آیفون های اپل ممکن است مارک تلفن طاقچه مورد علاقه من را بکشند

آیفون های اپل ممکن است مارک تلفن طاقچه مورد علاقه من را بکشند

اپل یک برنامه بازی های جدید را اعلام کرد iOS 26 – و در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد یک معامله بزرگ. اما بعد از اینکه کمی در مورد آن فکر کردم … من شروع به عرق کردن برای طاقچه محبوب خود می کنم تلفن بازی: تلفن ASUS ROG.

بنابراین ، این برنامه بازی چیست؟ در اصل ، این یک پرتاب بازی است که می تواند با یک کنترلر متصل حرکت کند – آیفون خود را به یک تجربه کنسول قابل حمل تبدیل کنید. این بخش با یک بخش کشف آسان ، به روزرسانی های خبری در مورد فصل های بازی و رویدادهای محدود و حتی یک لایه اجتماعی: مقایسه نمره بالا ، چالش های دوستانه و دعوت های مهمانی/بازی همه پخته می شوند.

این است؟ یک برنامه بازی ساده؟

نگاه کنید ، یک برنامه بازی یک انقلاب نیست – اما فقط لایه مناسب لهستانی را اضافه می کند. یکی از شکایات شخصی من در مورد آیفون ها برای بازی ، عدم وجود یک حالت اختصاصی بود – هیچ راهی برای قفل کردن روشنایی یا نوتیکات بلوک که برنده کلاچ شما را خراب می کند. برای عادلانه بودن ، یک حالت تمرکز بازی وجود دارد که اپل در سال 2021 با iOS 15 ایجاد می کند. هنگامی که بازی انجام شد ، آن را غیرفعال کنید. از طرف دیگر ، شما می توانید یک شیرجه عمیق انجام دهید و iOS را خودتان تنظیم کنید ، تا هنگام باز کردن یک برنامه خاص ، به طور خودکار حالت بازی را شروع کنید. باز هم ، شما باید به یاد داشته باشید که هر بار که یک بازی جدید را نصب می کنید این کار را انجام دهید.از طرف دیگر ، تلفن های اندرویدی به طور معمول بازی ها را می شناسند و آنها را در پرتاب بازی خود قرار می دهند ، که همه چیز را به طور خودکار برای شما انجام می دهد. از قضا ، این یک رویکرد سیب تر است.

ثانیا ، حالت فوکوس مانع از نوسان خودکار تلفن نمی شود و این می تواند مشکل ایجاد کند که شما در حال چنگ زدن به تلفن در یک Deathmatch عرق هستید. کاهش روشنایی شما در طول دوئل یک نقطه درد است!

اگر اپل به دنبال درست کردن اوضاع است ، باید برنامه ریزی کند که این موارد را درج کند و آنها را در پرتاب بازی ها به صورت خودکار کند.

همچنین شایان ذکر است: در WWDC 2025 ، اپل تأکید زیادی بر کنترلرهای سونی کرد – به نظر می رسد که یک مشارکت ممکن است در حال توسعه باشد. آیا این می تواند به این معنی باشد که بازی های آینده با پشتیبانی اول کنترل کننده ارسال می شوند؟ آیا می توانیم عناوین پلی استیشن بیشتری را به iOS منتقل کنیم؟ اگر چنین است ، اندروید دچار مشکل واقعی است.

اپل فشار واقعی را به بازی تبدیل می کند. و برای تلفن های ROG ، این خبر بد است

من سالها است که طرفدار تلفن ROG هستم. این سریال همیشه سخت افزار فوق العاده ای داشت-صفحه های حساس ، دکمه های شانه اولتراسونیک ، پسوندهای فن ، بلندگوهای طبقه بالا. این واقعاً مانند یک کنسول دستی در بعضی مواقع احساس می شود. اما بزرگترین چنگال من هرگز سخت افزار نبوده است. این خود اندرویدی است.

مهم نیست که چقدر دستگاه قدرتمند باشد ، پلت فرم Android به سادگی یک کتابخانه قوی از بازی های با کیفیت ندارد. بله ، ما شاهد پیشرفت آهسته بوده ایم – عناوینی مانند Call of Duty Mobile ، Genshin Impact ، Diablo Immortal ، Force Delta New و Arena Breakout.

با این حال ، اینها بیشتر از زمین به عنوان عناوین موبایل توسعه یافته اند ، و با این احساس خاص بازی موبایل همراه است. به طور خاص ، چندین لایه منو که برای گیج کننده ، ارزهای ویژه و گیم پلی نسبتاً کم عمق طراحی شده اند.

در مقایسه ، iOS جهش و مرزهای پیش رو است. این بازی های سطح کنسول واقعی است-آنهایی که در ابتدا برای PS ، Xbox و PC ساخته شده بودند:

  • در حالی که اپل Assassin’s Creed: Mirage را دریافت کرد و سایه های خود را به دست می آورد ، Android هنوز هم با نسخه پاپ Funko (شورش Assassin’s Creed) گیر کرده است.
  • Resident Evil Village با تراشه های A17 Pro یا M-Class در IDEvices راه اندازی شد و از نظر فنی چشمگیر است. در مورد RE4 نیز همین اتفاق می افتد: بازسازی.
  • Stranding Death Hideo Kojima در iOS/iPados در دسترس است ، و هیچ کلمه ای یا ذکر برنامه هایی برای آوردن آن به Android وجود ندارد.

اکنون همه چیز کامل نیست. این بنادر ممکن است 30 فریم در ثانیه را هدف قرار دهد ، که ممکن است یا ممکن است ضربه نزنند. و به طور کلی ، کنترل های لمسی با آنها خیلی خوب موافق نیستند ، و توصیه می شود یک کنترلر داشته باشید – این روند نزولی است که یک بازی به عنوان یک عنوان موبایل از سطح زمین توسعه نیافته است. یا فقط نشان می دهد که این توسعه دهندگان هنوز با این سکو بی تجربه هستند – بازی های صفحه لمسی برای آنها بسیار جدید است. اما این نشان می دهد که فشار واقعی از اپل در آن جهت وجود دارد ، و اکنون همه چیز در حال افزایش است. به عنوان مثال-کوپرتینو اخیراً اولین استودیوی بازی خود را خریداری کرد. اعطا می شود ، توسعه دهنده RAC7 عمدتاً یک عمل دو نفره است ، اما این بازی فوق العاده موفق Apple Arcade بازی Sasquatch را از بین برد. بدیهی است که اپل در اولین مراحل خود از فشار بسیار سخت به بازی است.

از قضا ، اندروید این شانس را داشت که در این بازی پیش برود

اینجا پیچ و تاب طنز است. Android برای اولین بار در سال 2016 یک بازی کنسول واقعی به دست آورد! در آن زمان ، Nvidia دیدگاه ایجاد رایانه لوحی را برای گیمرها داشت. NVIDIA Shield در سال 2015 راه اندازی شد و به عنوان فشار برای “جدی گرفتن” ، Nvidia به نوعی معامله انحصاری با کونامی انجام داد.

در نتیجه ، Greet Metal Gear Rising: Revengeance در فروشگاه Play موجود بود! در سال 2017 توسط MGS 2 و MGS 3 دنبال شد!

اکنون ، از آنجا که این یک معامله اختصاصی بود ، شما نمی توانید بازی ها را بر روی دستگاه دیگری غیر از NVIDIA SHIELD بارگیری کنید.

اما با این وجود ، بسیار نشان داد که امکان انتقال چنین بازی هایی به سیستم عامل Google وجود دارد ، تا زمانی که ابتکار عمل در پشت آن وجود داشته باشد.

با کمال تعجب و متأسفانه ، از آنجا که Nvidia Shield یک محصول مرده است و قراردادهای انحصاری از بین رفته است ، این بازی ها به جای زندگی در یک زندگی مثمر ثمر ، اکنون به راحتی از فروشگاه بازی خارج می شوند. احتمالاً نمی توانید به من بگویید که تلفن های هوشمند پرچمدار امروز نمی توانند آنچه را که یک تبلت از سال 2015 می تواند اجرا کند.

برای پیشبرد این نکته که این دور از ذهن نیست-برنامه عالی ویرایش ویدیویی Lumafusion از سال 2016 در iOS بوده است و سامسونگ برای همکاری با برنامه نویس برای برنامه ریزی برای رسیدن به Android به کار رفته است. تلفن سامسونگ.

بنابراین چه اتفاقی می افتد؟

ایسوس باید سریع عمل کند. خط تلفن ROG در حال حرکت به سمت “پرچمدار اصلی با چراغ های LED در پشت” است – که جذابیت طاقچه خود را پایین می آورد. به نظر من ، Rog Phone 7 Ultimate آخرین جانور بازی واقعی از این شرکت بود. وقت آن است که به عقب برگردید و به آنچه که این برند را خاص کرده است ، دو برابر کنید.

ثانیا ، اندروید باید در بخش بازی های حق بیمه به دست آورد. شاید ایسوس بتواند برخی از اتصالات را به کار گیرد و مانند نمونه های فوق الذکر به نوعی مشارکت ایجاد کند. در حالت ایده آل ، این کار توسط Google انجام می شود ، اما بیایید با آن روبرو شویم-Google در حال حاضر به نوعی مشغول کار است و همه را در AI می رود.

در حالت ایده آل ، Google کسی خواهد بود که قدم و کل ناشر و توسعه دهندگان حق بیمه را انجام دهد.

اما Google در ریختن منابع به AI بیش از حد سرمایه گذاری شده است-که ممکن است یا ممکن است یک تماس صحیح باشد یا نباشد. اما در کوتاه مدت ، این بدان معنی است که iOS 26 به خوبی می تواند مارک تلفن طاقچه مورد علاقه من را بکشد. این شرم آور خواهد بود ، زیرا تلفن های ROG اکنون سالهاست که تلفن گیمر de-facto بوده است.

منبع: https://www.phonearena.com/news/Apples-iPhones-may-just-kill-my-favorite-niche-phone-brand_id171426