پرده کرکره چیست؟ بررسی انواع کرکره فلزی و چوبی ابزار پرده

این ابزار عبارتند از دریل، پیچ گوشتی، متر، مداد علامتگذاری، پیچ و رولپلاک مخصوص جهت نصب پرده به سقف یا دیوار و پایه ها و لوازم جانبی مونتاژ. در ابتدا پیش از اینکه قدم از قدم بردارید تعیین کنید که قصد دارید پرده کرکره ای فلزی را درون قاب پنجره و به صورت توکار نصب کنید و یا آن را بیرون قاب پنجره و بیرون کادر نصب نمایید. همچنین تعیین کنید که می خواهید پرده را از سقف آویزان کنید و یا آن را به دیوار متصل نمایید. پرده کرکره فلزیرا می توان به عنوان یک پرده مدرن و شیک برای هر پنجره ای استفاده نمود. از پرده کرکره فلزی علاوه برقابل استفاده بودن در مراکز اداری، در مغازه و فروشگاه­ها نیز امکان استفاده دارد. قیمت کرکره فلزی مغازه با توجه به تنوع طرح­های پرده متغیر است ولی معمولا مدل­های ساده و تک رنگ گزینه مناسبی برای این دسته از مشتریان هستند.

پرده کرکره فلزی یا نوعی پوشش پنجره افقی سبک از جنس آلومینیوم و دارای تیغه های افقی با ضخامت های ۱۶ ، ۲۵ و ۵۰ میلی متر است. کرکره های فلزی به وسیله نخ های نایلونی به هم متصل شده و با کشیدن آنها امکان بالا و پایین کردن پرده فراهم می‌شود. همچنین جهت تنظیم نور ورودی ابزاری باتومی شکل بر روی پرده تعبیه شده که با چرخش آنها تیغه ها باز و بسته شده و میتوان نور ورودی را کم و زیاد نمود. نوع فلزی یا به اصطلاح کرکره آلومینیومی، محصولات نسبتا سبکی هستند که از تیغه هایی با جنس آلومینیوم تشکیل شده. این پرده ها به وسیله طنابی نایلونی بالا پایین می شوند .همچنین پرده کرکره فلزی دارای میله ای باتومی شکل است که سایه روشن پرده توسط آن انجام می گردد. به این معنی که شما در طول روز می‌توانید نور ورودی خود را تنظیم و حتی در صورت تمایل، نور را کامل مسدود کنید.

پرده کرکره فلزی Sixteen میل طرح ساده لوکسینو مجموعه سه

اما بسیار مهم است که به هنگام خرید پرده کرکره فلزی نکات مهمی را مد نظر داشته باشید و به این نکات عمل کنید تا انتخابی هوشمندانه و ایده آل صورت دهید. در ادامه تعدادی از مهمترین نکات خرید پرده کرکره فلزی را با هم بررسی خواهیم کرد. پرده کرکره فلزی دارای ظاهری ساده، شیک و بی آلایش می باشد و جان می دهد برای چیدمان های مدرن و مینیمال.

همچنین سایزهای این پرده متنوع است تا بتواند پاسخگوی تمام نیازها و سلیقه‌ها باشد. مهم ترین تفاوتی کهپرده کرکرهباپرده های معمولی داره، قابلیت تنظیم نور است. با استفاده از پرده کرکره فلزی، شما می تونید نور ورودی به خونه رو تنظیم نمایید که این کار با چرخش اسلیت های پرده صورت می گیرد. نور طبیعی خانه را کنترل کنید، از آن در برابر گرما و گرد و غبار محافظت کنید و امنیت و حفظ حریم خصوصی اعضای خانواده را فراهم کنید.

نمونه کار انجام شده کرکره فلزی

پرده کرکره چیست؟ بررسی انواع کرکره فلزی و چوبی ابزار پرده

ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد. جهت خرید انواع کرکره فلزی کرکره اشپزخانه و اطلاع از قیمت کرکره فلزی مغازه می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. طرح های ساده و رنگ های به نسبت تیره مناسب مکان های رسمی می باشند. به عنوان مثال برای تهیه کرکره فلزی مغازه و فروشگاه ، می توانید از این مدل رنگها استفاده کنید. یکی از مقاوم‌ترین پرده‌هایی است که در بازار ارائه شده است و به همین دلیل مدت‌هاست طرفداران خاص خود را دارد.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده شید سان اسکرین با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید. برای قرار دادن پایه های سقفی و دیواری باید مکان های علامتگذاری شده را با استفاده از دریل سوراخکاری کنید و بعد با استفاده از پیچ و رولپلاکی که از پیش آماده کرده بودید پایه ها را به سقف و دیوار متصل نمایید. توجه فرمایید ممکن است از نظر رنگ و طرح کمی با واقعیت متفاوت باشند که این به دلیل کیفیت عکس و تنظیمات موبایل ، تبلت و یا مانیتور و همچنین تفاوت نوع ، رنگ و شدت نور محیط نصب پرده است. خیر، پرده کرکره فلزی دارای مدل­های طرح دار نظیر پرفراژ، متالیک، طرح چوب، دایره­ای می­باشد. اگر خودتان قادر به اندازه گیری نیستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط کارشناسان ما انجام شود. ضمناً در این حالت کارشناسان ما نمونه‌هایی از این پرده‌های کرکره چوبی را به همراه خود به آدرس شما آورده تا شما عزیزان بتوانید رنگ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

پرده کرکره فلزی قابلیت استفاده در تمامی مکان­ها از جمله فضاهای اداری و رسمی را ویستا پرده دارد. مجموعه ویستاپرده به عنوان تولید کننده پرده­کرکره فلزی دارای همکاران و نمایندگی­های متعدد در سطح کشور می­باشد. پرده های کرکره فلزی نسبت به پرده هاي پارچه اي آسيب پذير تر بوده و با هر ضربه ، تيغه هاي پرده كركره خميده شده و يا حتي امكان شكستگي در اسلت ها وجو دارد كه براي ترميم و تعمير آن بايد به متخصص مراجعه كنيد. این محصولات نسبت به سایر موارد مشابه قیمت پایین تری دارند و حتی به جرئت میتوان گفت که کرکره های فلزی ساده نه تنها ارزانترین نوع کرکرها هستند بلکه میتوان آن را جزو ارزانترین پرده ها دسته بندی کرد. هر آنچه که برای زیباسازی محیط خود نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • شستشوی و گردگیری با استفاده از دستمال نمدار یا وسایل مشابه که موجب تمیز شدن کرکره در مدت زمان کوتاهی می‌شود.
  • قیمت کرکره فلزی مغازه با توجه به تنوع طرح­های پرده متغیر است ولی معمولا مدل­های ساده و تک رنگ گزینه مناسبی برای این دسته از مشتریان هستند.
  • پرده کرکره فلزی از آنجایی که دارای قابلیت سادگی در شستشو و نظافت می باشد در آشپزخانه نیز کاربرد وسیعی دارد چرا که این مکان مستعد آلودگی و چربی گرفتن پرده ها می باشد.
  • تلاش ما این است که طیف کاملی از انتخاب را برای خانه شما به ارمغان بیاوریم، مفتخریم که انتخابی عالی از کرکره آلومینیومی با کیفیت را ترکیب طراحی لوکس کرکره های مزارع با امنیت نوآورانه ، ایمنی را به سبک به ارمغان می آورند.
  • اسلت های پرده کرکره فلزی این مجموعه وارداتی از کشور تایوان بوده که به جهت گرماژ بالای آلومینیوم آن (ضخامت مناسب ورق)، طول عمر مفید بیشتری را دارا می باشد.