کابل تجمیع کننده وات پاور کامپیوتر 24 پین رِوُلِکس | asusmag

این بدان معنی است که در صورت نیاز سیستم شما توانایی ارائه قدرت بیشتری را دارد. واحد منبع تغذیه یا Power Supply Unit بخشی از تجهیزات سخت افزاری کامپیوتر و کیس می باشد که مجله خبری محصولات ایسوس وظیفه تامین برق و انرژی مورد نیاز دیگر بخش های کامپیوتر را بر عهده دارد. واحد منبع تغذیه یا به اصطلاح پاور، جریان متناوب ورودی را به جریان مستقیم خروجی تبدیل می کند.

  • پاور کامپیوتر به دلیل نوسانات برقی مختلف و ایجاد انرژی و خروج گرمای زیاد نسبت به دیگر بخش های کامپیوتر عمر کمتری دارد.
  • در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت.
  • پاور یا منبع تغذیه با نام انگلیسی Power Supply Unit قطعه ای است که تعداد زیادی کابل به آن وصل است.
  • ابتدا مطمئن شوید که سیم برق را جدا کرده اید، زیرا ولتاژ وجود دارد حتی اگر کامپیوتر شما خاموش باشد.
  • تمام کابل‌ها، حتی آن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، باید در کیس شما نگهداری شوند.
  • البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است.

مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

پاور ماژولار گرین GREEN GP650B-OCPT Platinum 650W

اهمیت این قطعه برای سیستم به حدی زیاد است که اگر مشکلی در تامین برق از سوی این قطعه پیش آید احتمال سوختن قطعات داخل کیس وجود دارد. در حال حاضر بهترین برند‌های پاور که در بازار ایران حضور دارند، گرین، کورسیر، ایسوس و کولر مستر هستند. فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مجموعه‌ای از بهترین پاورها را انتخاب و برای فروش عرضه می‌کند.

ساختار پاور به چه شکل است؟

پاور های کامپیوتر به طور کلی به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند، این تقسیم بندی از لحاظ قدرت یا قیمت پاور ها نیست و به فاکتوری بسیار مهم به نام کابل کشی در پاور ها بستگی دارد. اما کابل کشی چیست و چه تاثیری در تقسیم بندی انواع پاور کامپیوتر دارد؟ بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید. یک پیشرفت جالب توجه در بازار فروش پاور کامپیوتر، پوشش سفارشی کابل منبع تغذیه است. این کابل های سفارشی به کاربر این امکان را می دهد که رنگ و جنس کابل های برق خود را تعیین کند، که سطح بیشتری از سفارشی سازی را به سیستم شما اضافه می کند.

دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و … در این حالت تعداد کابل ها زیاد بود و مشکل به هم ریختگی کابل ها وجود داشت. در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مدل از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد. همانطور که از هر قطعه ای که با مقادیر زیادی نیرو سر و کار دارد انتظار می رود، ایمنی سیستم یک موضوع مهم است.

http://738sms.ir