گوشی گیمینگ ایسوس ROG 5S بالاخره در ایالات متحده عرضه شد – و 200 دلار تخفیف در آمازون!


یکی از بدترین گوشی های هوشمند موجود در بازار، و مسلماً بهترین گوشی بازی «جریان اصلی»، سرانجام این هفته وارد بازار ایالات متحده شد. خط تلفن بازی ROG (جمهوری گیمرها) ایسوس در بازار تلفن همراه به خوبی شناخته شده است، و این یک گسترش سهم گسترده آن در صنعت بازی های رایانه شخصی است. و آخرین افزوده شده آن به این سری، ASUS ROG 5s، جانشین ASUS ROG 5 است.

این هیولای مطلق یک گوشی در ماه آگوست به بازارهای بین المللی عرضه شد، اما طرفداران ایالات متحده باید قبل از اینکه بتوانند یکی از این گوشی ها را در زمین چمن خانگی به دست بیاورند، وقت بگذارند. اما نه بیشتر، زیرا این سریال اکنون به طور رسمی در ایالات متحده به فروش می رسد.

به غیر از مدل استاندارد ایسوس ROG 5s، یک ASUS ROG 5s Pro نیز وجود دارد – که کمی بیشتر از مدل استاندارد به فروش می رسد. Pro دارای 18 گیگابایت حافظه رم است و فقط در رنگ مشکی عرضه می شود، در حالی که 5s دارای 16 گیگابایت است و در رنگ های مشکی یا سفید عرضه می شود. ROG 5s همچنین دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ با وضوح 2448 x 1080 HDR و نرخ تجدید متغیر 144 هرتز است. نرخ نمونه برداری لمسی به 360 هرتز افزایش یافته است.

تنظیمات دوربین نیز از بین نرفته است و دارای تنظیمات سه گانه 64 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در پشت، با یک دوربین 24 مگاپیکسلی در جلو است. نیروگاه پشت همه اینها، Qualcomm Snapdragon 888+ است که البته با اتصال 5G کامل شده است.

باتری ROG 5s با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت یکی از بالاترین ظرفیت ها را در گوشی های هوشمند دارد. البته، اگر قرار است از آن برای اجرای بازی‌های سخت‌گیرانه استفاده شود که گوشی را برای ساعت‌ها خوب و سالم نگه می‌دارد، ضروری است.

این قطعاً یکی از جدیدترین تلفن‌های موجود در بازار است که به طور کامل برای بهترین عملکرد ممکن در بازی برای گیمرهای هاردکور موبایل بهینه شده است. زیبایی شناسی از تم سنتی ASUS ROG پیروی می کند: بزرگ، مشکی، ناهموار، با لوگوی ROG چاپ شده با لیزر که با افتخار در پشت قابل مشاهده است.

بدون هیچ مقدمه ای، اولین نفری باشید که گوشی جدید را در آمازون در زیر بررسی می کنید – که تنها مکانی است که در حال حاضر به غیر از سایت Mobile Advance در دسترس است:





منبع: https://www.phonearena.com/news/The-Asus-ROG-5S-gaming-phone-is-finally-in-the-US—and-200-off-on-Amazon_id136635