کیبورد کامپیوتر بایگانی فورتیم: تولید و ضمانت محصولات کامپیوتری برند هترون لوازم جانبی کامپیوتر، مینی کامپیوتر، اسپیکر | asusmag

ما به کارآموزان دوره اکسل و حسابداری آریا تهران پیشنهاد میکنیم حتما از این کیبورد ها برای کار های حرفه ای خود استفاده کنند. این کیبورد ها برای محاسبات و انجام عملیات ریاضی به کمک حسابداران میاید. این کیبورد به تنهایی در کامپیوتر استفاده نمیشود بلکه یک کیبورد کمکی است و در کنار کیبورد اصلی قرار میگیرد.

  • من خودم برنامه نویس هستم و این کیبورد رو بخاطر سوییچ های romer-g لاجیتک گرفتم ، اگه تا حالا کیبورد مکانیکال نداشتین این یک گزینه مناسبی هست.
  • اگر میخواهید به موبایل و گوشی هوشمند خود کیبورد وصل کنید میتوانید از طریق USB و یا از طریق لینک Wireless این ارتباط را برقرار کنید.
  • کلیدهای کنترل دقیقا بالای Arrow keys هستند که شما می توانید از آنها در زمینه های مختلف استفاده کنید.
  • در کل محصول مناسب و کار راه اندازی هستش و برای کاربری عادی کاملا مناسب .
  • به دلیل تشابه بسیار زیاد به کیبورد لپ تاپ ، به این محصول کیبورد لپ تاپی می گویند.
  • این کیبورد شامل کلید های میانبری می باشد که کاربران در هنگام پخش مالتی مدیا می توانند از آن استفاده کنند.

برای این منظور بهتر است کیبوردهایی با شیب و ارتفاع قابل تنظیم را انتخاب کنید. همچنین کیبوردهایی که لبه‌هایی برای قرار دادن مچ دست دارند، گزینه‌های مناسب‌تری هستند. البته این گزینه هم وجود دارد که سطح شیبدار را به طور جداگانه تهیه نمایید.

کیبورد Royal R-K269

به منظور تغییر طراحی و مدرن کردن این نوع صفحه کلیدها، در بیشتر آنها از نورهای RGB نیز استفاده شده است. کیبورد مکانیکال با دکمه های g-romer (شبیه cherry brown) که ساخته خود لاجیتک هست ،دکمه های این کیبورد مدل تکتیکل هست که برعکس مدل های کلیکی صدای کمتری ایجاد میکنه، البته صداش اونقدر هم کم نیست. این کیبورد با 12 تا دکمه جداگونه با شکل متفاوت نسبت به دکمه های اصلی میاد که برای گیمرا خیلی مناسب هستش میتونن جایگزین دکمه های WASD کنن و طرح و حس متفاوتی مجله خبری محصولات ایسوس نسبت به دکمه های دیگه داشته باشن. من خودم برنامه نویس هستم و این کیبورد رو بخاطر سوییچ های romer-g لاجیتک گرفتم ، اگه تا حالا کیبورد مکانیکال نداشتین این یک گزینه مناسبی هست. کیبورد حروف فارسی نداره که واسه من این یک گزینه مثبت به حساب میاد ، چون خیلی دکمه ها تمیز تر و خلوت تر هستن نسبت به کیبورد هایی که حروف فارسی دارن. اگه فکر میکنین بدون حروف فارسی نمیتونین تایپ کنین در اشتباهین ، اولش شاید یکم سخت باشه ولی بعد یک هفته همه حروف رو حفظ میشید.

کیبورد تسکو TK8019

بیشتر صفحه کلیدهای نوری به دو پرتو نور (پرتو افقی و عمودی) برای شناسایی کلیدهای حقیقی نیاز دارند. برخی از صفحه کلیدهای نوری از ساختار کلید ویژه‌ای برای سد کردن نور در یک الگوی معین و اجازه عبور به تنها یک پرتو نور در هر ردیف از کلیدها (بیشتر پرتو عمودی) استفاده می‌کند. کیبورد شستی (Thumb-sized keyboard) درتلفن همراه‌های ساده وجود دارد. این نوع صفحه کلید تنها دارای تعداد کمی کلیدهای اصلی است و فضای استفاده کمی دارد اما با این وجود امروزه کاربردهای فراوانی را داراست.

باخیالی آسوده هر یک از کالاهای موجود در فروشگاه را با گارانتی معتبر خریداری نموده و درسریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. از این که فروشگاه اینترنتی ندیمیکو را انتخاب نموده اید سپاسگزاریم. تیم ما، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد سهولت در خرید محصولات اصلی با پک اوریجینال وگارانتی اصلی و معتبر طبق قوانین سایت برای مشتریان خواهد کرد. من اینو ماهها پیش خریدم و در کل ازش راضیم کیفیت خوبی داره به پیشنهاد میکنم بخرید . من برای برنامه نویسی تهیش کردم تا اینجای کار ک خوب بوده مخصوصا بک لایتش ک نور ملایمی داره و اینکه تا حدودی کم صداست. بدیش اینه ک ارتفاع کلید ها زیاده و بک لایتش موقع خاموشی سیستم همچنان روشن میمونه ک مشخص نیست این کار باعث بشه چقد چراغ هاش عمر کنه.

http://738sms.ir