بیشتر حق رای دادن های نینتندو با دقت بسیار دقیق هستند و به آرامی شخصیت ها و عناصر جدید را معرفی می کنند ، ضمن اینکه روابط دلتنگی را با گذشته حفظ می کنند. عجیب و غریب ، استثناء این قانون اولین حق رای دادن بزرگ نینتندو ، Donkey Kong است که به نظر می رسد این شرکت خوشحال است که هر زمان که مناسب فانتزی آنها باشد ، راه اندازی مجدد می کند. بازی های اصلی Donkey Kong در دهه 90 جای خود را به Donkey Konge Country Darkey Kong تبدیل کرد ، وقتی استودیوهای یکپارچهسازی با سیستمعامل این سریال را به دست گرفتیم و Kremlings را با ماسک های Tiki جایگزین کردیم ، و اکنون ، نینتندو دوباره کل Shebang را دوباره جایگزین کرد. Donkey Kong Bananza به میمون بزرگ نینتندو می دهد.
Donkey Kong Bananza یک مورد جدید و جسورانه است ، اما این یکی از نینتندو به وضوح اعتماد به نفس کمی دارد ، با توجه به اینکه این بازی اساساً در پنجره راه اندازی Nintendo Switch 2 برای یک پلتفرم جدید ماریو ایستاده است. آیا آخرین بازآفرینی DK موفقیت آمیز خواهد بود یا هواداران را ناامید می کنند؟ من به تازگی این فرصت را داشتم که با Donkey Kong Bananza در یک رویداد پیش نمایش سوئیچ 2 به Paws بروم (در اینجا افکار کلی من در مورد سخت افزار جدید) و شما می توانید برای برداشت های اولیه من به پایین بروید …

پس از سالها سرمازدگی در خانه درختی خود ، به ظاهر Donkey Kong تصمیم گرفته است چیزی از خودش بسازد و تبدیل به یک معدنچی شود که از مشت های خود برای حفر موزهای طلایی و سنگ معدن درخشان به نام “Banandium” استفاده می کند (طبیعتاً). متأسفانه ، یک خدمه شرور از میمون ها ، معروف به Voidco ، یک شهاب سنگ را به معدن DK در جزیره Ingot سقوط می کند و تمام گنج های گرانبهای خود را در زیر زمین فرو می برد. این امر DK را از طریق چندین سطح نزولی در تلاش می کند تا برخی از سرها را ترک کند و به همان اندازه که می تواند بسیاری از موزهای طلایی را بازیابی کند.

اولین چیزی که احتمالاً هنگام پرش به Donkey Kong Bananza ، تغییرات در خود DK است ، که دوباره طراحی شده است تا به نظر می رسد مانند او در فیلم Super Mario Bros. (منهای صدای ست روژن ، خوشبختانه). در حالی که برخی از واکنش های منفی زانو به ظاهر جدید وجود داشته است ، تنها چند دقیقه با بازی احتمالاً هرگونه گمراهی را که ممکن است داشته باشید ، برطرف می کند. صادقانه بگویم ، طراحی قدیمی DK نادر سن خود را نشان می دهد و این نگاه جدید باعث می شود تا طیف گسترده تری از عبارات ، که توسعه دهندگان DK Bananza (احتمالاً تیم EPD توکیو در پشت سوپر ماریو ادیسه) از آن استفاده می کنند. این الاغ کنگ احساس می کند یک شخصیت پر رنگ تر با طیف گسترده ای از احساسات است نه فقط یک حیوان گنگ. شما حتی می توانید لباس پوشیدن را بازی کنید ، زیرا فسیل هایی که جمع می کنید می توانید برای نگاه جدید به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در عین حال درخشش معامله کنید.
برخی از تغییرات در دنیای Donkey Kong در ابتدا کمی عجیب است ، مانند همه میمون ها که مانند Diddy Kong (اما Diddy Kong نیستند) در حال اجرا هستند و مجموعه عجیب دشمنان. اما عجیب و غریب لزوماً بد نیست ، و بسیار شبیه به DK’s Makeover ، این احساس “این عجیب است” به سرعت از بین می رود. همچنین ، در طی دومین بازی از نسخه ی نمایشی Donkey Kong Bananza ، که در آن من به پیدا کردن هرچه بیشتر رازها متمرکز شدم ، موفق شدم که کنگای قدیمی قدیمی را پیدا کنم. این ، همراه با نشت تصادفی از خود نینتندو ، اشاره می کند DK Bananza ممکن است به همان اندازه که در ابتدا به نظر می رسد ، راه اندازی مجدد باشد.

از نظر تصاویر ، Donkey Kong Bananza به دنبال ظاهری منحصر به فرد و سبک است. به عنوان مثال ، سایه خز فازی که سالها آراسته شده است ، با لایه های تقریباً مانند خز جایگزین شده است. به همین ترتیب ، دنیای DK Bananza دارای بسیاری از موارد عمداً خارج از کیلومتر ، زاویه های تیز و رنگهای بی پروا است. این منسجم ترین سبک بصری نینتندو تا به حال به وجود آمده است ، اما همه چیز ظاهری زیبا ، تیز و جسورانه دارد که باعث می شود این جهان روی سخت افزار جدید سوئیچ 2 متمایز شود. در همین حال ، این بازی با یک 60 فریم در ثانیه خوب و صاف انجام می شود و تنها چند سکسکه کوتاه تشخیص داده می شود.
در مورد نحوه بازی Donkey Kong Bananza ، حیله مرکزی بازی خیلی سریع آشکار می شود – این بار در اطراف ، DK فقط با مشت های خود بدی ها را خرد نمی کند ، او اکنون می تواند از آنها برای شخم زدن در زمین استفاده کند ، با این که مقدار غافلگیرکننده ای از محیط زیست ویران می شود. DK می تواند به جلو ، به سمت پایین و بالا ، و همچنین از بالا بعد از پرش به پایین بکشید. علاوه بر این ، او می تواند تکه هایی از سنگ و خاک را برای پرتاب و بالا بردن تقریباً هر سطح عمودی به دست آورد.

این مجموعه ای از ابزارهای ساده و در عین حال همه کاره برای گذر و شکل دادن به جهان است ، که باعث می شود Donkey Kong Bananza تقریباً مانند ترکیبی از سوپر ماریو ادیسه و افسانه Zelda: Tears of the Kingdom باشد. ریشه های ماریو ادیسه کاملاً واضح است ، با این مرحله که من هر دو مأموریت صریح را برای دستیابی به آن و موزهای طلایی اضافی که همه را برای کسانی که انتخاب می کنند (به معنای واقعی کلمه) کمی عمیق تر پنهان کرده اند ، کشف کردم. در حالی که بستر واقعی در سطح من بازی کردم بسیار احتیاط آمیز بود ، مراحل جایزه ای برای کشف وجود دارد که چالش های سنتی تر “اجرای ، پرش و جنگ” را فراهم می کند. نسخه ی نمایشی حتی در یک نبرد اصلی رئیس به اوج خود رسید.
با این حال ، همانطور که گفته شد ، Donkey Kong Bananza همچنین به نظر می رسد برخی از آن Zelda را تجسم می کند: Breath of the Wild/Tears of the Kingdom “دیوانه شوید ، کارها را انجام دهید” اخلاق. آیا می خواهید به مسیر طلایی بچسبید؟ با دقت جستجو برای اسرار؟ یا فقط به همه چیز اطراف خود زباله می زنید؟ این به هر بازیکن اختصاصی بستگی دارد. همچنین برخی از عناصر پازل ساده که در نسخه ی نمایشی یافت می شود ، در قالب بخش های بتونی کوچک از محیط که می توانند با پرتاب مواد انفجاری در آنها از بین بروند.

تقریباً مانند اشک پادشاهی ، لحظاتی نیز وجود داشت که میزان آزادی Donkey Kong Bananza اجازه می دهد تا بازی کمی کثیف شود. در بعضی مواقع ، وقتی می خواستم به یک دشمن حمله کنم ، خودم را در حال حفر کردن در زمین می دانم و یک بار در آنجا در آنجا فرو می رفتم ، دوربین گاهی اوقات برای پیگیری جایی که من بود ، سخت می کرد. همچنین یک مسئله عجیب و غریب وجود داشت که چرخاندن دوربین گاهی اوقات باعث می شود که بیشتر جهان برای یک ثانیه از خلاء بنفش ناپدید شود ، که فکر می کنم قبل از پرتاب برطرف شود.
در حالی که موضوعاتی که من فقط به آن اشاره کردم باعث ناامیدی لحظه ای شد ، من بیشتر وقت خود را با Donkey Kong Bananza گذراندم که در مورد امکانات ارائه شده توسط مکانیک آن فکر می کردم. این ابزارها مطمئناً برای پازل هایی وجود دارد که شما را ملزم می کند ، مثلاً با استفاده از مشت ، مواد منفجره و ابزارهای دیگر ، زمین را به روش های خاصی شکل دهید تا به یک هدف برسید. در اینجا پتانسیل زیادی وجود دارد ، و به نظر می رسد نمایشی که من بازی کردم فقط بخشی از توانایی های کامل DK را نشان داد.
https://www.youtube.com/watch؟v=yizvhcdbyuc
افکار فعلی در مورد Donkey Kong Bananza
Donkey Kong Bananza حق رای دادن را در یک جهت جسورانه می چرخاند ، و به خود میمون می دهد و گیم پلی را ارائه می دهد که ترکیب فرمول سکوی ماسهبازی Super Mario Odyssey را با اخلاق باز و باز بازی می کند ، به عنوان شما-شما از افسانه Zelda: Tears of the Kingdom. در حالی که نسخه ی نمایشی که من بازی کردم از بعضی جهات در اطراف لبه ها کمی خشن بود ، DK Bananza قول می دهد که به طور بالقوه ادغام برخی از بازی های معتبر نینتندو در سالهای اخیر باشد. ما با اطمینان نمی دانیم که آیا این مورد هنوز هم خواهد بود ، اما من مشتاق هستم که بسته بندی کامل را از بین ببرم و دریابم.


Donkey Kong Bananza منحصراً در Nintendo Switch 2 در تاریخ 17 ژوئیه راه اندازی می شود. به دنبال پوشش WCCFTECH بیشتر از بازی نزدیکتر باشید.
منبع: https://wccftech.com/donkey-kong-bananza-hands-on-impressions/