کیبورد چیست انواع کیبورد کامپیوتر keyboard کاربرد کیبورد ویژگی های keyboard | asusmag

این محصولات همه دارای تضمین کیفیت بوده و در کنار آن نیز گارانتی شده‌اند. خرید یک محصول اصل و باکیفیت میتواند علاوه بر کاهش هزینه های قیمتی سبب یک خرید مطمئن نیز شود. با اینکه تقریبا همه‌ی صفحه‌کلیدها دارای دکمه‌های اعداد هستند اما خیلی از کیبوردها، مثل کیبوردهای لپ‌تاپ‌ها، صفحه کلید عددی که معمولا در سمت راست و پایین کیبورد قرار می‌‌گیرد را ندارد.

  • از مزایای این کیبورد گیمینگ ام اس آی می توان به طراحی ارگونومیک با کلیدهای مقعر و قابلیت RGB اشاره کرد.
  • صفحه‌کلیدهای نوع کوئرتی رایج‌ترین کیبوردهای موجود در بازار هستند و چیدمان حروف آن‌ها مطابق با فراوانی استفاده از حروف لاتین است.
  • نورش به نظرم یه مقداری قوی هست و کاش شدتش قابل کنترل بود که خب با این رنج قیمت طبیعیه این آپشن رو نداشته باشه.
  • همانطور که از نامش پیداست اصلی‌ترین ویژگی این کیبوردها ارتباط بدون سیم با کامپیوتر است.
  • سرانجام شرکت‌های تولیدکننده قطعات کامپیوتری پورت USB (نوع A) را به عنوان یک پورت استاندارد برای اتصال محصولات خود استفاده کردند.

کیبودFull-Size تمامی کلیدهای ممکن برای کنترل کامپیوتر را دارا می‌باشند. این مدل کیبوردها در بعضی از انواع خود مثل کیبورد لاجیتکG910 کلیدهای ماکرو دارند. این کلیدها برای بازی‌ها تنظیم می‌شوند تا حرکاتی مثل تعویض صلاح یا پرکردن خشاب سریع‌تر انجام گیرد. تنها نقطه ضعف آن‌ها نیز حجم زیادشان است که فضای بیشتری از سطح میز کامپیوتر را اشغال می‌کند. مورد دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه کنید پشتیبانی نرم‌افزاری است.

کیبورد و ماوس بی سیم وریتی V-KB6114CW

همچنین صفحه‌کلیدهای بی‌سیم نیز دارای یک دانگل هستند که براساس یواس‌بی (نوع A) است. این پورت‌ها علاوه بر رایج بودن و سرعت بیشتر، بسیار از معایب پورت‌های قبلی را نیز مرتفع کرده‌اند. قیمت یک کیبورد بسته به امکانات ، کیفیت و نوع کاربردش مشخص می شود.

کیبورد باسیم گیمینگ Logitech G413

برای ساخت کیبوردگیمینگ از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. این تجهیزات حرفه ای برای تمام گیمر ها جز ملزومات است تا در حین بازی با مشکل مواجه نشود و امتیازی را از دست ندهد. اگر شما هم جز افرادی هستید که بسیار مجله خبری محصولات ایسوس زیاد فیلم و سریال میبینید و یا به گوش دادن موزیک ها معتاد شده اید این کیبورد مخصوص شما ساخته شده است. کار با کلید های ترکیبی را میتوانید در مقاله آتی ما بخوانید و به راحتی بدون داشتن موس کار های خود را انجام دهید.

این نوع کیبوردها فاقد فضای خالی بین دکمه‌ها هستند که در کیبوردهای معمولی مشاهده می‌شود. در واقع، دکمه‌ها روی یک صفحه‌ی مسطح حساس به فشار قرار دارند. قمیت کیبورد غشایی چندان بالا نیست و نسبت به صفحه‌کلیدهای معمولی، ساکت‌تر هستند. خرید کیبورد غشایی را به کسانی توصیه می‌کنیم که با صدای تایپ کردن با کیبوردهای معمولی مشکل دارند. برای مثال، اگر نیاز به تایپ کردن در محیطی مثل منزل یا سالن مطالعه دارید، این کیبوردها می توانند برای شما مفید باشند. فورتک یک شرکت سخت‌افزاری و الکترونیکی رایانه‌ای است که دفتر مرکزی آن درتایوان قرار دارد.

http://738sms.ir