کار نکردن دی وی دی رایتر و راه حل آن در الکتروتاپ نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ | asusmag

دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

دی وی دی رایتر لپ تاپ ASUS مدل VivoBook K551

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. به علت نوسانات شدید مجله خبری محصولات ایسوس ارز ، قبل از هرگونه ثبت سفارش جهت استعلام قیمت نهایی با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

دی وی دی رایتر اینترنال لپتاپ مدل سامسونگ SN-208BB

یعنی کاربر می‌تواند این محصول را با کمک پورت USB به تلویزیون خود وصل کرده و به‌طور مستقل و بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری، به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی مالتی‌مدیا از آن استفاده کند. برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد. مزیت دیگر دی وی دی رایتر اکسترنال، که به دلیل اتصالات سخت افزاری یو اس بی که برای اتصال آن به کامپیوتر در نظر گرفته شده است؛ هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی وارد دی وی دی پلیر نمی شود و به همین علت عمر بسیار بالایی دارد، مگر اینکه ضربه سبب خرابی آن گردد. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم.

LG GT80N Super Multi Slim SATA Laptop DVD Writer Drive

نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد. خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. فراوان ترین و پرفروش ترین دی وی دی رایترها در بازار متعلق به برند ایسوس می باشد.

http://738sms.ir

مورد آخر نیز خود دیسک است ممکن است مشکل از خود دیسک باشد ، با یک دیسک دیگر امتحان کنید که آیا آن هم همین مشکل را دارد یا خیر و یا خود همان دیسک را تمیز کنید و دقت داشته باشید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری روی آن نباشد. 2021© کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت و برند متعلق به فروشگاه نیک نام تِک می باشد. این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است. متاسفانه به علت کمبود وقت ، دوبله کردن ، زیرنویس و ویرایش کردن برخی کلیپهای آموزشی زمان و انرژی زیادی مصرف میکند که در آینده نزدیک این مشکلات رفع خواهد شد . اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد. در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید.

  • یک مشکل دیگه ای که برای درب دی وی دی رایتر پیش می‌آید قفل کردن آن است که با یک سوزن می توانید در را موقتی باز کنید.
  • تمامي حقوق مربوط به وب سایت ایرانیان لپ تاپ می باشد و کپی برداری از محتوا با ذکر منبع مجاز است.
  • با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود.
  • این واژه مخفف عبارت Compact Disc Read-Only Memory به معنی «حافظه دیسک نوری فقط خواندنی» (لوح فشرده)است.
  • با این حال این قطعه گاهی با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت.