گوشی هیولایی ایسوس ROG 5 با 5G با قیمتی نه چندان گزاف در ایالات متحده موجود است.


آخرین مدعی کسب عنوان بهترین گوشی هوشمندی که با پول شما می توانید در سال 2021 بخرید اینجاست… فقط دو ماه و نیم پس از اعلام رسمی آن این در واقع برای شرکتی که گوشی گیمینگ قبلی خود را در ژوئیه 2020 رونمایی کرد و در نهایت در ماه نوامبر محموله های ایالات متحده را آغاز کرد، چندان بد نیست.

با این حال، Asus ROG Phone 5 در مقایسه با موج اول قدرت‌های اسنپدراگون 888 از شرکت‌هایی مانند سامسونگ و وان‌پلاس، کمی دیر به جشن عرضه در ایالت‌ها رسیده است. همچنین، به نظر می‌رسد که دستگاه ۶.۷۸ اینچی تا حدودی حجیم و کاملاً منحصربه‌فرد فعلاً مستقیماً از فروشگاه الکترونیکی منطقه‌ای سازنده‌اش قابل خرید است، و هنوز هیچ حرفی در مورد گسترش قریب‌الوقوع آن به آمازون یا B&H Photo Video وجود ندارد.

ارزان تر، نرم تر و وحشی تر از برخی از رقبای اصلی خود

از طرف دیگر، قیمت اولیه 999.99 دلار… آنقدرها هم بد نیست، همه چیز را در نظر بگیرید. این یک جانور مطلق است، توجه داشته باشید که دارای 16 گیگ حافظه و فضای ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی علاوه بر پیشرفته ترین SoC فوق الذکر کوالکام است.

در مقابل، سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G، که دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی قابل مقایسه است، معمولاً کمتر از 1200 دلار قیمت دارد … با 128 گیگ اتاق ذخیره دیجیتال محلی و تعداد رم 12 گیگابایتی نه چندان چشمگیر.

مسلماً، ROG Phone 5 در حال حاضر از نظر رزولوشن صفحه نمایش از بهترین صنعت موبایل فاصله دارد، بیش از جبران این “نقص” با پشتیبانی از نرخ تازه سازی تقریباً بی نظیر 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه.

این پنل کاملاً زیبا یکی از مواردی است که این پسر بد را برای بازی های سخت ایده آل می کند، اما با وجود قدرت فوق العاده آن و تمام آن فناوری های نمایشگر کم مصرف، لازم نیست نگران باشید. عمر باتری ROG Phone 5.
این به این دلیل است که شما با هزار دلار خود مقدار زیادی آب می‌گیرید و جای تعجب نیست که سلول 6000 میلی‌آمپر ساعتی به قابلیت‌های شارژ سریع 65 واتی نیز مجهز شده است.

خیلی بیشتر از یک دستگاه بازی عالی

برگه مشخصات برجسته (حتی با استانداردهای فوق‌العاده 2021) با یک سیستم دوربین سه‌گانه قابل احترام در پشت متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه دید فوق‌العاده 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی کامل می‌شود. و همچنین جک هدفون، مجموعه ای استثنایی از بلندگوهای استریو در جلو و نرم افزار اندروید 11 از پیش بارگذاری شده.

قبل از اینکه مجموعه کاملی از ویژگی‌ها، زنگ‌ها و سوت‌های واقعاً منحصربه‌فرد را در نظر بگیرید، از جمله همه چیز، از «AirTriggers» اولتراسونیک مناسب برای بازی گرفته تا … شارژ مناسب بازی که می‌تواند از یک طرف تلفن انجام شود تا این کار انجام نشود. تا بیش از حد شما را ناراحت کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، شایان ذکر است که دستگاه داغ جدید مبتنی بر بازی به عنوان مجهز به 5G در ایالات متحده تبلیغ می‌شود، اگرچه کاملاً مشخص نیست که آیا واقعاً می‌توانید از آخرین فناوری‌های سلولی در هر اپراتور بزرگ استفاده کنید یا خیر. ایالتی

در حالی که سازگاری مبتنی بر mmWave با Verizon بسیار سریع (اما به طرز وحشتناکی لکه دار) شبکه Ultra Wideband تقریباً قابل بحث نیست، صفحه وب رسمی محصول این گوشی ما را امیدوار می کند که Asus ROG Phone 5 بدون قفل GSM حداقل از سرعت پایین و باند متوسط ​​5G برای مشتریان T-Mobile و AT&T پشتیبانی کند.





منبع: https://www.phonearena.com/news/The-beastly-Asus-ROG-Phone-5-with-5G-is-available-in-the-US-at-a-not-so-excessive-price_id132344