۱۰ بسته بندی خلاقانه

چقدر زمان میبرد که این بسته بندی تا قبل از آنکه مصرف کننده از آن استفاده کند، از بین برود؟ استفاده از رنگ هایی اشتها آور در کنار طیف محدود رنگ می توانید این نوع از بسته بندی ها را جذابتر هم بکند. در اینجا گرافیک بسته بندی بیش از هر قسمت دیگر اهمیت می یابد. در مجموع طراحی بسته بندی مواد غذایی با محدودیت های بهداشتی همراه است که یک طراح را ملزم میکند علاوه بر تخصص طراحی اطلاعاتی در زمینه حفظ و نگه داری محصولات نیز بدست آورد. همچنین شفافیت و ظرافت این ماده باعث سهولت دسترسی مشتریان به محصولات داخل بستهبندی شدهاست. سالمترین بستهبندی برای مواد غذایی: مشما بسته بندی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است از این رو به راحتی میتواند برای بستهبندی اقلام خوراکی به کار رود.

نرخ بازدهی داخلی سرمایهگذاری بیشتر از 25درصد بوده و ظرف سه سال و نیم بعد از به تولید رسیدن برگشت سرمایه خواهید داشت. اگر به دنبال سالم نگهداشتن مواد غذایی و حفظ کیفیت آنها به مدت طولانی هستید سلفون بهترین انتخاب است. تفاوتی نمیکند که شما فروشنده لباس چه گروه سنی و چه اشخاصی هستید؟ طراحی لیبل بسته بندی حرفه ای و گرافیک بسته، لباس یک کالاست. بسته بندی مانند لباس یک کالا به شمار می رود که در بسیاری از مواقع ارزش طراحی و گرافیک بسته بندی بیش از کالای درون آن است. اگر محصول شما چیزی است که به اعتقاد شما ارزش هدیه دادن را دارد، آن را به این شکل نمایش دهید. به همین دلیل است که در بسیاری از مواقع ارزش طراحی و گرافیک بسته بندی و هولوگرام بیش از کالای درون آن است و شرکت های تولید محصول نهائی نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که امکان عرضه یک کالای بسیار خوب و با کیفیت اما بدون طراحی و گرافیک و لیبل بسته بندی زیبا و مناسب در بازارهای جهانی ضعیف و حتی غیرممکن است. طراحی بسته بندی مواد غذایی، از جمله طراحی هایی محصوب میشود که امکان ندارد درطول روز با آن روبرو نشویم، از خوردن یک آدامس و یا یک بیسکوییت و یا یک آب معدنی در تابستان گرم ، تا چای و قهوه داغ در روزهای سرد زمستان و صدها محصول غذایی دیگر ، هر روز طرح های مختلفی را می بینیم .

همانطور که می دانید بعضی از محصولات برای ارائه باید در بسته بندی قرار گیرند تا از زمان بسته بندی کالا، برای نگهداری، حمل و نقل محافظت در مقابل جابجایی یا در زمان تحویل کالا ، آنرا تحت پوشش همه جانبه قرار دهد. شما میتوانید متناسب با کالا و نیازتان نوع مناسب مشما بسته بندی را انتخاب کرده و زیبایی و ایمنی را برای محصولات خود به ارمغان بیاورید. بسته بندی اطلاعات لازم و نحوه استفاده از آن محصول را به خریداران ارائه می کند و می تواند یک تصویر ذهنی مثبت یا منفی از برند شما در ذهن مخاطب ثبت کند. بستههای شلوغ ذهن مشتریان را مشوش و آنها را در تصمیم گیری متزلزل می کند و گاهی امکان منصرف شدن از خرید پیش می اید. صادرات کالاها بیش از آن که به کیفیت محصول وابسته باشد به طراحی خوب بسته بندی و مورد پسند مشتریان بستگی دارد.

مشاورین ما از ابتدا تا انتهای کار شما را راهنمایی نموده و اطلاعات کافی در اختیارتان قرار خواهند داد تا بتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب را متناسب با سطح تولید خود داشته باشید. اطلاعات لازم و دستورالعمل طریقه مصرف محصول (در صورتی که آگاهی از دستورات لازم باشد) باید روی بسته درج شود. برقراری ارتباط جذابیت اشتها (در بسته بندی مواد غذایی)، مفهوم سبک زندگی، پیشنهاد خلق و خو و دستورالعمل های مربوط به استفاده از محصول، همه اینها روش هایی است که تصاویر به شخصیت طراحی بسته بندی شکل می دهند. در صورتی که جنس جدید باشد و شرایط بهکارگیری و یا نحوه کارکرد و استفاده از آن با اجناس مشابه متفاوت باشد، لیبل بسته بندی باید مصرفکننده را با این امور آشنا کند. هر چه رنگی که در کنار رنگ مشکی استفاده میشود روشن تر باشد، حسی که منتقل میکند ظریف تر است. در این زمینه، هر چه انتخاب رنگ مناسبتر، فرم بسته عقلانیتر، آرم قابل دیدتر و نام زیباتر و خواناتر باشد، جذابیت بیشتری برای مصرف کننده ایجاد میشود.

برای آشنایی و درک بهتر از مطالب ذکر شده به نمونه های خلاقانه زیر توجه فرمائید. اگرچه که اولين و مهمترين کاربرد بسته بندي حفظ و نگهداري محصولات و کالاهاي توليد شده در بهترين شرايط ممکن است اما امروزه بسته بندي تنها به منظور حفاظت کالا و محصول به کار نمي رود بلکه معرفي محصول مورد نظرو جلب توجه مشتريان نيز يکي از ديگر کاربردهاي مهم بسته بندي هاي صنعتي و تجاري است . این محصولات در 4 نوع تخمه آفتابگردان لیمویی، تخمه آفتابگردان ساده، تخمه جابنی و تخمه هندوانه به بازار عرضه شد. شما میتوانید بستههای کوچکی را متناسب با اندازه ابزار بسازید و در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این مورد شاید مهمترین چیزی است که شما باید برای در نظر گرفتن یک بستهبندی تأثیرگذار روی آن مانور بدهید.

ساختار مشما بسته بندی مانع از نفوذ آب، گرد و غبار و انواع آلودگیها شده و میزان ماندگاری محصول را افزایش میدهد. اما افزایش تولیدکنندگان مواد غذایی، سمت و سوی بازار فروش را تغییر داد و رقابت شدت گرفت. بهترین مکان برای قرار دادن لوگو در سمت چپ میدان دید است زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند. کارتن چهار درب همانطور که از نامش نیز مشخص است از سمت بالا دارای چهار درب میباشد و در بسیاری از صنایع قابلیت استفاده را دارد. تمایز میان بسته بندیها از انواع مشابه خود، و وجود طرحهای گرافیکی جذاب و بکر میتواند موجب بالا رفتن رتبه بسته بندی گردد. فرم مینیمال این شمع و طراحی جذاب بست بندی زیباست. هم چنین، از نظر علم بازاریابی می توان از بسته بندی برای جذاب کردن کالا به منظور جلب توجه خریدار نیز استفاده کرد. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم مشما بسته بندی در انواع، ابعاد و ضخامتهای مختلف در بازار موجود است.

جملات تأثیرگذار با فونت های زیبا در سایز بزرگ موجب جلب نظر مصرف کنندگان میشود. 4- درست برعکس طراحی کاتالوگ یا پوستر ، طراحی خلوت جذابیت چندانی ندارد چون در این نوع طراحی حرف اول را رنگ ، نور ، عکس ، کلمات با فونت زیبا و خاص و افکتهای مختلف میزند. بعد از آنکه محصول تولید شد، حتی اگر آن محصول عالی باشد، بدون بسته بندی مناسب تقریبا خریدار چندانی ندارد. از مهم ترین هدف های بسته بندی، افزایش زمان نگهداری و جلوگیری از فساد درونی، بیرونی و اکسایش مواد غذایی می باشد، همچنین آسان تر شدن حمل و نقل مواد غذایی است.

این جنس زنگ نمی زند و برای کسانی که برای بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و غیره استفاده می کنند، که با سازمان های بهداشتی و غذا و دارو سر و کار دارند بسیار مناسب است. جنس بدنه دستگاه بسته بندی از استیل استنلس نگیر مرغوب یا فولاد ضد زنگ می باشد. بسته بندی و لیبل بسته بندی عملکرد مناسبی برای واسطه ها، توزیع کنندگان و مشتریان جهت آسایش ارائه میکند. همچنین مشتریان میتوانند جواهرات داخل بستهبندی را به راحتی ببیند و نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنند. مقرون به صرفهبودن، شفافیت، استحکام، قابلیت چاپ و دوخت این محصول را به نخستین انتخاب صنایع مختلف تبدیل کردهاست. هنگامی که طرحی را انتخاب کردید که در نهایی کردن آن احساس راحتی می کنید، مطمئن شوید که چاپگری دارید که تجربه چاپ بستهبندی را دارد. بعد از آن که ظرف و بسته بندی غذا را انتخاب کردید باید هدف از بسته بندی غذا را مشخص نمایید که آیا قصد دارید یک بسته بندی ساده داشته باشید و یا قرار است یک بسته بندی شیک و مدرن را برای رونق کسب وکارتان سفارش دهید اگر هدف تان همین است پس باید بگوییم نهایت توجه را به خرج دهید تا موفق شوید یک بسته بندی غذای با کیفیت و چاپ فوق العاده زیبا را انتخاب کنید که علاوه بر حس خوب غذای لذیذ خوردن ،بتوانید حس وحالی رویایی و بی نظیر را برای فرد به ارمغان بیاورید.

در واقع طراحان و گرافیست های حرفه ای برای هر موضوعی رنگ خاصی را در نظر گرفته اند. در واقع بسته بندی ساده و شیک، توجه مشتری را بیشتر به خود جلب میکند. تا بین تمام محصولات شرکت های رقیب متمایز و به راحتی برای مشتری قابل تشخصی باشد. این امر بسیار ضروری برای بسته بندی محصولات در صنعت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی بوده و کاملا مطابق با قوانین سازمان غذا و دارو می باشد. هایپر صنعت فامکو عرضه کننده انواع ماشین آلات بسته بندی در نمونه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی می باشد که مشاورین ما متناسب با سطح تولید، نیاز و بودجه خرید شما بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد.

تنوع در ضخامت سلفون نایلونی یا محافظ باعث کاربرد گسترده آن در بستهبندی مواد غذایی، لباس، مبلمان و… در چاپ سلفون به دلیل استفاده از جوهر بدون حلال و انرژی کمتر در چاپ و بسته بندی، رعایت مسئل محیط زیستی تا درصد زیادی تحقق پیدا کرده است. در ایران به دلیل کیفیت پایین بسته بندی و طراحی نامناسب، بازار برخی کالاهای صادراتی مناسب نیست. صنعت بسته بندی صنعت رو به پیشرفتی است و به مرور با گسترش فرهنگ زندگی شهری و تمایل بیشتر مردم به مصرف کالاهای کارخانه ای (چه محصولات غذایی و چه محصولات مصرفی خانگی دیگر) صنعت بسته بندی هم سهم بیشتری در سبد هزینه های خانوار خواهد داشت. بستهبندی محصولات کاغذی: یکی از ویژگیهای نایلون بسته بندی مقاومت بالای آن در برابر نفوذ سفارش تصویر سازی آب است. همچنین تصاویر و نوشته ها باید طوری با هم مرتبط باشند که مشتری با دیدن آن ها به سرعت متوجه شود داخل این بسته بندی چه محصولی قرار گرفته است. اگر طرح روی بسته بندی پر از پیچیدگی و اطلاعات اضافه باشد قطعا موجب سردرگمی مشتری خواهد شد که قید خرید از برند شما را خواهند زد.