هدف ایسوس VivoPC و VivoMouse بازار سرگرمی سینمای خانگی است

پشت شامل یک جفت پورت USB 3.0، چهار پورت USB 2.0، یک اسلات کارت SD، 2 جک صدا و هر دو یک جفت خروجی HDMI و 1 کانکتور VGA است. این بدان معناست که اتصالات زیادی برای اتصال VivoPC به اتاق نشیمن شما وجود دارد.

کوچکتر از یک ورق کاغذ A4، VivoPC دارای یک صفحه کشویی است که برای قرار دادن یا برداشتن آسان هر دو هارد دیسک 3.5 و 2.5 اینچی SATA طراحی شده است. ایسوس هنوز جزئیاتی در مورد پردازنده VivoPC ارائه نکرده است و آن را به عنوان پردازنده اینتل با گرافیک Intel HD معرفی کرده است. همه اینها در یک بسته بندی شده است شاسی 190 × 190 × 36.2 میلی متر، که نباید فضای زیادی را در اتاق نشیمن شما اشغال کند.

این دستگاه که در آلومینیوم معمولی ایسوس ساخته شده است، دقیقاً در همان بالا با بهترین موش های موجود امروزی قرار می گیرد. بالای ماوس دارای یک پد لمسی دایره ای بزرگ است که برای تعامل ویندوز 8 و حرکات چند لمسی طراحی شده است. علاوه بر این، می‌توانید به طور معمول از ماوس برای کنترل نشانگر ویندوز استفاده کنید.

ویدیوی روز جیبی

در کنار ماوس، VivoPC جدید قرار دارد که تقریباً یک مک مینی مبتنی بر ویندوز 8 است. جعبه آلومینیومی کوچک به عنوان یک رایانه شخصی برای پخش ویدیو طراحی شده است و دارای بلندگوهای SonicMaster برای صدای با کیفیت بالا است. با این حال، اکثر آنها احتمالاً از این به عنوان یک پخش کننده ویدیو و صدا استفاده می کنند و آن را از طریق Wi-Fi داخلی 802.11ac به سیستم های سینمای خانگی خود متصل می کنند.

قیمت همچنان TBC است، اما ایسوس قصد دارد این دستگاه را در Q3 عرضه کند، بنابراین زمان زیادی برای انتظار نیست.



منبع: https://www.pocket-lint.com/laptops/news/asus/121434-asus-vivopc-and-vivomouse-aim-at-the-home-cinema-entertainment-market/ایسوس با VivoPC و VivoMouse که به تازگی معرفی شده، برنامه هایی برای بازار سینمای خانگی دارد. VivoMouse جدید بی شباهت به ماوس جادویی خود اپل نیست زیرا یک صفحه لمسی کامل را با یک ماوس و یک کنترل از راه دور بی سیم ترکیب می کند.