کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل

کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل

شیار های لیزری مذکور بر روی صفحه ی خاکستری یا متالیک حک شده اند که این صفحات در محصولات فیک و تقلبی به رنگ سفید یا سیاه هستند.

کابل شارژ میکرو یا Micro-USB که کم کم جای خود را به تایپ سی می‌دهد. توان مصرفی گوشی با کابل شارژ آن باید برابر و یا بسیار نزدیک باشد. هرچه توان شارژر به توان گوشی نزدیک تر باشد گوشی شما زودتر شارژ می شود. برای فهمیدن توان مصرفی هم می توانید روی جعبه گوشی خود را بخوانید و یا در اینترنت مدل گوشی را سرچ کرده و توان آن را بفهمید. شارژرهای فیک بدون در نظر گرفتن مشخصات گوشی شما و توانایی آن ساخته می‌شوند.

کابل شارژ 1.8 متری USB به MICRO USB انکر مدل PowerLine A8133H12

این سیم‌های ضخیم اجازه می‌دهند جریان بیشتری از آن‌ها عبور کند و در نتیجه انرژی بیشتری را به باتری دستگاه شما برساند. کابل‌های ضخیم‌تر نیز امکان انتقال و توان عملیاتی سریع‌تر داده‌ها را فراهم می‌کنند. هنگام خرید کابل، بسیاری به سادگی به اینترنت یا فروشگاه مراجعه می کنند و کابلی را که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر داشته باشد بدون در نظر گرفتن برخی عوامل حیاتی دیگر انتخاب می کنند. ما در مورد نکاتی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از خرید کابل به آنها توجه کنید.

با این کابل خواهید توانست با خیال راحت بدون آسیب به باتری و دیگر قطعات موبایل خود را شارژ نمایید . در این کابل از متریال درجه یک استفاده میشود که باعث شده است جنس خود سیم شکننده نبوده باشد و باعث بروز مشکل هنگام شارژ نخواهدشد. در قسمت فلزی سر و ته این کابل شارژ از بهترین جنس استفاده میشود که درخشندگی و اتصال مناسب آنها مشخص خواهد بود . هم چنین آن را در فضای سرد یا گرم مخصوصا نور خورشید قرار ندهید، چون باتری لیتیوم یونی و پلیمری در برابر حرارت بیش از اندازه مقاومت زیادی ندارد و سلامت آن کم خواهد شد. نکته حائز اهمیت دیگری که در هنگام خرید حتماً باید به آن دقت کنید مقدار سرعت در نظر گرفته شده برای کابل شارژر است.

به همین دلیل، دستگاه شما فقط می‌تواند برقی را که مدار شارژ برای آن طراحی کرده است، جذب کند. بنابراین اتصال دستگاه خود به یک آجر شارژ سریع لزوماً باعث نمی‌شود که دستگاه شما سریعتر شارژ شود. البته ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که چرا گوشی هوشمند شما به کندی شارژ می‌شود و باید آن موارد را نیز بهترین کابل شارژ در نظر بگیرید. متریال‌ها و جنس موادی که در ساخت کابل هم استفاده شده‌‌اند بسیار مهم است.

مخصوصا اگر پاوربانک یا شارژر فندکی که قصد استفاده از آن را دارید معمولی و بی کیفیت یا غیر اصل است! وقتی از این گزینه در موقعیت غیر ضروری برای شارژ آیفون خود استفاده می نمایید مقدار شدت جریان خروجی یا ولتاژ خروجی با مقدار اصلی در وقت شارژ با برق تغییر خواهد کرد و منجر به آسیب دیدن باطری و کم شدن طول عمر مفید آن خواهد شد. یک شارژر خوب و باکیفیت شاهرگ اصلی حیات موبایل شما است اما باید به این نکته مهم توجه کنیم حتی بهترین شارژر دیواری از برترین برندها هم تنها در کنار یک کابل باکیفیت است که می‌تواند خروجی مد نظر شما و متناسب با دستگاه هوشمندتان را فراهم آورد. هنگام خرید کابل شارژ گوشی توجه به نوع سوکت کابل، جریان آمپر و ولتاژ عبوری، جنس کابل، طول کابل، و نوع کاربری کابل خیلی مهم می باشد. و در پایان اگر قصد خرید کابل شارژر گیمینگ را داشته باشید خرید کابل شارژر موکسوم، خرید کابل شارژر جویروم، خرید کابل شارژ مک دودو، خرید کابل شارژر ویکام، خرید کابل شارژر ریمکس، خرید کابل شارژر بیسوس و … در سایت یوپ شاپ در دسترس می باشد. پیامدهای خرید کابل شارژ آیفون نا مرغوب را می‌توان به شرح زیر ارائه داد.

یک باتری معمولی طوری طراحی شده است که تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را حتی بعد از 500 دور شارژ کامل، در شرایط عادی حفظ کند. در این مقاله از گوشی‌های هوشمند به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد. 2022 © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای فروشگاه ولتاژ محفوظ است. برای فروش قطعی و سود بالا، با سوالات زیر می توانید هم نظر مشتری را به خود جلب کنید و هم از نیاز او آگاهی پیدا می کنید.

محصول فیک هم ممکن ست این عبارت را داشته باشد اما یا پر از غلط تایپی است یا این که فونت آنها متفاوت می باشد. طبیعیست که کابل شارژ آیفون 7 پلاس اصلی قیمت بالاتری نسبت به نمونه ها بی کیفیت و تقلبی دارد. این محصولات کیفیت بسیار بالا خواهند داشت و می توان از دستگاه شما در برابر تغییر ولتاژ یا گرم شدن بیش از حد محافظت نماید.

این موضوع می‌تواند در هنگام شارژ، باتری را به صورت ناگهانی پر کند یا درصد شارژ را بالا ببرد. به عبارتی دیگر گوشی شما به صورت کاذب شارژ می‌شود و طبیعی است که این شارژ با سرعت زیادی نیز تخلیه می‌شود. می‌توان این گزینه را در نظر داشت که ممکن است به دلیل مقاومت و استحکام بالای گوشی آسیب‌ها به ظاهر محسوس نباشند اما در نهایت روی عملکرد تلفن همراه شما تأثیرگذار خواهند بود. در نظر داشته باشید که ممکن استفاده از کابل‌های تقلبی (که قطعاً قیمت به‌صرفه‌تری برای مشتری دارند) به ظاهر آسیبی به گوشی وارد نکنند.

کابل 3سر 3in1 فست شارژ نیتو NITU NC206 طول 1.2 متر