چگونه با دمنوش لاغری وزن خود را کم کنیم؟ انواع دمنوش لاغری دمنوش لاغری شکم و پهلو

در مطالعات علمی بر روی حیوانات، محققان به موش های چاق، دمنوش لاغری داده و دریافتند که این ماده باعث کاهش وزن بدن می شود و به عادی تر شدن سطح هورمون ها کمک می کند. برخی تحقیقات نشان داده‌اند افرادی که چای سبز می‌نوشند، حدود ۱٫۵ کیلو در ۳ ماه وزن کم می‌کنند. اما برای رسیدن به این مقدار کاهش وزن، روزانه باید ۶ تا ۷ فنجان دمنوش چای سبز برای کاهش وزن بنوشید که کار سخت و طاقت فرسایی است. یادتان باشد به جای چای سبز از عصاره آن استفاده نکنید؛ چرا که موجب بروز مشکلات جدی کبدی می‌شود. خیلی از افراد نیز روزانه با جوشاندن چای سبز به مدت ده دقیقه در آب و یا استفاده از دم کرده آن به صورت چای می توانند از تاثیرات خوب آن استفاده کنند.

برگ‌های تکه شده رویبوس را درون قوری بریزید و یک فنجان آب جوش به آن اضافه کنید. این ماده، خاصیت ضدالتهابی دارد و باعث افزایش سرعت کاهش وزن می‌شود. وجود ملاتونین در هل و خاصیت کاهش اشتهای آن باعث شده تا در طب سنتی هند از آن به عنوان یک چربی‌سوز طبیعی استفاده کنند. ابتدا دانه‌های زیره سیاه را با استفاده از یک هاون سنگی یا چینی، به خوبی پودر کنید. زیره پودر شده را داخل یک قوری چینی بریزید و یک لیوان آب جوش به آن اضافه کنید. اجازه دهید دمنوش زیره به مدت ۱۰ دقیقه و در حرارت غیرمستقیم و ملایم دم بکشد.

  • برای جواب به این سوال مقالهبهترین رژیم لاغریرا مطالعه نمایید.
  • حتما شما هم زیاد شنیده اید که دمنوش چای سبز و دارچین برای لاغری، خاصیت چربی سوزی دارد.
  • روش دیگری هم برای تهیه این دمنوش مفید وجود دارد که وقت گیرتر است؛ اما دمنوش با طعم بهتری به شما می‌دهد.
  • قاصدک به پاکسازی کبد و جلوگیری از آسیب به کبد کمک می‌ کند.
  • دمنوش بابونه بهترین گزینه برای افزایش متابولیسم بدن است.

توجه داشته باشید که آبی که برای این دمنوش استفاده می‌کنید، خیلی داغ نباشد و حرارت آن در حدی باشد که در هنگام مصرف، دهان را نسوزاند. در آخر نیز در صورت تمایل می‌توانید به میزان دلخواه، عسل را هم به آن اضافه کنید. برای دریافت رژیم مخصوص خود فقط کافی است اطلاعات خواسته شده در صفحه دریافت رژیم را پر کنید. هر قدر زودتر شروع کنید زودتر جلوی آسیب های ناشی از اضافه وزن را گرفته‌اید.

۶- دمنوش لاغری هل

اولین دمنوش لاغری استاندارد و تایید شده از سوی سازمان غذا و دارو و بهداشت که از گیاهان دارویی تشکیل شده است به نام شرکت دکتر بیز می باشد . برای تهیه دمنوش لاغری رازیانه مانند دمنوش‌های قبل دانه‌های رازیانه را با آب بجوشانید و سپس صاف کنید. وقتی به جوش آمد مقداری گل‌های چای ترش را به آن اضافه کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. دمنوش چای ترش خنک یا همراه با یخ نیز بسیار گوارا خواهد بود. آب ولرم را در ظرفی بریزید، حبه‌های سیر را له کنید تا آب به جوش بیاید. سپس ظرف را از روی حرارت برداشته اجازه دهید خنک شود، عسل و آب لیمو را اضافه کنید.

نظر دکتر کرمانی درباره عمل بای پس معده و اسلیو معده چیست؟

بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری قهوه سبز، صبح یا پیش از ورزش است. دارچین نیز همانند زنجبیل طبع گرمی دارد؛ اما این تنها خاصیت آن نیست. یکی از خواص دمنوش لاغری دارچین که آن را از بسیاری از انواع دمنوش لاغری متمایز می‌کند، خاصیتی است که در کنترل قند خون دارد. دارچین قند خون را به حالت تعادل درمی‌آورد؛ درنتیجه کاهش و افزایش ناگهانی قند خون در فرد رخ نداده و سبب می‌شود میل کاذب به خوردن غذا در او کاهش پیدا آریو کالا کند. برخی از دمنوش‌های لاغری همچون بابونه نیز، به‌طور مستقیم روی چربی سوزی نقش ندارند، اما می‌توانند با ایجاد آرامش اعصاب در فرد از پرخوری عصبی او کمک کنند. مقدار زیاد سدیم موجود در بدن می تواند سبب غلظت خون و از بین رفتن آب در بدن شود.

شواهد نشان می‌ دهد که جنسینگ قند خون را نیز در حالت متعادل نگه می دارد. البته قند خون هم روی انرژی مورد نیاز بدن و اشتها موثر است. محصولات نیوشا چون خاصیت کاهش اشتها و چربی سوزی دارند، مصرف روزانه آنها دریک دوره درمانی با توجه به وزن شما در لاغری و تناسب اندام حتما تأثیر گذار بوده و بی تأثیر نیست. اما اگر شما به دنبال رسیدن به نتایج سریع هستید بهتر است که در کنار مصرف این دمنوش ها ورزش های هوازی انجام بدهید و یک رژیم غذایی سالم و کم کالری داشته باشید. مصرف دمنوش نیوشا برای لاغری شکم و پهلو با چای کیسه ای بسیار راحت است. کافی است دمنوش کیسه ای را در یک لیوان یا فنجان آب جوش (170 سی سی ) قرار دهید و بعد از 5 الی 10 دقیقه که دم کشید از آن استفاده کنید.

دمنوش قاصدک و نعناع می تواند گزینه ای عالی برای بهبود عملکرد کبد و در نتیجه بهبود سوخت و ساز بدن باشد. دمنوش لاغری چای سبز و دمنوش ماتچا (پودر گیاه چای سبز) هر دو یک تاثیر را بر کاهش وزن دارند. معضل چاقی در حال تبدیل شدن به یک مشکل جدی و خطرناک اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است. در همین راستا، علاقه وافری به توسعه مدل های درمانی جدید و موفق وجود دارد.

دمنوش نیوشا برای لاغری شکم و پهلو چگونه عمل میکند؟

چگونه با دمنوش لاغری وزن خود را کم کنیم؟ انواع دمنوش لاغری دمنوش لاغری شکم و پهلو