کیبورد کامپیوتر قیمت وخرید صفحه کلید بی سیم ، ارزان و گیمینگ | asusmag

یک کیبورد گیمینگ مناسب، بر عملکرد شما در بازی، سرعت واکنش شما به اتفاقات و فضای ظاهری بازی، تأثیر بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید برای سیستم خانگی خود یک صفحه کلید بخرید و هر جای منزل که می‌خواهید با آن کار کنید، به یک کیبورد وایرلسی نیاز دارید. دقت داشته باشید که حتما برای گیمینگ از کیبورد گیمینگ استفاده کنید زیرا کیبوردهای معمولی، دوام لازم برای بازی کردن را ندارند. این برند انواع مختلفی از گیمینگ کیبورد msi را تولید می‌کند. از برندهای داخلی تولید کننده‌ی کیبورد گیمینگ می‌تواند به کیبورد تسکو اشاره کرد. کیبورد تسکو از مشابه‌های خارجی ارزان‌تر است ولی کیفیت بالایی دارد.

  • کلیدهای میانبر موجود در این کیبوردها ، تلفیقی از پر مصرف ترین کلیدهای میان بر در کیبوردهای خاص می باشد.
  • البته اینم اضافه کنم که بعد بیش از یک سال تایپ صداش کمی بهتر شده و نرم تر شده کلیداش.
  • کیبوردهای مکانیکی دارای طول عمر بسیار بالا و دقت و حساسیت فوق العاده ای هستند.
  • از مزایای این کیبورد گیمینگ می توان به دارا بودن کلیدهای مکانیکی و قابلیت RGB اشاره کرد.
  • این به معنی توانایی پشتیبانی کیبورد گیمینگ از نرم‌افزار اختصاصی است که بر تجربه استفاده از آن و خرید کیبورد مناسب بسیار تأثیرگذار است.

کیبورد گیمینگ ام اس آی مدل VIGOR GK20 RGB کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ، از محصولات شرکت ام اس آی می باشد. از مزایای این کیبورد گیمینگ ام اس آی می توان به طراحی ارگونومیک با کلیدهای مقعر و قابلیت RGB اشاره کرد. کیبورد A4tech Bloody Q100 A4tech به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری در جهان شناخته شده است. این شرکت محصولات گیمینگ خود را با نام تجاری Bloody وارد بازار کرده است. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا وبهترین متریال استفاده شده است.

میان‌بر صفحه‌کلید[ویرایش]

به همین دلیل هنگام بازی با کیبوردهای مکانیکی، نسبت به کیبوردهای ممبران، کاربر بازخورد بیشتری را از هر دکمه دریافت می‌کند و می‌تواند واکنش سریع‌تری به اتفاقات درون بازی داشته‌باشد. کیبورد به عنوان یکی از قطعات کامپیوتر و جانبی می باشد که برای وارد کردن متن، مجله خبری محصولات ایسوس کاراکتر و دستورات دیگر به کامپیوتر استفاده می‌شود. البته در دستگاه‌هایی مانند Tablet PC ها کیبورد به صورت مجازی در درون تبلت قرار می‌گیرد. ولی ما در این مقاله در مورد یک سخت‌افزار جانبی به نام کیبورد صحبت می‌کنیم که در خارج از فضای کامپیوتر قرار گرفته‌است.

کیبورد Detex+ D-510

صفحه کلید فوق با انواع مختلف سیستم عامل ها سازگاری کامل داشته و در این زمینه محدودیتی برای کاربر بوجود نخواهد آورد. واقعا از هر نظر کالای دارای ارزش خرید بالایی هست با این رنج قیمت. یکی از انواع کیبورد که امروزه بسیار رایج شده است و افراد به خرید آن ها روی آورده اند کیبورد بی سیم کامپیوتر است.

مهمترین مزیتی که کیبورد لپ تاپی نسبت به کیبورد استاندارد کامپیوتر دارد این است که سرعت دکمه های آن بالا تر است و تایپ کردن با آن لذت بخش تر است. یکی از رایج ترین انواع کیبورد ، صفحه کلید لپ تاپ است که تایپ با آن راحت بوده و به صورت دیفالت روی لپ تاپ ها نصب است. یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید صفحه کلید باید به آن دقت داشته باشید، طراحی مناسب و ارگونومیک آن است. کیبورد یکی از لوازمی است که کاربر مدت زمان زیادی را با آن سر و کار دارد، به همین دلیل، باید به گونه‌ای تولید شده باشد که مج دست و انگشت‌ها به راحتی بر روی آن قرار بگیرند و فشار مضاعفی بر روی آن‌ها وارد نشود.

http://738sms.ir