کیبورد خرید و قیمت کیبورد کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | asusmag

ویندوز شرکت مایکروسافت و مکینتاش و برخی از نسخه‌های لینوکس شامل صفحه کلیدهای نرم‌افزاری هستند که توسط موشواره کنترل می‌شوند. در صفحه کلیدهای نرم‌افزاری با حرکت دادن موشواره و کلیک کردن بر روی حروف، حرف مورد نظر چاپ می‌شود. البته این روش بر روی دستگاه‌های All in one بسیار کار آمد است. سرعت واکنش و ارسال اطلاعات در حوزه‌هایی مثل گیمینگ یا تایپ سریع بسیار مهم است، به همین دلیل مدل هایی به نام کیبورد گیمینگ در بازار عرضه شد. این محصولات بیشتر از کیبوردهای مکانیکی بسیار مقاومی ساخته شده‌اند که سرعت بسیار بالایی نیز دارند.

  • از مزیت این کیبوردها می توان به فاصله منظم بین کلیدها اشاره کرد.
  • گیمر ها برای آن که بتوانند به سرعت کنترل بازی را برعهده بگیرند و از هیچ مرحله ای عقب نیفتند از بهترین ابزار های مخصوص گیم در بازار تکنولوژی استفاده میکنند.
  • به همین دلیل اگر قصد خرید چنین کیبوردی را دارید، حتما باید به کیفیت نورها و طیف نوری موجود در کیبورد دقت داشته باشید.
  • شما هم اکنون می توانید نرم افزار کیبورد مجازیHot Virtual Keyboard را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
  • بنابراین شما در هر سیستم عاملی زبان نوشتاریتون هر چیزی انتخاب بشه کیبورد هم همون رو تایپ می کنه.
  • یکی از انواع کیبورد که امروزه بسیار رایج شده است و افراد به خرید آن ها روی آورده اند کیبورد بی سیم کامپیوتر است.

برای خرید انواع صفحه کلید می توانید به اینجا مراجعه کنید. تنها معایب کیبوردهای مکانیکی ، قیمت تمام شده آن ها می باشد که از کیبوردهای معمولی گیمینگ بیشتر است. اصولا کلیدهای میانبر استفاده شده در این کیبوردها شامل دکمه مکث کردن ، توقف کردن ، اجرا کردن ، پرش به ترک قبل و بعد و تنظیم صدا می باشد. نوع دیگر از کیبوردهای موجود در بازار کیبورد مالتی مدیا می باشد. در مجموع کیبوردهای استاندارد برای امور روزانه طراحی شده اند و ساده ترین نوع از کیبورد می باشند.

کیبورد گیمینگ HP GK400F RGB

در برخی از مدل‌های کیبورد مخصوص تایپ، جایگاهی در قسمت پایین کیبورد تعبیه شده‌است تا کاربران در هنگام تایپ، دست خود را بر روی آن قرار داده و در دراز مدت خستگی کمتری را دربرداشته باشد. یکی از عوامل تعیین اندازه یک صفحه کلید وجود کلیدهای تکراری، مانند یک صفحه کلید عددی جداگانه، برای راحتی است. علاوه بر این اندازه صفحه کلید که تا چه حد یک سیستم استفاده می‌شود بستگی دارد. مجله خبری محصولات ایسوس در جایی که یک عمل از ترکیب یا دنباله یا فشار کلید به‌طور هم‌زمان (با کلید تغییر دهنده، پایین را ببینید) تولید می‌شود یا جای که یک کلید را چندبار می‌فشارند، متفاوت است. به علت حساسیت ش خیلی اتفاق می افته که کلید اشتباهی رو بزنید. برند ریزر یکی از بهترین برند ها محسوب میشه و محصولاتش معرکه است و حرف نداره و این کیبورد هم در حد خودش مثل همه محصولات این برند عالیه.

کیبورد Detex+ D-510

همچنین ویژگی‌هایی نظیر ذخیره پروفایل‌های مختلف روی کلاود و مقاومت بالا در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات این کیبوردها به یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای گیمینگ تبدیل کرده است. همچنین روی بدنه‌ی این کیبورد پورت USB تعبیه شده که به کاربر این اجازه را می‌دهد که وسایل جانبی‌اش را مستقیماً به آن وصل کند. این کیبوردیک ورودی جک هدفون هم دارد که انجام مدیریت کابل‌ها را بسیار آسان‌تر کرده‌است.

از خرید این مدل خیلی راضیم و برای من که دائم این ور و اون ور میرم خیلی مناسبه. فقط اقلام محافظتی مث کاور ژله روی کیبورد یا کیف برای این مدل نیست که اونم میتونین سفارش بدین بدوزن براتون ارزون تر تموم میشه. و دیگه این که برچسب فارسی تو بازار برای کیبورد هایی با کلید مربعی طراحی شده و باید اون برچسب ها رو خودتون برش بزنین و نصب کنین.

http://738sms.ir