک منبع تغذیه بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. یک ورودی کابل برق و دکمه روشن خاموش روی خود دارد و معمولا در قسمت بالایی یا پایینی کیس قرار می گیرد. مهم ترین وظیفه این قطعه دریافت برق شهری AC و تبدیل آن به برق قابل استفاده DC برای قطعات داخل یک کیس مانند مادربرد، پردازنده، فن ها و سایر قطعات است. از این رو اگر قصد خرید یک پاور با مزیت های خوب دارید حتما سراغ این دسته از پاور ها بروید.

پاور کامپیوتر GP600A-ECO Rev3.1

تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند. این یعنی بدون وجود پاور کامپیوتر، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد. منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند. اکثرا ما انسان‌ها در هنگام خرید کامپیوتر به پردازنده، کارت گرافیک و رم دقت می‌کنیم و کمترین توجه به پاور کامپیوتر می‌شود؛ اما بهتر است این را بدانید که یک منبع تغذیه قوی با توان کافی، عمر قطعات را بیشتر می‌کند.

Green GP300A ECO Power Supply

معمولا وقتی برق AC به DC تغییر می باید، هنوز موج های مشخصی دارد که نیاز به هموار سازی آن ها نیز می باشد بنابر این فیلتر امواج را کاملا صاف نمی کند اما به میزان قابل توجهی آن ها را کاهش می دهد. معمولا به سمت چپ بالای مادربرد، مجله خبری محصولات ایسوس نزدیک ورودی/خروجی در یک طرح استاندارد متصل می شود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. یک قاعده کلی می گوید که هرچه وزن پاور سنگین تر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است.

http://738sms.ir