کوالکام از اولین گوشی هوشمند خود برای Snapdragon Insiders رونمایی کرد (بله، واقعا)


تو می دانی که کوالکام و ایسوس حداقل در چند ماه گذشته روی گوشی با برند اسنپدراگون کار می‌کنند؟ اولین دستگاه در نوع خود اکنون رسمی شده است، و باور کنید یا نه، اسم آن “Smartphone for Snapdragon Insiders” است. همچنین، هزینه آن در ایالت 1499 دلار تعیین شده است.

علاوه بر آن نام جذاب (snark, snark) بدیهی است که این گوشی فوق‌العاده چیزهای دیگری برای توجیه (حداقل تا حدی) قیمت فوق‌العاده‌اش دارد. ما در حال صحبت از همه چیز هستیم، از پیشرفته‌ترین تراشه اسنپدراگون 888 تا رم 16 گیگابایتی، سه دوربین پشتی، پشتیبانی از 5G و صفحه‌نمایش خیره‌کننده 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 2448 در 1080 پیکسل ها و فناوری نرخ نوسازی 144 هرتز.

آیا بهتر نیست فقط ROG Phone 5 را بخرید؟

در صورتی که آشنا به نظر برسد، Asus ROG Phone 5، که به‌جای «خودی‌های اسنپدراگون» جامعه بازی‌های موبایل سخت‌کور عمومی را هدف قرار می‌دهد، با مشخصات بسیار مشابهی با قیمت بسیار پایین‌تر 999.99 دلار عرضه می‌شود.

سپس، چند تفاوت مهم وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از نوشتن اسمارت فون خود برند کوالکام برای Snapdragon Insiders، به آن توجه کنید. برای یک چیز، این پسر بد می تواند 512 گیگ داده را به جای “فقط” 256 در داخل خود جای دهد در حالی که متاسفانه هنوز اسلات کارت microSD ندارد.

ثانیاً، آن سیستم دوربین سه گانه عقب با یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی خوش دست ارتقا یافته است که جایگزین سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی تا حد زیادی بی مصرف در پشت دوربین می شود. ROG Phone 5 و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض به ظاهر بهتر با دیافراگم f/2.2 در حالی که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی می ماند.
سومین و شاید مهم‌تر از همه، حداقل از دیدگاه کوالکام، گوشی هوشمند Snapdragon Insiders (بفرمایید، بچه‌ها، نام «DragonPhone» دقیقاً در مقابل شما بود) همه آخرین و بهترین فناوری‌های غول نیمه‌رسانا را ادغام می‌کند. احتمالاً هیچ دستگاه تلفن همراه دیگری در بازار امروز این کار را نمی کند.

«مجموعه انتخاب شده تجربیات اسنپدراگون» این تلفن هیولایی شامل ویژگی‌های بازی Snapdragon Elite برای جلسات بازی برتر، فناوری Snapdragon Sound برای صدای واقعی است که توسط بلندگوهای استریو دوگانه خود گوشی و یک جفت صدای واقعی ارائه می‌شود. هدفون‌های بی‌سیم به‌صورت استاندارد و همچنین حسگر اثرانگشت Gen 2 3D Sonic که در پشت نصب شده‌اند، که در مقایسه با روش احراز هویت بیومتریک تعبیه‌شده روی صفحه‌نمایش ROG Phone 5، تقریباً کاهش یافته است.

5G جهانی، در دسترس بودن نه چندان جهانی

علاوه بر همه چیز، گوشی هوشمند طراحی شده توسط ایسوس برای Snapdragon Insiders (اوه، برای گریه کردن با صدای بلند، اجازه دهید آن را Qualcomm DragonPhone بنامیم) یک تجربه 5G “واقعی جهانی” را با “سریع ترین و جامع ترین” اتصال تلفن همراه که ظاهراً در دسترس است، نوید می دهد. در سراسر جهان، شبکه های mmWave گنجانده شده است.

شنیدن این حرف برای پنج مشتری Verizon که واقعاً می‌توانند پوشش مناسب 5G Ultra Wideband را دریافت کنند، خوب است. و همچنین به این محصول بسیار غیر معمول علاقه مند هستند و این تابستان هزار و پانصد دلار برای خرج کردن دارید.

البته، ما انتظار نداریم که کوالکام و ایسوس میلیون‌ها و میلیون‌ها دستگاه تولید کنند، زیرا دستگاه «نسخه محدود» راهی فروشگاه‌های الکترونیکی رسمی دومی در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و کره جنوبی می‌شود. ماه آینده قبل از اینکه در نهایت به هند نیز گسترش یابد.

قیمت 1499 دلاری ذکر شده شامل چند ویژگی اضافی می‌شود، از برخی هدفون‌های بی‌سیم بدون شک گران‌قیمت Master & Dynamic با قابلیت حذف نویز فعال تا آجر برقی سریع 65 واتی Qualcomm Quick Charge 5، یک سپر لاستیکی سفارشی با “محافظت لبه‌های تقویت‌شده”. و چند کابل USB Type-C به C و Type-C به A “بهبود” شده است.

به اندازه کافی عجیب، “DragonPhone” (اکنون بیشتر شبیه آن است!) فاقد جک هدفون قدیمی و خوب ROG Phone 5 است و همچنین ظرفیت باتری هیولایی 6000 میلی آمپر ساعتی “عموزاده” خود را به یک باتری معمولی (تا پرچمدار سال 2021) کاهش داده است. استانداردها) 4000 میلی آمپر ساعت.





منبع